flag-en-small

معرفی انواع لودسل باسکول

لودسل باسکول

انواع لودسل باسکول، مکانیزم مشابه اما طراحی متفاوتی با یکدیگر دارند. لودسل، یک ابزار الکترونیکی است که نیرو و فشار را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می‌کند.  این سنسور، خاصیت برگشت پذیری دارد و بعد از هر بار توزین به حالت قبلی خود برمی‌گردد. 

تعداد برندهای تولید کننده این ابزار در دنیا بسیار زیاد است و در این مقاله، در بخش های مختلف به برترین شرکت‌های تولید کننده این محصول اشاره شده است که هر یک از آنها از قدمت و شهرت بالایی برخوردارند و در باسکول های تولید شده در بازار ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرند.  

لودسل باسکول ۶۰ تنی

لودسل های به کار رفته در باسکول ۶۰ تنی، از نوع فشاری (در ادامه با لودسل فشاری آشنا می‌شوید.) هستند و معمولا ۶ یا ۸ عدد از آنها برای توزین یک محموله با حداکثر تناژ ۶۰ تن به کار می‌رود. 

باسکول ۶۰ تنی با تعداد ۶ لودسل، در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که صفحه باسکول به صورت ۶ پایه تولید می‌شود؛ در همین راستا، اگر صفحه باسکول ۸ پایه باشد، می بایست از ۸ لودسل در آن استفاده می شود. 

لودسل باسکول

لودسل باسکول در مقایسه با برخی کالاهای معمولی نیازمند شرایط نگهداری متفاوت و حساس‌تری هستند. اصولا این لودسل ها در قسمت کفشک، قرار می گیرند و به صورت کابل به یکدیگر متصل می‌شوند. 

شرکت لودسل Keli که در کشور چین مستقر است، توانسته در مدت زمان کوتاهی، سهم بسیار خوبی را در بازار ساخت و تولید محصولات صنعت توزین به خود اختصاص دهد. این شرکت چینی، تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی دارد و یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی لودسل در دنیا را در اختیار دارد. محصولات این برند، یکی از گزینه‌هایی است که از نظر دقت و طول عمر بسیار قابل اعتماد هستند. سهم این لودسل در بازار ایران نیز بسیار بالا است و از آن اغلب برای باسکول ۶۰ تنی استفاده می‌شود.  

لودسل باسکول ۵۰ تنی 

لودسل های مورد استفاده در باسکول ۵۰ تنی نیز، همانند لودسل های باسکول های ۶۰ تنی از نوع فشاری هستند و ۴ عدد از آنها برای توزین یک محموله با حداکثر تناژ ۵۰ تن در این باسکول ها به کار می‌رود. باسکول ۵۰ تنی تنها یک صفحه ۴ پایه دارد و تعداد لودسل آن تغییری نمی‌کند و در هر حالت، ۴ عدد است.  

لودسل باسکول

لودسل باسکول از یک محفظه فلزی و تعدادی استرین گیج (strain gauge)  که بر اساس مقاومت‌ الکتریکی کار می‌کنند، تشکیل شده است. استرین گیج های درون لودسل، به صورت موازی و چهارتایی، شبیه به یک پل وتستون هستند. 

این ابزار الکترونیکی در اثر اعمال نیرو تغییر شکل می‌دهد اما پس از برداشتن نیرو به حالت اولیه خود برمی‌گردد. عامل تعیین کننده کیفیت لودسل باسکول، همین بازه تغییر حرکتی آن است. 

لودسل زمیک که در کشور چین تولید می‌شود، یکی از لودسل های پر مصرف در باسکول های ۵۰ تنی است. تنوع این لودسل‌ بسیار بالا است و تمامی محصولات خود را به صورت منحصر به فرد طراحی می‌کند تا دامنه کاربردی لودسل را در باسکول های مختلف به خوبی پوشش دهد. ناگفته نماند که باسکول های ۵۰ تنی از سایر برندهای لودسل‌ نیز استفاده می‌شود اما در حال حاضر، بیشترین سهم بازار مربوط به همین لودسل است. 

لودسل باسکول دیجیتال 

لودسل های مورد استفاده در باسکول دیجیتال یکی از بهترین لودسل های مورد استفاده در صنعت توزین است که در انواع مختلفی نیز تولید می‌شود. دیجیتال بودن این لودسل باسکول با تاکید بر دقت و صحت کارکرد آن، دلیل اصلی منحصر به فرد بودن این محصول است. 

لودسل با طراحی تک پایه 

لودسل های باسکول با طراحی تک پایه،  اغلب برای تولید ترازوهای فروشگاهی، توزین نقاله و توزین ماشین آلات بسته بندی و پرکن مورد استفاده قرار می گیرند. لودسل هایی با این طراحی، یکی از بیشترین حجم تولیدات را به خود اختصاص داده است. 

 لودسل با طراحی خمشی 

لودسل باسکول خمشی، یکی از مشهورترین انواع لودسل در میان سایر لودسل ها است و اغلب برای تولید باسکول های کفه ای، باسکولت ها و سیستم های توزین و دام کش ها استفاده می‌شود. 

لودسل باسکول

لودسل با طراحی کششی 

این نوع لودسل باسکول به دلیل شباهت به حرف انگلیسی S گاهی اوقات به همین نام نیز شناخته می‌شود. دلیل اصلی نامگذاری این محصول به نام لودسل کششی، مکانیزم کشش این لودسل برای انجام فرآیند توزین است. این لودسل بر اساس تغییرات طول کار می‌کند و به همین دلیل، بیشتر برای توزین های آویز مورد استفاده قرار می گیرد. 

لودسل با طراحی فشاری (یا سیلندری) 

شکل ظاهری این لودسل مشابه استوانه است. این لودسل ها بیشتر برای باسکول جاده ای استفاده می‌شوند.   

لودسل باسکول صنعتی 

لودسل های به کار رفته در باسکول صنعتی دارای تنوع بسیار زیادی است و توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می‌شود. در ادامه، چند برند معتبر تولید کننده لودسل باسکول صنعتی معرفی شده اند. 

لودسل فلینتک 

لودسل های فلینتک تولید یک شرکت آلمانی هستند که دارای سابقه بالا و حسن شهرت بسیار عالی در صنعت توزین در دنیا است. لودسل Flintec از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای عملیات بسیار حساس کاربرد دارند. 

این لودسل باسکول، دارای درصد اطمینان بالا و ضریب خطای نزدیک به صفر است. جالب است بدانید که علیرغم دقت و کارایی بسیار بالای این لودسل ها، قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است.  

لودسل باسکول

لودسل برند سنسكار 

سنسكار یک شرکت اسپانیایی است که سابقه ای بیش از چند دهه در زمینه تولید محصولات ابزار دقیق و اندازه گیری دارد. اعتبار و شهرت این برند بسیار بالا است به طوری که سالیان طولانی است که در بازار توزین و ابزار دقیق جزو برترین‌ها محسوب می‌شود. این شرکت، بیشتر بر تولید لودسل باسکول فشاری برای باسکول های جاده ای متمرکز است و سه مدل لودسل SPD و  SPA+  و SPA را به صورت انحصاری برای مدل های مختلف باسکول جاده ای تولید می‌کند.  

لودسل باسکول ارزان 

قیمت یک لودسل باسکول بر اساس نوع و طراحی آن و همچنین شرکت سازنده این محصول تعیین می‌شود. تمامی شرکت هایی که در این مقاله به آنها اشاره شده است، همگی انواع لودسل باسکول را در طرح های مختلف و با مکانیزم کارکردی متفاوت تولید می‌کنند. در ادامه، چند برند تولید کننده لودسل باسکول ارزان و مقرون به صرفه را معرفی خواهیم کرد.

لودسل باسکول رایس لیک  

شرکت Rice Lake، برندی معتبر و قدیمی با ساختار مدیریتی خانوادگی است که از سال ۱۹۴۶ در صنعت توزین و در بخش تولید قطعات و محصولات فعالیت دارد. این شرکت به دلیل سابقه بالا و شناخت خوب نیاز بازار، یکی از بهترین برندهای حال حاضر دنیا در زمینه تولید لودسل باسکول است. 

لودسل باسکول سارتوریوس 

برند Sartorius یک شرکت آلمانی است و تکنولوژی بسیار پیشرفته ای در زمینه تولید انواع لودسل دارد. نزدیک به ۶۰ سال است که این برند در سراسر اروپا فعالیت دارد و در حال حاضر نیز، سهم بالایی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. تمامی تولیدات این شرکت دارای استانداردهای جهانی هستند و عملکرد آنها در هر شرایطی قابل اعتماد است. 

لودسل باسکول

لودسل لود تک

لود تک یک برند اسپانیایی است که عمده فعالیت آن معطوف به تولید لودسل باسکول و دیگر حسگرهای وزنی است. این شرکت، هم رده برند سارتوریوس است و برخی از محصولات تولید شده توسط آن برای توزین در شرایط خاص کاربرد دارند. 

جمع بندی

لودسل باسکول یکی از ابزارهای مهم در ساخت محصولات مختلف صنعت توزین از جمله انواع باسکول های جاده ای است. تنوع برندهای تولید کننده این محصول در دنیا بسیار بالا است و از بین برندهای معتبر سازنده لودسل ها نیز، نمونه های زیادی وجود دارند که لودسل های با کیفیت اما با قیمت مناسب را تولید می کنند. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک