flag-en-small

واحد ارتباط با مشتریان
پند کاسپین

اولویت ما رضایت مشتریان می‌باشد

لوگو باسکول پند

اهمیت مشتریان و استراتژیک بودن مقوله‌ی رضایت مشتری در کسب و کارها بر هیچ کس پوشیده نیست. بدون شک رضایت و خوشنودی مشتریان در کنار ایجاد وفاداری در میان آن‌ها عامل اصلی موفقیت سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارهاست. مشتریان در تئوری‌های مدرن سازمانی همیشه در مرکز توجه سازمان قرار می‌گیرند و تمامی واحدها و فعالیت‌ها باید حول محور و مرکزی به نام “مشتری” شکل گیرد. مشتریان گنجینه‌ای هستند که سازمان‌ها باید با تمام تلاش و توجه خود در رضایت و نگهداری آن‌ها گام بردارند و از هیچ کاری برای افزایش سطح رضایت آن‌ها فروگذار نباشند.

تجربه مشتری، نکته‌ای کلیدی در پندکاسپین

تجربه مشتری به مجموعه ادراکات احساسی و منطقی مشتریان گرامی در طول هرگونه تعامل مستقیم یا غیر مستقیم با کسب و کار است. در نتیجه شرکت فناوری پندکاسپین، بزرگترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های توزین دیجیتال و باسکول جاده ای در ایران در راه خلق یک “تجربه مشتری” ماندگار، موثر و لذت بخش گام بر می‌دارد و سنجش مداوم تجربه مشتری که یکی از مهم ترین اصولی است که برای ارائه یک تجربه مشتری خوب باید به آن توجه کرد را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت فناوری پندکاسپین به خوبی می‌داند تجربه مشتری از احساسات مشتریان گرامی نشات می‌گیرد و نحوه تعاملات را به گونه‌ای طراحی و اجرا می‌کند که مشتریان در طول ارتباط با شرکت حس خوبی داشته باشند و کمترین سطحی از نارضایتی در آن‌ها پدیدار نشود.

Customer experience

به بیان دیگر مدیریت تجربه مشتری (CEM) در شرکت پندکاسپین فرآیندی است که کلیه‎ تعاملات انجام شده با مشتریان را مدیریت نموده و با مشتریان خود، ارتباطی موثر ایجاد می‌کند و بحران های به وجود آمده در این مسیر را با کمترین نارضایتی پشت سر می‌گذارد.

مسعود-میرافشاریه
ارتباط با مشتریان 1
ارتباط با مشتریان 2
ارتباط با مشتریان 3
ارتباط با مشتریان 4

هدفمندی ارتباط با مشتریان و تجربه‌ی مشتری در پندکاسپین

همواره گفته شده است ایجاد یک تجربه درخشان برای مشتری، امری ساده نخواهد بود و بدون دنبال کردن یک استراتژی هدفمند، انجام چنین کاری تقریباً غیر ممکن است. استراتژی شرکت پندکاسپین در رابطه با تعاملات مشتری عبارت است از اتخاذ تصمیمات درست و طرح ‎هایی کاربردی که کلیه‎ لحظات کلیدی مشتری را در طول تعاملات او در بر می گیرد.

شرکت پندکاسپین در هر مرحله از تعامل با مشتری تمامی کانال‌های ارتباطی مورد استفاده را بررسی کرده و اطمینان حاصل می‌کند ارتباطات آنلاین و آفلاین مشتریان گرامی با شرکت به نحوی مطلوب و کم خطا صورت پذیرد و مدیریت  ارتباط با مشتری (CRM) در بهینه‌ترین حالت خود قرار گیرد.

با بهره گیری از اطلاعات موجود و در دسترس، شرکت پندکاسپین استراتژی تجربه مشتری را با جامعه هدف خود بهینه‌سازی کرده و آن را مطابق با نیازهای فردی مشتریان گرامی طراحی می‌نماید. به این ترتیب، مشتریان احساس خواهند کرد که توجه لازم به آن ‎ها از سمت شرکت پندکاسپین مبذول می‌گردد.

هنگامی که تقاضایی برای خرید باسکول جاده ای یا دریافت خدمات از سوی مشتریان گرامی ایجاد می‌شود، تا مرحله‌ی انتهایی که نصب و کالیبراسیون باسکول جاده ای و یا رفع مشکل یا نیاز مشتری می‌باشد، مسیری از تعاملات گوناگون شکل می‌گیرد. شرکت پندکاسپین بر تمامی حالات و گزینه‌های موجود در این مسیر واقف است و سعی در بهینه‌سازی و کاهش اختلالات و مشکلات این مسیر است. در واقع، این ابتدایی‎ ترین مرحله ‎ای است که لزوما توسط شرکت ایجاد می‌شود تا اطمینان حاصل گردد که ارتباطات مشتری و تجربه مشتری سودمند بوده است.

رابطه CEM و CRM در شرکت فناوری پند کاسپین

واحد ارتباط مشتریان

شرکت پندکاسپین به خوبی می‌داند استراتژی‎ های مربوط به ارتباط با مشتری تنها در صورتی عملکرد مطلوبی خواهند داشت که تمام سازمان در جهت ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان گرامی گام بردارد. اولین الزام در شرکت این است که کلیه‎ استراتژی ‎ها بر مشتری تمرکز داشته باشند و فرهنگ مشتری مداری در کلیه سطوح و واحدهای شرکت پندکاسپین به خوبی درک شده باشد.
در انتها باید گفت تمامی کارشناسان و مدیران فروش پندکاسپین از شخصیت و نیازهای مشتریان شناخت کافی دارند و همواره تلاش می‌کنند تا رفتارها، محرک ‎ها و فعالیت ‎های مشتریان را به خوبی درک نمایند.

۷ هنجار کلیدی در شرکت پندکاسپین

ثبت انتقادات و پیشنهادات

شما می‌توانید از طریق تکمیل فرم زیر نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت پند کاسپین ارسال نمایید. 

فرم شما با موفقیت ارسال شد!

منتظر تماس ما باشید

لوگو پند کاسپین

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک