flag-en-small

باسکول ۶۰ تنی

باسکول  ۶۰ تنی پند یا باسکول تریلی کش یکی از کاربردی‌ترین انواع باسکول جاده ای می‌باشد. باسکول پند با بهره‌گیری از دقیق‌ترین لودسل های خارجی، بهترین اندیکاتور بازار و قوی‌ترین صفحه باسکول برترین تولیدکننده باسکول ۶۰ تنی در ایران می‌باشد.


همان‌طور که از نام این باسکول جاده ‌ای مشخص است، باسکول ۶۰ تنی برای توزین تریلی و وسایل نقلیه‌ای به‌کار می‌رود که طول آن‌ها حداکثر ۱۶ متر باشد. باسکول تریلی کش معمولا در صنایع مختلف مثل صنایع غذایی، صنایع فولاد و آهن، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌ها تولیدی، معادن و … نصب می‌شود.

فهرست مطالب

انیمیشن معرفی باسکول ۶۰ تنی

در ابتدا از شما دعوت می‌شود انیمیشن کوتاه معرفی باسکول ۶۰ تنی پند را مشاهده کرده تا با اجزای آن بیشتر آشنا شوید

انواع باسکول ۶۰ تنی

باسکول‌های شصت تنی جاده ‌ای در مدل‌های باسکول یورو ۶۰ تن، باسکول یورو نیو ۶۰ تن، باسکول یورو شیپ ۶۰ تن و باسکول ۶۰ تن تمام فلز تولید و به بازار عرضه می‌گردد. باسکول‌های ۶۰ تنی به‌صورت صفحه بتن-فلز و فلز تولید می‌شوند. با توجه به محل نصب، باسکول‌ تریلی کش شصت تنی قابلیت نصب به‌صورت هم‌سطح و برجسته را دارد. در بخش توضیحات مشخصات فنی این محصول تفاوت فنی انواع باسکول‌های جاده ‌ای ۶۰ تنی ذکر شده است. توزین انجام شده توسط باسکول جاده ای ۶۰ تنی، توسط اندیکاتور ثبت می شود و فیش های توزین جهت انجام مراحل قانونی تحویل داده می شود. این باسکول ها بیشتر برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و تریلی‌ها قبل از بارگیری و بعد از بارگیری توزین می شوند و تفاوت این دو وزن، وزن بار را مشخص می‌نماید. عملیات توزین بار در سمت مبدا و مقصد انجام می شود و بر اساس وزن بار تحویل گرفته شده، هزینه حمل بار پرداخته می شود. ممکن است بابت اختلاف وزن زیاد بار در مبدا و مقصد، راننده کامیون را جریمه نمایند؛ البته این قانون، بسته به نوع بار دارد و بر روی بارهای میوه و تره بار صدق نمی کند.

باسکول ۶۰ تنی

نحوه توزین باسکول تریلی کش

برای توزین وسیله توسط باسکول ۶۰ تنی، تریلی‌ها باید به‌صورت ثابت بر روی صفحه‌ی باسکول قرار گیرند. در این هنگام وسیله حمل بار بایستی تمام طول خود را بر روی صفحه‌ی باسکول قرار دهد و پس از اطمینان حاصل کردن از صحت قرارگیری وسیله بر روی باسکول، توزین انجام شود. تریلی‌ها باید در ۲ حالت بدون بار و بعد از بارگیری توزین شوند، تا وزن بار آن‌ها را بتوان به‌درستی محاسبه کرد. برای هر مرحله از توزین، قبض‌های باسکول جداگانه‌ای از باسکول ۶۰ تنی تحویل صاحب تریلی می‌گردد و با محاسبه میزان اختلاف این قبض‌ها می توان وزن بار را به‌دست آورد.

وزن بدست آمده بعد از توزین تریلی‌ -- وزن بدست آمده بعد از توزین تریلی‌ به همراه بار = وزن بار

توجه داشته باشید که امکان تفاوت در نتیجه توزین در مقصد با مبدا وجود دارد. عواملی از قبیل مقدار سوخت موجود در تریلی و اختلاف باد لاستیک‌های تریلی در مبدا و مقصد دلیل این امر است. برای استاندارد‌سازی این امر، مقادیر مشخصی تلرانس برای سوخت موجود در تریلی و تفاوت باد لاستیک‌ها در نظر می‌گیرند.

باسکول تریلی کش

مشخصات فنی باسکول‌های جاده ‌ای ۶۰ تنی

مدل‌های مختلف باسکول جاده ‌ای ۶۰ تنی با توجه به مشخصات فنی از یکدیگر متمایز می‌شوند. تنوع محصولات موجود در سبد کالایی شرکت فناوری پند کاسپین این امکان را فراهم ساخته است که خریداران بر اساس ماهیت کسب‌و‌کار خود و انتظاراتی که از باسکول تریلی کش دارند قدرت انتخاب داشته باشند. مشخصات فنی مدل‌های مختلف باسکول تریلی ‌کش در جداول زیر توضیح داده شده است.

مشخصات فنی باسکول یورو ۶۰ تن

مناسب برای وزن‌کشی وسایل نقلیه حداکثر تا تریلی، صنایع بزرگ، پالایشگاه، ‌پتروشیمی، کارخانه فولاد، معادن شن و ماسه، و معادن استخراج فلزات

نوع صفحه

بتن-فلز

ظرفیت

۶۰ تن

دقت

۵ کیلوگرم

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل

۸ عدد

میزان بار محوری مجاز

۳۶ تن (CLC)

نوع پروتکشن

مجموعه پیچ و مهره

تعداد پروتکشن   

۸ عدد

قابلیت نصب

همسطح / برجسته

نوع فونداسیون

پیش ساخته شناژدار

مشخصات فنی باسکول یورو نیو ۶۰ تن

مناسب برای وزن‌کشی وسایل نقلیه حداکثر تا تریلی، صنایع بزرگ، پالایشگاه،‌پتروشیمی، کارخانه فولاد، معادن شن و ماسه، و معادن فلزات

نوع صفحه

بتن-فلز پیش ساخته

ظرفیت

۶۰ تن

دقت

۵ کیلوگرم

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل

۶ تا ۸ عدد

میزان بار محوری مجاز

۳۶ تن (CLC)

نوع پروتکشن

مجموعه چهار پهلو و نبشی

تعداد پروتکشن  

۸ عدد

قابلیت نصب

همسطح / برجسته

نوع فونداسیون

اجرا در محل / پیش ساخته

مشخصات فنی باسکول یورو شیپ ۶۰ تن

این باسکول برای نصب در فواصل دور که هزینه حمل زیاد است یا امکان حمل بار با تریلی در آنها میسر نیست مناسب است. بعلاوه مکان‌های مسقف و مناطقی که امکان تعبیه جرثقیل سنگین نباشد کاربرد دارد.

نوع صفحه

بتن-فلز

ظرفیت

۶۰ تن

دقت

 ۵ کیلوگرم

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل

۶ عدد

میزان بار محوری مجاز

۳۶ تن (CLC)

نوع پروتکشن  

مجموعه چهار پهلو و نبشی

تعداد پروتکشن

۸ عدد

قابلیت نصب

همسطح / برجسته

نوع فونداسیون

اجرا در محل

مشخصات فنی باسکول تمام فلز ۶۰ تن

این باسکول برای وزن‌کشی وسایل نقلیه حداکثر تا تریلی کاربرد دارد. مواردی از قبیل پروژه‌های پیمان‌کاری، املاک استیجاری و مکان‌‌هایی که قابلیت نصب باسکول بتنی وجود ندارد، این باسکول بهترین گزینه است.

نوع صفحه

تمام فلز

ظرفیت

۶۰ تن

دقت

 ۵ کیلوگرم

زینه استاندارد

۱۰ کیلوگرم

تعداد لودسل

۸ عدد

میزان بار محوری مجاز

۳۶ تن (CLC)

نوع پروتکشن  

مجموعه چهار پهلو / پیچ و مهره

تعداد پروتکشن

۸ عدد

قابلیت نصب

همسطح / برجسته

نوع فونداسیون

اجرا در محل / پیش ساخته

اجزاء باسکول 60 تنی

مانند هر وسیله تخصصی دیگر، باسکول نیز از اجزاء متنوعی تشکیل شده است اما مهمترین آن به شرح زیر می‌باشد:

فونداسیون

تمامی فونداسیون های باسکول بتنی مسلح به فولاد می‌باشند تا بتوانند استحکام لازم برای انجام کار را تامین کنند. پارامترهایی از قبیل وزن مخصوص بتن، افزودنی‌های استفاده شده و دانه بندی سنگدانه ها، نوع میلگرد استفاده شده و عمل آوری بتن (کیورینگ بتن) بر دوام و افزایش دقت اندازه گیری تاثیرگذار است. موارد ذکر شده در هر شرکت متفاوت است. تجربه سالها فعالیت در حوزه تولید باسکول جاده ای موجب شده که امروزه کیفیت فونداسیون های شرکت فناوری پند کاسپین به طور قابل توجهی بهبود یابد و رضایت مشتریان را جلب کند. با توجه به محل نصب باسکول فونداسیون ها به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:
۱- فونداسیون پیش ساخته ‌ ۲- فونداسیون اجرا شده در محل

باسکول ۶۰ تنی 1

صفحه باسکول

صفحه باسکول سازه ای است که ابعاد آن بسته به وسیله نقلیه و تناژ اندازه گیری طراحی می‌شود. تمامی اجزای مورد استفاده در صفحه باسکول که ترکیبی از سازه فلزی و بتنی است بایستی به‌گونه‌ای طراحی و تولید شوند که استحکام مورد انتظار را برآورده کنند و دوام طولانی مدت داشته باشند. صفحه باسکول جاده ای در طراحی یک صفحه ‌ای، دو صفحه ‌ای و سه صفحه ‌ای به بازار عرضه می‌گردد. در طراحی باسکول ۶۰ تنی از دو صفحه استفاده می‌شود. شرکت فناوری پندکاسپین بسته به سفارش مشتری و ظرفیت باسکول اقدام به تولید باسکول چهار صفحه‌ ای و بیشتر نیز می‌نماید.

پلتفرم-سه-بعدی-واترمارک

لودسل

لودسل به معنای سلول وزنی است. در واقع لودسل (Load Cell) نوعی سنسور الكترونیكی برای اندازه‌گیری وزن است. این حسگر، تغـییرات وزن را بر اساس تغییر بار الکتریکی بر اساس وزن وارده به نـشان‌ دهنده الكتـرونیـكی منتـقل می‌کند. تمامی لودسل‌ های استفاده شده دارای استـانداردهای مختلفی از قبیل OIML می‌باشـند كه این اسـتاندارد بیانگر كیـفیت ساخت و دقت اندازه‌گیری وزن است.
۱- فونداسیون پیش ساخته ‌ ۲- فونداسیون اجرا شده در محل

باسکول ۶۰ تنی 2

اندیکاتور

اندیکاتور های مورد استفاده در باسکول جاده ای شصت تنی PU850 و PU750 می‌باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این نمایشگرها تنها نشان دهنده‌ی دارای گواهینامه آزمون حفاظت الکترومغناطیسی (EMC) و الکترواستاتیک (ESD) از سازمان صنایع انفورماتیک ایران است، هر دو نمایشگر دارای نمایشگر LCD و LED هستند و باطری و UPS هوشمند داخلی دارند.

اندیکاتور-کوچک

ابعاد باسکول جاده‌ ای تریلی کش

باسکول‌های تریلی کش در ابعاد ۳ در ۱۶ متر طراحی و تولید می‌شوند، بنابراین توزین وسایط نقلیه با حداکثر طول ۱۶ متر امکان‌پذیر است. نکته‌ی قابل توجه ابعادی این باسکول امکان توزین تمامی وسایط نقلیه تا ابعاد تریلی است. مدیران کسب‌و‌کارهای متوسط و بزرگ که نرخ ورود و خروج مواد مصرفی و محصول تولیدی در مجتمع‌های تولیدی و کارخانه‌ها، آنها در بازه ۷ تا ۶۰ تن است، باسکول تریلی کش ۶۰ تنی مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین باسکول برای آنها است. طراحی ابعادی استاندارد باسکول‌های جاده ‌ای شرکت فناوری پند کاسپین خیال شما را از توزین وسایط نقلیه تا طول ۱۶ متر را راحت می‌کند.

نصب-مکانیکی-باسکول-2

مراحل ثبت سفارش و خرید باسکول 60 تنی پند

برقراری ارتباط از طریق وب‌سایت، صفحه اینستاگرام، شماره تماس – دریافت اطلاعات اولیه و ارجاع به دپارتمان فروش

تعیین کارشناس تخصصی بر اساس منطقه فعالیت و دانش فنی صنعت درخواست شده – ارا‌ئه مشاوره تخصصی، بازدید محل نصب باسکول در صورت نیاز

انجام مراحل اداری مورد نیاز و آغاز عملیات اجرایی

اعزام متخصصان فنی به محل – آماده سازی محل نصب – ارسال باسکول – نصب مکانیکی – نصب الکترونیک و کالیبراسیون

تصاویر باسکول ۶۰ تنی پند

با ما در تماس باشید

استعلام قیمت باسکول ۶۰ تنی

جهت دریافت مشاوره رایگان انتخاب باسکول، لیست قیمت باسکول ۶۰ تنی و  خرید باسکول ۶۰ تنی پند با ما تماس بگیرید

باسکول ۶۰ تنی 3

42 پاسخ

  1. سلام دو ساله از باسکول 60تنی پند در انبار آهن استفاده میکنم و انصافا باسکول خوبی هست و رضایت مشتریان انبار را به همراه داشته است . برای عملیات توزین از راه دور با گوشی از چه راهی میتوان اقدام کرد ؟

    1. افتخار ما رضایت مشتریان ما می‌باشد. شما از نرم افزار مخصوص پند می‌توانید استفاده نمایید. لطفا با شماره 09120455250 در تماس باشید.

  2. سلا ،برای معدن باسکول تریلی کش میخواهیم لطفا کاتالوگ وقیمت فعلی و نحو ه پرداخت را ارسال کنید.
    ممنون

    1. سلام. از اعتماد شما ممنونیم. برای شما ایمیل شد. جهت دریافت سریعتر می‌توانید با شماره 09120455250 در تماس باشید.

      1. سلام،باسکول برای توزین محصولات کشاورزی میخوام اکثرا ۱۰ چرخ هستش ،لطفا مشخصات و قیمت و نحوه پرداخت باسکول مناسب برای من را ارسال نمایید

  3. با سلام
    به تازگی برای یکی از دوستان ما در دزفول استان خوزستان باسکول نصب کردید لطفا کاتالوگ محصولات و قیمت باسکول برای تریلی را برای من هم ارسال نمایید

    ممنونم

  4. باسکول ۶۰ تنی رو ما برای معدن خودمون از پند گرفتیم. .تریلی کش به این خوبی تاحالا ندیده بودم.

  5. ما 12 ساله باسکول تریلی کش پند رو در کارخونه نصب کردیم و به دفعات زیاد در هر روز استفاده میکنیم و امسال مجبور شدیم نمایشگر px800 را با نمایشگر جدید +750 px عوض کنیم . در کل باسکول خوبی است

  6. سلام‌ وقت‌ بخیرمدت‌ دوماه‌ هست‌ باسکول‌ ۶۰تنی‌ نصب‌ کردم‌ وحدود۳۰۰کیلوکم‌ میخوانه‌ هرکاری‌ نصابش‌ میکنه‌ درست‌ نمیشه‌ باسکول سه‌ تیکه‌ هستش‌ باتعداد۱۰لودسل

    1. پیشنهاد ما به شما استفاده از باسکول شرکتهای معتبر می‌باشد. بطور مثال باسکول پند از صفحات ۲ تکه استفاده می‌نماید که باعث افزایش دقت و کاهش خطا می‌شود

  7. سلام لطفا قیمت باسکول ۶۰تنی تریلی کش و۸متری رو برای من ارسال بفرمایید البته با کف بتونی ممنون

  8. عرض سلام خدمت شما ایا امکان دارد متصدی باسکول از راه دور بوسیله گوشی از طریق اینترنت عملیات توزین انجام دهد

    1. سلام. از طریق برنامه تحت ویندوز از هر نقطه ای در صورت فراهم بودن زیر ساخت اینترنت یا اینترانت دوطرفه امکان پذیر است.

      1. وقت بخير براي واحد قير باسكول ٦٠ تني ومشخصات و نوع قطعات ضمانت سرويس دهي و خدمات قيمت و نحوه پرداخت را بفرماييد بدليل اشكال در ايميل در صورت عدم ارسال از واتس اپ يا تلگرام ميتونم پاسخ شما را با همين شماره كه دادم داشته باشم تشكر ( محل نصب ٦٠ كيلومتر مانده به اصفهان ) متشكرم

    1. بله باسکول پند در تمامی استانها نمایندگی دارد. لطفاً جهت دریافت اطلاعات نماینده با ما در تماس باشد 02183802000 و 09120455262

    1. بله، تیم فنی باسکول پند دانش و تجربه ساخت انواع باسکول سفارشی رو داره و متناسب با نیاز خاص کارفرما اقدام به طراحی و مهندسی باسکول می کنه

  9. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عوامل و دست اندرکاران شرکت پند، بنده نزدیک ۴ ساله باسکول شما رو برای زمین های کشاورزیم استفاده میکنم و تا به حال ۱ کیلو هم اشتباه نزده، عالی و دقیقه، خدا خیرتان بده که از مال و سرمایه ما مراقبت میکنید.

    1. سلام آقایک راهنمائی میخواستم من میخواهم یک باسکول سرجاده که زمین مال خودم است برای کشاورزان شهرپیشن آیامن بایدمجوزیاپروانه بگیرم ازکجا شروع کنم؟ جوابم بدهی معمنونتم

      1. سلام، لطفاً جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۰۹۱۲۰۴۵۵۲۶۲ و یا ۰۲۱۸۳۸۰۲۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

  10. سال‌هاست برند پند حرف اول بازار رو می‌زنه، هم در باسکول جاده ای و هم خدمات پس از فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک