flag-en-small

باسکول جاده ای فلزی

باسکول جاده ای فلزی

باسکول جاده ای فلزی یکی از بهترین گزینه ها برای توزین کارخانه‌‌ها و کارگاه‌های تولیدی است. این محصول همچنین در سایت‌های پتروشیمی و پالایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های باسکول فلزی می‌توان به نصب و کاربری راحت آن اشاره کرد. این باسکول هم‌اکنون در بیش از هزاران کارخانه در حال استفاده است و به‌گونه‌ای برای این کسب‌ و‌ کارها ماهیت سرمایه گذاری دارد. فلزات و آلیاژهای مورد استفاده در باسکول جاده ای از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و موجب شده است باسکول فلزی در تمامی شرایط آب‌و‌هوایی کارایی بالایی داشته باشد.

اجزا و خصوصیات باسکول فلزی

باسکول فلزی از تیرآهن، اندیکاتور، جانکشن باکس و لودسل تشکیل شده است و این اجزا مهم‌ترین بخش‌های باسکول جاده ای فلزی هستند. فلزاتی که در طراحی باسکول جاده ای فلزی استفاده شده‌‌اند دلیل استحکام و مقاومت بالای این باسکول‌ها در مقایسه با باسکول بتنی هستند. مزایای باسکول جاده ای فلزی عبارت است از: 

·        استحکام و مقاومت بالا به دلیل استفاده از فلزات

·        جابجایی راحت آن به دلیل عدم دارا بودن فونداسیون بتنی

·        تعمیر و نظافت راحت

·        هزینه حمل بسیار پایین

·        مقاومت در برابر بارهای استاتیک و داینامیک

باسکول جاده ای فلزی

نحوه قیمت گذاری باسکول فلزی

به دلیل مصرف بالای فلز در باسکول فلزی، هزینه تمام شده تولید این باسکول در مقایسه با باسکول بتنی بالاتر است. تمامی اجزای باسکول فلزی است و این امر باعث می‌شود ظرفیت توزین افزایش یابد و در نهایت همه این عوامل به قیمت بالاتر منجر می‌شود.

وزنی که باسکول فلزی اندازه گیری می‌‌کند

ظرفیت باسکول، تعیین کننده قیمت آن است. تنوع اندازه گیری وزنی و سایز باسکول فلزی در بازار ایران بسیار متفاوت است و هر تولید کننده بسته به توانایی حداکثر تناژ توزین، سایز باسکول فلزی متفاوتی به بازار عرضه می‌کند. دامنه توزین این باسکول‌ها بین ۸ تن تا ۲۰۰ تن است که هرچه این ظرفیت افزایش می‌یابد، سایز باسکول نیز بزرگتر می‌شود.  

جمع بندی

باسکول فلزی دارای کاربردهای وسیعی در تمامی صنایع است و امروزه تعداد بسیار بالایی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی از این باسکول استفاده می‌کنند. باسکول فلزی جاده ای به دلیل اینکه تماما با فلز تولید می‌شود وزن بسیار سنگینی دارد اما در عوض مزایای مثبت زیادی از قبیل امکان جابجایی و تمیز شدن راحت را دارا است. قیمت این باسکول‌‌‌ها در مقایسه با باسکول بتنی بیشتر است ولی خوب به عنوان سرمایه یک کسب‌و‌کار بسیار دارایی ارزشمندی است.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک