flag-en-small

تفاوت پلتفرم فلزی و بتنی در باسکول جاده ای

باسکول ۶۰ تن پیش ساخته

پلتفرم یا صفحه باسکول جاده ای، یک صفحه بتنی یا فلزی است که کامیون یا تریلی بر روی آن جهت توزین قرار می‌گیرد. صفحات فولادی و بتنی در باسکول ها باید عملکرد مشابهی داشته باشند زیرا هر دو با مشخصات طراحی یکسان ساخته شده‌اند و از یک تکنولوژی پیروی می‌کنند؛ با این حال، تفاوت هایی بین صفحات فولادی و بتنی در باسکول ها وجود دارد و بهتر است برای استفاده بهتر از هر یک از آنها و انتخاب مناسبت ترین صفحه برای واحد صنعتی خود، از این تفات ها آگاه باشید.

مقایسه پلتفرم فلزی با پلتفرم بتنی در باسکول جاده ای

در جدول زیر، ویژگی های هر یک از صفحات فلزی و بتنی باسکول ها ذکر شده است. شما می توانید از این جدول برای مقایسه دو صفحه با یکدیگر و انتخاب بهترین مدل برای باسکول جاده ای خریداری شده استفاده کنید.

ویژگی های صفحهصفحه فلزیصفحه بتنی
زمان نصبیک روز۲ روز پیش ساخته / ۲ هفته نصب در محل
قابلیت حملسبک وزن و راحتسنگین تر از فلزی و حمل مشکل
تعادل کامیونسرخوردن هنگام خیس بودنتعادل مناسب هنگام خیس بودن
بارگذاری نقطه ایتوصیه نمی شودمناسب است
نگهداریوابسته به شرایطوابسته به شرایط
طول عمر کاریوابسته به شرایطوابسته به شرایط
هزینه کلی راه اندازیبالاکم

پلتفرم (صفحه) فولادی در باسکول جاده ای

صفحات فولادی باسکول جاده ای در کارخانه ها ساخته می‌شوند و معمولا به یک سیستم داخلی از تیرها یا اجزای سازه جوش داده می‌شوند. باسکول جاده ای دارای پلتفرم فولادی، به محض اتمام نصب، آماده بهره برداری هستند. از آنجایی که تمامی صفحات فلزی باسکول جاده ای به طور کامل در کارخانه ساخته می‌شوند، متغیرهای کمی برای تغییر روش و محل تولید وجود دارد.  

باسکول جاده ای

اکثر صفحات فولادی روی سطح خود آج‌های الماسی دارند. این آج‌ها در زمان خیس بودن باسکول جاده ای به حفظ تعادل وسایل نقلیه کمک می‌کند.

صفحات فلزی به دلیل ارزشی که فولاد دارد همیشه یک سرمایه برای کسب‌و‌کار شما محسوب می‌شوند و در مقایسه با صفحات بتنی، امکان جابجایی راحت تری نیز دارند. این دو مزیت، درخواست برای خرید این صفحات را افزایش داده و این روزها سفارشات خرید باسکول جاده ای با این صفحات، با استقبال بیشتری در سطح کشور روبرو است.

پلتفرم بتنی در باسکول جاده ای

باسکول ۶۰ تنی یا باسکول ۵۰ تنی با صفحات بتنی، سازه هایی ترکیبی هستند که از فولاد و بتن ساخته شده اند. ما در شرکت فناوری پند کاسپین، باسکول جاده ای بتنی را به صورت از پیش ساخته شناژدار یا به صورت بتن ریزی در محل برای مشتریان اجرا می‌کنیم.

 تمام اجزای فلزی و آرماتور مورد نیاز برای این باسکول ها پیش از بتن ریزی آماده می‌شوند و پس از آن بتن ریزی صورت می‌گیرد. برای پروژه هایی که بتن ریزی در محل انجام می شود، پیشنهاد ما این است به مدت ۳۰ روز از باسکول جاده ای استفاده نکنید تا بتن به مقاومت کششی و فشاری مطلوب خود برسد.

هنگام بررسی هزینه باسکول جاده ای بتنی، حتماً هزینه خدمات بتن و ریختن آن را نیز در نظر بگیرید. پلتفرم بتنی، وزن استاتیکی بسیار بالاتری نسبت به فولاد دارد و ممکن است به پایه محکم تری نیز نیاز داشته باشد که تهیه این پایه ها، هزینه بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد. 

باسکول جاده ای

تولید بخش های مختلف برخی از مدل های باسکول جاده ای با صفحه بتنی مانند باسکول پیش ساخته شناژدار به طور کامل در کارخانه انجام می شود. در این مد نیازی به گذشت ۳۰ روز برای بهره برداری از باسکول نخواهید داشت و پس از اتمام مراحل نصب، می توانید از باسکول استفاده کنید. در این مدل ها، از قالب های از پیش ساخته استفاده می شود که بسیار سنگین تر از بتن هایی هستند که در محل قالب ریزی می شوند و همچنین حمل و نقل آنها از کارخانه به محل نیز، هزینه مازادی را برای شما ایجاد خواهد کرد. گاهی اوقات برای حمل این قالب ها به دو کامیون نیاز داریم، این قالب‌ ها همچنین ممکن است نیاز به یک جرثقیل بزرگتر برای نصب داشته باشند. به همین دلیل بهتر است اگر پلتفرم بتنی را انتخاب می کنید، با هزینه هایی که برای جابجایی و نصب آن باید پرداخت کنید نیز، آشنایی کافی را داشته باشید.

جمع بندی

این که شما چه پلتفرمی را برای باسکول جاده ای خود انتخاب می کنید، تا حد زیادی به خواسته شما و همچنین شرایط محیط کارتان بستگی دارد. بین این دو عامل، محیط و شرایطی که باسکول در آن کار می‌کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. در برخی از محیط ها، امکان خوردگی صفحات فلزی وجود دارد. اگرچه مقاومت فولاد در برابر خوردگی بالا است اما با این وجود، باز هم بهتر است در چنین محیط هایی از صفحات فولادی استفاده نکنید و به سراغ پلتفرم های بتنی بروید. برای اینکه متوجه شوید که کدام صفحه باسکول جاده ای برای شما مناسب تر است، بهتر است پیش از خرید هر مدل از باسکول های جاده ای، با کارشناسان ما در پند کاسپین تماس بگیرید و راهنمایی های مورد نیاز خود را از متخصصان ما دریافت کنید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک