flag-en-small

آشنایی با چرخه کارکرد باسکول جاده ای

چرخه کارکرد باسکول جاده ای

همانطور که شما هم در اطراف خود مشاهده کرده‌اید همه سایت های باسکول جاده ای از باسکول خود به صورت یکسان استفاده نمی‌کنند؛ به عبارت دیگر، چرخه کارکرد باسکول جاده ای برای کسب و کارهای مختلف، یکسان نیست. برای یک شرکت مصالح ساختمانی، در یک روز عادی ممکن است بیش از 100 کامیون از روی باسکول عبور کند، در حالی که یک شرکت کوچک ضایعاتی در همان شهر و همان روز، تنها 15 تا 20 کامیون در را توزین کند. در این مقاله، با چرخه کارکرد باسکول جاده ای آشنا خواهیم شد.

تاثیر تعداد دفعات توزین روزانه بر چرخه کارکرد باسکول جاده ای

در مثالی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم؛ اگرچه باسکول به عنوان ابزار کسب درآمد برای هر دو کسب ‌و ‌کار ذکر شده به یک اندازه مهم است؛ اما از طرفی، حجم ترافیک توزین در مصالح فروشی، پنج برابر ترافیک شرکت ضایعات فلزی است. به همین خاطر، طبیعی است که پیش از صحبت کردن درباره چرخه کارکرد باسکول جاده ای، اطلاعاتی را درباره جزئیات کارکرد روزانه باسکول بدانیم.  

توجه به تعداد کامیون هایی که قصد دارید در طول روز وزن کنید، یکی از نکات بسیار مهمی است که باید در هنگام انتخاب باسکول به آن توجه داشته باشید. تامین کننده باسکول، می تواند به شما کمک کند تا بهترین مدل را انتخاب کرده و نیازهای چرخه کاری مورد انتظار خود را برآورده کنید.

انتخاب باسکول منطبق بر تعداد توزین روزانه، به معنای یافتن باسکولی است که به راحتی نیازهای شما را برآورده می‌کند و در عین حال، از هزینه کردن برای باسکولی که فراتر از انتظارات شما عمل می کند، جلوگیری خواهد کرد.  

چرخه کارکرد باسکول جاده ای

تفاوت پیشنهاد در تولیدکنندگان مختلف

توجه به چرخه کارکرد باسکول جاده ای و توجه به پیشنهادات فروشندگان در هنگام خرید این محصول، امری ضروری است؛ اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که محاسبات هر سازنده برای ارائه این پیشنهادات متفاوت است و شما نمی توانید توصیه یک فروشنده را به سایر تولیدکنندگان تعمیم دهید.

فارغ از این شرایط و در مجموع، سازه باسکول ۵۰ تنی، ۶۰ تنی یا هر تناژ دیگری که مدنظر دارید؛ بر اساس نیاز شما طراحی و تولید می‌شود تا علاوه بر کاراییی مناسب، چرخه عمر بالایی نیز داشته باشد. به طور مثال، برای سایت‌هایی که تعداد توزین روزانه آنها بین ۱۰ تا ۱۵ عدد است، شاید سازنده باسکول برای تولید این محصول، از فولاد نازک‌تری استفاده کرده یا در مورد باسکول بتنی، از میلگردهایی با قطر کمتر استفاده کند که همین امر، باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. در نهایت فراموش نکنید که هدف از کم و زیاد کردن مواد به کار گرفته شده در سازه این محصول، افزایش چرخه کارکرد باسکول جاده ای است.

برای تعیین چرخه کارکرد باسکول جاده ای یا همان طول عمر باسکول، باید میانگین میزان کارکرد روزانه باسکول را در نظر بگیرید. به طور کلی، نمی‌توان گفت که یک باسکول جاده ای دقیقا ۱۵ یا ۲۰ سال طول عمر خواهد داشت؛ به همین دلیل، بهتر است که هرگاه با سوالاتی در مورد طول عمر مفید باسکول روبرو شدید، تمامی پارامترهای مرتبط به آن را در نظر گرفته و پس از آن به این سوال پاسخ دهید.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک