flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در عراق

باسکول جاده ای

باسکول جاده ای یکی از مدل های باسکول های صنعتی است که در توزین وسایل نقلیه حامل محوله های با وزن بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شود و می تواند تا 60 تن وزن را تحمل کند.

معرفی کشور عراق

عراق، کشوری با فرهنگ و تمدن دیرینه است که در جنوب غربی آسیا قرار دارد. این کشور از جنوب با عربستان سعودی و کویت، از غرب با اردن و سوریه، از شمال با ترکیه و از شرق با ایران همسایه است. عراق در بخش جنوبی خود، مرز آبی کوچکی با خلیج فارس دارد و دو رود مشهور دجله و فرات از این کشور می‌گذرد. مساحت عراق حدود 430 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 40 میلیون نفر است.

منابع و صنایع عراق

عراق یکی از بزرگترین کشورهای دارای منابع نفت در جهان است و با داشتن ۱۴۰٫۳ میلیارد بشکه نفت ذخیره در میدان‌های نفتی خود، پس از ایران در رده‌ی پنجم جهان قرار دارد. به همین دلیل فعالیت صنایع تولیدی در عراق، ارتباط بسیار نزدیکی با صنایع نفتی داشته و صنعت اصلی این کشور صنعت پالایش نفت و مواد شیمیایی و کود است. در حال حاضر، در حدود 5 هزار معدن فعال در کشور عراق مشغول فعالیت هستند. که برای توزین و انتقال هر یک از مواد استخراج شده از این معادن، به انواع باسکول های صنعتی از جمله باسکول جاده ای، نیاز خواهد بود.

باسکول جاده ای

پس از جنگ‌ها و تخریب گسترده این کشور، دولت عراق تمرکز و توجه خود را بیش از پیش معطوف رشد و ارتقای صنایعی کرد که به نفت و گاز متکی نبود. صنعت سیمان، صنایع تولید مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، دارویی و منسوجات و تولید چرم از جمله صنایعی هستند که با حمایت مسئولان عراقی در سالهای گذشته، رشد و گسترش دو چندانی داشته اند. عراق طی سال‌های اخیر، به دنبال تنوع ‌بخشیدن به سبد صادارتی خود بوده و یکی از برنامه‌های این کشور، خودکفایی در بخش کشاورزی است. از این رو، تولیداتی از جمله خرما، گندم، جو، سبزیجات و انواع میوه ها در سالهای گذشته با رشد قابل توجهی در این کشور همراه بوده است.

صادرات باسکول جاده ‌ای پند کاسپین به ‌‌‌عراق

با توجه به صنایع فعال و رو به رشد در عراق، ظرفیت مناسبی جهت صادرات انواع تجهیزات توزین از ایران به این کشور وجود دارد. در مبحث کشاورزی و باغداری، خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات این صنعت محسوب می‌شود؛ زیرا باغ ها و زمین های کشاورزی در فصل برداشت محصولات، به طور مداوم نیاز به توزین محصولات خود دارند. در نتیجه خرید باسکول ۶۰ تنی می‌تواند کمک شایانی به باغداران و کشاورزان نماید. شرکت پند کاسپین در حال حاضر، بیشتری حجم صادرات باسکول های صنعتی به این کشور را در اختیار دارد و بزرگترین صادرکننده باسکول جاده ای به عراق است.

باسکول جاده ای

قیمت باسکول جاده‌ای

شرکت پند کاسپین سالیان متمادی است که به عنوان پیشرو در صنعت توزین گام برداشته و تاکنون مدل‌های متنوعی از انواع باسکول جاده ای با ابعاد و تناژ مختلف را طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده است. با توجه به اینکه باسکول جاده ای دارای مدل‌های متنوعی بر اساس جنس صفحه، نوع لودسل، پرینتر و … است و انتخاب نوع مناسب آن تنها با در نظر گرفتن حوزه فعالیت مشتری و محل نصب باسکول جاده ای مشخص می‌گردد، نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی برای آن در نظر گرفت؛ با این وجود، در طول تمام این سال‌ها تلاش مدیریت پندکاسپین ارائه منصفانه ترین لیست قیمت برای محصولات خود بوده است. در همین راستا، مشاورین پند کاسپین پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص لیست محصولات، استعلام قیمت باسکول جاده ای، انتخاب بهترین نمونه متناسب با کسب و کار شما و ثبت سفارش هستند. برای برقراری ارتباط با تیم مشاوره ما و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید این محصول، می توانید با شماره دفتر مرکزی باسکول پند کاسپین تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک