flag-en-small

نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی در شیراز

باسکول جاده ای

کشور ایران به دلیل پهناور بودن و تنوع جغرافیایی، دارای صنایع و محصولات کشاورزی متنوعی است. هر استان و شهری در ایران، از پتانسیل‌ های متفاوتی برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی برخوردار است. در تمامی این موارد نیز، باسکول جاده ای یکی از ابزارهای کاربردی برای توزین مواد اولیه و محصولات نهایی است. شهر خوش آوازه شیراز یکی از مراکز استانی است که مورد توجه کسب‌و‌کارها قرار گرفته و نصب مدل های متنوع باسکول های جاده ای به ویژه باسکول جاده ای ۶۰ تنی در این استان بسیار رایج است. پیش از اینکه در مورد یک نمونه از نصب باسکول تریلی کش در این شهر صحبت کنیم، خالی از لطف نیست که کمی با شهر شیراز آشنا شویم و ببینیم این جمله حافظ که میگه «خوشا شیراز و وصف بی‌ مثالش» به چه معناست.

آشنایی با شهر شیراز

شیراز مرکز استان فارس و یکی از محبوب‌ترین کلان شهرهای ایران است. مساحت این شهر بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع بوده و جمعیتی بیشتر از ۱.۵ میلیون نفر دارد. شهر دارای هوای معتدلی است و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا قرار دارد. شهر شیراز در مسیر تجاری کشور از جنوب به شمال قرار گرفته است و از این حیث نیز، از اهمیت بسیار بالایی در بین کلان شهرهای کشور برخوردار است. تمامی این ویژگی ها دست به دست یکدیگر داده اند تا شیراز یکی از شهرهایی باشد که شما هر زمان به آن فکر می‌کنید، احساس خوشایندی داشته باشید.

لزوم استفاده از باسکول تریلی کش در صنعت کشاورزی شهر شیراز

یکی از راه‌های کسب درآمد در شیراز و حومه آن، صنعت کشاورزی است. این صنعت، بخش مهمی از اقتصاد شهر شیراز را تشکیل می‌دهد و دلیل این امر نیز، فراوانی آب این منطقه در مقایسه با جغرافیای اطراف شهر است. استفاده از باسکول تریلی کش به دلیل گستردگی صنعت کشاورزی در این استان بالا است و تقریبا نیمی از کشاورزان این استان از باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی در مزارع خود استفاده می‌کنند. تولیدات کشاورزی این شهر عبارتند از: انگور، نارنج، خرمالو، ازگیل، شلیل، انار و گندم. شیراز و یا بهتر است بگوییم استان فارس همچنین در تولید و فروش گل هم معروف است.

باسکول جاده ای

کاربرد باسکول ۶۰ تنی در صنایع مختلف شیراز

به دلیل پهناور بودن استان فارس و شهر شیراز، تنوع صنایع فعال در این شهر بسیار بالا است. صنایع مهم شیراز شامل صنایع الکترونیک، پالایشگاه نفت، مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان، صنایع لاستیک‌سازی، صنایع لبنیات و صنایع نساجی است. همانطور که می‌دانید هر یک از این صنایع به دلیل حجم بالای موادی که به طور دائم در آنها در حال مصرف و تولید است، نیازمند خرید باسکول ۶۰ تنی هستند.

نصب و راه اندازی باسکول ۶۰ تنی در شهرک صنعتی شیراز

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان فارس، در بخش شرقی شهر شیراز واقع شده است. شهرک مذکور حدود ۱۴۰۰ هکتار وسعت دارد و در سال ۱۳۸۶ با هدف ایجاد فضای صنعتی متمرکز در این مکان راه اندازی شده است. عمده صنایع مستقر در این شهرک شامل صنایع الکترونیک، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع سلولزی و صنایع فلزی است.

به دلیل ماهیت صنایع و محصولاتی که در شهرک صنعتی شیراز تولید می‌شود، استفاده از باسکول جاده ای 60 تنی (باسکول تریلی کش) امری ضروری است. در خرداد ماه سال 1401 یکی از باسکول‌های تولید شرکت فناوری پند کاسپین در این شهرک صنعتی راه اندازی شده است که در ادامه، مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی را در این شهرک ذکر شده است.  

ارزیابی محل نصب و آماده سازی باسکول جاده ای

در ابتدا نماینده شرکت فناوری پند کاسپین که در شیراز فعالیت دارد محل نصب باسکول جاده ای را بازدید کرده و گزارش‌ها تصویری را به منظور دریافت دستورالعمل آماده سازی برای متخصصان ما در تهران ارسال کرد. بعد از بررسی های اولیه، مراحل آماده سازی از قبیل نحوه از بین بردن شیب محل نصب، آماده سازی محل رمپ و گود برداری برای فونداسیون پیش ساخته برای کارفرما ارسال گردید. تمامی اقدامات قبل از نصب باسکول ۶۰ تنی بر اساس استانداردهای بین‌المللی تدوین شده و مراحل پیاده سازی زیر نظر نماینده شرکت انجام شد.  

باسکول جاده ای

نصب مکانیکی باسکول ۶۰ تنی

مدل باسکول جاده ای تریلی کش خریداری شده در این پروژه، باسکول “یورو نیو” است که فونداسیون آن به صورت پیش ساخته به محل نصب ارسال شد. پس از گودبرداری، ابتدا پایه ‌های بتنی از قبل آماده شده نصب گردید و سپس صفحه باسکول بر روی آنها قرار گرفت. نصب مکانیکی در همین جا تمام می‌شود و در ادامه نصب الکترونیکی انجام می‌شود.

نصب الکترونیک باسکول تریلی کش

در این مرحله، نصاب الکترونیک باسکول جاده ای، با حضور در محل نصب باسکول تریلی کش، لودسل‌ ها را در محل خود قرار داده و آنها را به جانکشن باکس، کابل کشی می‌کند. اتصال جانکشن باکس به نمایشگر باسکول، یکی دیگر از مهمترین اقدامات نصب الکترونیک است.

تست عملکردی و دقت باسکول ۶۰ تنی

بعد از نصب مکانیکی و الکترونیکی باسکول جاده ای تریلی کش، نوبت به تست باسکول جاده ای و کالیبراسیون می‌رسد. در این مرحله، چندین مرتبه محموله‌های متفاوتی را توزین می‌کنند و بر اساس گزارش‌ها، دقت باسکول را می‌سنجند. این مرحله فرصت بازبینی مجدد فرایند نصب را فراهم می‌سازد و از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری می‌کند. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک