flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در استان بوشهر

خرید باسکول در استان بوشهر برای صنایع و مشاغل ضروری می‌باشد. استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. مرکز این استان بندر بوشهر می‌باشد. قدیمی‌ترین نشانه‌های به دست آمده از سکونت در سرزمین بوشهر، به عهد ایلامی و تمدن بین‌النهرین برمی‌گردد. در زمان مادها در آغاز سده‌ی هشتم پیش از میلاد سرزمین بوشهر جزء یکی از ایالت‌های جنوب‌غربی آن دولت بوده و در زمان حکومت هوخشتره، جزو ساتراپ‌نشین چهاردهم دولت ماد بوده‌است. از دوره‌ی هخامنشیان آثار با ارزشی در اطراف شهر برازجان کشف شده‌است. در دوره‌ی ساسانیان و در زمان اردشیر بابکان شهر و رام اردشیری در دو فرسنگی شهر بوشهر بنا نهاده شد که اکنون خرابه‌های آن به نام ریشهر معروف است.

پایتخت انرژی ایران نیازمند باسکول جاده ای است!

استان بوشهر از شمال به قسمتی از استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد، از شرق به استان فارس، از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب شرق به قسمتی از استان هرمزگان محدود است. این استان با مساحتی حدود 27.653 کیلومتر مربع، جمعیتی برابر ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار نفر دارد. استان بوشهر به‌علت قرارگیری در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، کشاورزی، نخل‌داری و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی برخوردار است؛ به گونه‌ای که پایتخت انرژی ایران لقب گرفته‌است. با این اوصاف می‌توان دریافت که صنایع استان بوشهر نیاز بسیاری بالایی به خرید باسکول جاده ای دارند و به طور مثال خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی از اهمیت قابل توجهی در سودآوری واحدهای صنعتی این استان برخوردار است.

کشاورزان استان بوشهر با خرید باسکول جاده ای سودآوری خود را افزایش می‌دهند.

از نظر کشاورزی درختی این استان در تولید خرما یکی از استان‌های مهم کشور می‌باشد و مهمترین مرکز کشت گوجه فرنگی خارج از فصل است. همچنین از باغ‌های محدود و کوچک مرکبات نیز به‌طور پراکنده برخوردار است. شهرستان دشتستان و تنگستان از لحاظ تولید سالانه خرما و مرکبات مقام اول و دوم را در استان کسب کرده‌اند. میزان تولید خرما در حدود هشتاد هزار تن و میزان تولید مرکبات حدود ده هزار تن است. مهم‌ترین محصولات زراعی آن را گندم و جو، تنباکو، پیاز، کنجد، سبزی، صیفی و نباتات علوفه‌ای تشکیل می‌دهد. در مبحث کشاورزی و باغداری خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند که این تفاوت در ظرفیت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.

دامپروری و صیادی، شغلی سنتی در بوشهر

صید ماهی و میگو یکی از مهمترین فعالیت‌های اقتصادی مردم این استان را تشکیل می‌دهد. پرورش بز و گوسفند و گاو و شتر و طیور در استان رونق نسبی دارد. استان بوشهر به دلیل اقلیمی یکی از مراکز مهم پرورش شتر در ایران می‌باشد و حدود ۳۰۰۰ نفر شتر در آن ثبت شده‌است که در اغلب نواحی آن وجود داشته و به صورت سنتی نگهداری می‌شود. صنعت عبابافی در استان بوشهر یکی از صنایع وابسته به شتر بوده‌است و هم‌اکنون تعداد محدودی کارگاه در روستای کردوان شهرستان دشتی به امر تولید پارچه عبا مشغولند. در اینجا باید ذکر کرد خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای خواه به صورت باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌شود.

خرید باسکول جاده ای اولویت پالایشگاه های بوشهر است!

هم‌اکنون استان بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک خود و داشتن منابع و صنایع مختلفی نظیر نفت و گاز، به‌ویژه میدان‌های گازی پارس جنوبی در عسلویه و کنگان و پارس شمالی در دیر، بردخون و شهرستان دشتی به عنوان بزرگ‌ترین منبع مستقل گازی در جهان و وجود پالایشگاه عظیم گاز در جم و نیز دارا بودن یکی از مهم‌ترین ترمینال‌های صادرات نفت خام جهان در جزیره خارگ و همچنین اجرای طرح‌های کلان صنعتی از قبیل نیروگاه اتمی بوشهر، کشتی‌سازی و مانند این‌ها، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، سیمای خود را به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی و اقتصادی جهان تغییر دهد. به دلیل قیمت بالای برخی محصولات و تولیدات پتروشیمی باید توجه داشت هنگامی که در یک پالایشگاه باسکول جاده ای نصب می‌گردد می‌توان کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری می‌باشد؛ جنبه‌ی مثبت دیگر در خرید باسکول جاده ای در صنایع این است که از ضررهای پنهان جلوگیری می‌شود و ورودی ها و خروجی ها در اسناد حسابداری با بالاترین دقت ثبت می‌گردند.

خرید باسکول جاده ای در استان بوشهر 1
خرید باسکول جاده ای در استان بوشهر 2
خرید باسکول جاده ای در استان بوشهر 3

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع استان بوشهر

خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان بوشهر و شهرستان‌های این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

استعلام قیمت باسکول جاده ای در استان بوشهر

شما مدیران واحدهای صنعتی در استان بوشهر برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای شرکت پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول های سفارشی مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز بهره‌مند شوید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک