flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در آذربایجان

باسکول جاده ای

باسکول جاده ای، یکی از محصولات بسیار کارآمدی است که در صنایع مختلف با هدف توزین وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. کشور آذربایجان یکی از همسایگان ایران است که منابع مختلفی اعم از نفت و گاز، منابع معدنی و… در آن قرار دارد و به همین دلیل، استفاده از باسکول جاده ای در صنایع مختلف این کشور، بسیار ضروری است.

معرفی کشور آذربایجان

آذربایجان، کشوری تاریخی و باستانی است که در جنوب رشته کوه‌‌‌‌های قفقاز، شمال رودخانه ارس و در کنار دریای خزر واقع شده است. پایتخت آذربایجان، شهر باکو و زبان رسمی آن آذربایجانی است. این کشور از سمت جنوب با ایران، از غرب با ارمنستان و ترکیه، از شمال غربی با گرجستان و از شمال با روسیه هم‌جوار است. جمعیت آذربایجان، نزدیک به  10 میلیون نفر است و مساحتی در حدود 86 هزار مترمربع دارد. این سرزمین، تا حدود دویست سال پیش جزو خاک ایران بود ولی در جنگ‌های ایران و روسیه، طی قراردادهای گلستان و ترکمنچای به روسیه واگذار شد و حدود 20 سال پیش به استقلال رسید.

باسکول جاده ای

منابع و صنایع آذربایجان

نفت و گاز و به تبع آن مواد شیمیایی و پتروشیمی، یکی از مهمترین منابع در کشور آذربایجان هستند. این کشور با تولید روزانه بیش از 450 هزار بشکه نفت خام، یکی از تامین کنندگان منابع نفتی در منطقه محسوب می شود.

جمهوری آذربایجان، دارای زمین‌های کشاورزی بسیار وسیعی است و بخش کشاورزی آن، حدود سی درصد از تولیدات ملی را به خود اختصاص می‌دهد. محصولاتی مانند گندم، ذرت، انواع غلات، گردو، فندق، پنبه، توتون، سیب زمینی، انواع میوه‌ها، انواع سبزیجات و چای، از جمله محصولات کشاورزی تولید شده در این کشور هستند. برای انتقال و خرید و فروش این محصولات، از کامیون های بزرگی استفاده می شود که وظیفه توزین آنها، بر عهده انواع مدل های باسکول جاده ای است. دامپروری نیز در آذربایجان از گذشته رونق خود داشته است. همچنین، مجاورت آذربایجان با دریای خزر سبب شده تا صنعت ماهیگیری و بخش شیلات نیز در این کشور، توسعه قابل توجهی داشته باشد.

پس از استقلال آذربایجان، میزان تولید محصولات کشاورزی و دامی آن با کاهش چشمگیری روبرو شده ‌است. کمبود منابع مالی برای تامین کود، بذر، تجهیزات و ماشین آلات و همچنین فقدان سیستم مدیریتی کارآمد، از جمله دلایل عمده این کاهش تولید به شما می آید. رتبه منابع طبیعی و معدنی غنی کشور آذربایجان نیز، در سالهای ابتدایی پس از استقلال این کشور، با کاهش روبرو شد؛ البته این مشکل با رشد 26 درصدی منابع طبیعی در سال‌‌‌‌های اخیر  برطرف گردید. به این ترتیب ،کارخانه ها و صنایع گوناگون در زمینه‌های متنوعی در این کشور در حال فعالیت هستند. از جمله این صنایع که در سالهای اخیر، بخش عمده ای از صادرات آذربایجان را نیز به خود اختصاص داده اند، می‌توان به تولید فراورده‌های نفتی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، صنایع فلزی، ماشین آلات صنعتی و فلزکاری، صنایع استخراج سنگ آهن، تولید سیمان، صنعت مواد غذایی و منسوجات اشاره کرد. در این صنایع، انواع مدل های باسکول جاده ای، یکی از کارآمدترین ابزارهایی هستند که در توزین و فروش این محصولات، نقش بسزایی دارند.

اگرچه صنایع داخلی آذربایجان در جایگاه قابل قبولی قرار دارد اما این کشور همچنان به واردات برخی از صنایع غذایی و محصولات کشاورزی، ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات تولید فلزات غیر آهنی و آهنی و برخی تجهیزات صنعتی مانند انواع باسکول جاده ای نیاز دارد.

باسکول جاده ای

صادرات باسکول جاده‌ای به ‌‌‌آذربایجان

آذربایجان حدود 20 سال است که به استقلال رسیده و در این دوره 20 ساله، بارها و بارها، رکود، احیا، رونق و کسادی بازار را تجربه کرده است اما همچنان به ثبات و پایداری روشنی در اقتصاد دست نیافته است و اکثر صنایع و درآمدها در آذربایجان، وابسته به نفت و درآمدهای ناشی از آن است. در سالهای اخیر تمرکز این کشور بیش از پیش بر رشد صنایع غیر نفتی متمرکز شده  و این امر فرصت مناسبی را برای کشوری مانند ایران فراهم می‌سازد تا در زمینه صادرات انواع تجهیزات تولیدی به آذربایجان گام بردارد.

تمرکز همه جانبه بر رشد تولیدات داخلی و توسعه صنایع متنوع، وجود معادن مختلف، گسترش بخش شیلات، کشاورزی وسیع و منابع متعدد آذربایجان، بازار بسیار مناسبی را برای صادرات تجهیزات توزین و خصوصا باسکول ایجاد نموده است.

در این راستا باسکول جاده ای می‌تواند به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سود آوری واحد‌های صنعتی محسوب شود و هر واحد صنعتی با خرید باسکول جاده ای، نصب و بهره برداری از آن، می‌تواند تغییرات چشمگیری را در زمینه‌‍ افزایش دقت در ترانزیت و اطمینان در خصوص وزن کالا در مبدا و مقصد، جلوگیری از ضررهای جانبی و سود سالانه‌ کسب و کار خود مشاهده نماید. بدین ترتیب، خرید باسکول جاده‌ ای می‌ تواند یکی از مناسب ترین سرمایه‌گذاری‌ ها برای صاحبان کسب و کارها و صنایع کوچک و  بزرگ در آذربایجان ‌باشد. باسکول 60 تنی، یکی از انواع باسکول جاده‌ای است که در تمامی صنایع و کارخانجات، پروژه‌های عمرانی، گمرک و کشتیرانی، صنایع دامداری، کشاورزی، معادن و غیره مورد استفاده قرار‌ می‌ گیرد.  از باسکول جاده‌ ای 60 تنی جهت توزین کالا‌های سنگین، محموله های حجیم یا محصولاتی با تعداد بالا که امکان توزین آنها به صورت جداگانه و تکی وجود ندارد، سیالات و توزینِ بارِ ماشین‌های باری و وسایل نقلیه تا میزان شصت تن مورد استفاده می‌شود.

باسکول جاده ای

باسکول جاده‌ ای پند کاسپین

نکته قابل تامل در صادرات تجهیزات توزین صنعتی از جمله باسکول 60 تنی، رعایت تمامی نکات، جزئیات و استانداردهای قابل قبول جهانی و تولید مطابق تکنولوژی روز است. باسکول ۶۰ تنی پند کاسپین با بهره‌گیری از توان متخصصین و نخبگان صنعت، شبکه گسترده فروش، بهترین خدمات پس از فروش و همچنین استفاده از برترین برندها در محصولات تولیدی و بهره گیری از قطعات با کیفیت و با دوام، دقیق‌ ترین لودسل‌ های موجود، بهترین اندیکاتور بازار و قوی‌ ترین صفحه باسکول، یکی از برترین نمونه‌های باسکول ۶۰ تنی در ایران را تولید نموده است. رعایت تمامی موارد مذکور سبب شده تا باسکول جاده‌ای پند کاسپین بتواند در زمینه اعتماد سازی و ایجاد مشتریان وفادار از پیشتازان این صنعت باشد و محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور جهان صادر نماید.

قیمت باسکول جاده‌ ای

یکی از مهم‌ترین عواملی که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت باسکول ۶۰ تنی است. با توجه به اینکه باسکول جاده‌ ای مانند تمامی کالاهای صنعتی از اجزای متنوعی تشکیل شده و دارای مدل‌های گوناگونی با تفاوت در نوع جنس صفحه، نوع لودسل، پرینتر و موارد مختلف دیگر است، قیمت های متنوعی نیز دارد و هر یک از این موارد، در قیمت این مدل از باسکول تاثیر گذار هستند. علاوه بر این موارد، با در نظر گرفتن حوزه فعالیت مشتری و محل نصب باسکول جاده‌ ای نیز، قیمت باسکول ۶۰ تنی بسیار منعطف و متغیر خواهد بود. از سویی دیگر، با توجه به اینکه قیمت و هزینه تمام شده این محصول بر اساس نیاز مشتری و قیمت مواد اولیه‌‌ می‌تواند تغییر کند، نمی توان قیمت ثابتی را برای باسکول جاده‌ای در نظر گرفت. به همین منظور، بهتر است پیش از اقدام به خرید هر یک از مدل های باسکول های جاده ای، جهت کسب اطلاع از لیست محصولات، استعلام قیمت این محصول، ثبت سفارش یا مشاوره رایگان، با دفتر مرکزی باسکول پند کاسپین تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک