flag-en-small

خرید باسکول در آذربایجان شرقی

خرید باسکول در استان آذربایجان شرقی برای صنایع و مشاغل زیادی مفید می‌باشد. استان آذربایجان شرقی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیه‌ی شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود. استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است. این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و تقریبا تمامی محدوده‌ی استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند.
استان آذربایجان شرقی در گذشته بخشی از سرزمین تاریخی ماد بوده که به «ماد کوچک» شهرت یافته بود. در زمان حکمرانی اسکندر مقدونی بر ایران در ۳۳۱ سال پیش از میلاد، شهربان منطقه‌ی ماد کوچک که سرداری به‌نام «آتورپات» یا «آتروپاتن» بوده، علیه اسکندر قیام کرده و با انعقاد پیمانی دست یونانیان را از آذربایجان کوتاه ساخت. اسکندر مقدونی نیز آتروپات را به شرط پیروی از امپراتوری او، در این منطقه باقی نگه داشت. بنا به روایاتی تأیید نشده نام این منطقه نیز به‌جهت تقدیر از زحمات وی در مقابل بیگانگان به «آتروپاتگان» معروف شد.

صنایع استان آذربایجان شرقی که به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند

صنایع مختلفی از قبیل صنایع شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، مواد غذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم و کفش در شهر تبریز مشغول فعالیت هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آجر آذربایجان، بافندگی لایکو، بلبرینگ‌سازی ایران، پالایشگاه تبریز، پتروشیمی تبریز، پشم تبریز، پیستون‌سازی ایران، تخت‌خواب فروزان، تخته فشاری و فورمیکاسازی، تراکتورسازی تبریز و …. اشاره کرد. با این اوصاف می‌توان دریافت که صنایع استان آذربایجان شرقی نیاز بسیاری بالایی به خرید باسکول جاده ای دارند و به طور مثال خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی از اهمیت قابل توجهی در سودآوری واحدهای صنعتی این استان برخوردار است.

معادن آذربایجان شرقی

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع آذربایجان شرقی

استان آذربایجان‌شرقی، یکی از مناطق غنی معدنی در کشور به‌شمار می‌رود و از ذخایر مختلف و متنوع معدنی برخوردار است. تنوع عوامل زمین‌شناسی این استان نظیر پدیده‌های ماگماتیسم و متامورفیسم و شرایط ویژه حوضه‌های رسوبی موجود در این مناطق، باعث شده مجموعه غنی از ذخایر معدنی فلزی و غیرفلزی در آن شکل بگیرد. به گفته کارشناسان حوزه معدن، این استان در چهارراه متالورژی دنیا قرار گرفته و کمربند آلپ- هیمالیا و آسیای صغیر از آذربایجان عبور می‌کند. تاکنون وجود ۵۲ نوع ماده معدنی از تعداد ۶۸ نوع مواد معدنی موجود در کشور در این استان شناسایی شده است. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در مبحث معدن این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ پس بار دیگر اهمیت خرید باسکول جاده ای بیشتر نمود پیدا می‌کند، همچنین در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای برای معادن رفع می‌شود. در کلام آخر می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌های معدن وجود ندارد که کافی است با استعلام قیمت باسکول جاده ای و خرید مناسب‌ترین گزینه به سودآوری واحد صنعتی کمک شود.

صنعت دامداری و مرغداری از جمله صنایعی است که باعث رونق اقتصادی کشور می‌شود و ارزش افزوده‌ی زیادی را ایجاد می‌کند.. در حال حاضر تقریبا ۶۰۰ واحد دامپروری در استان آذربایجان شرقی فعال هستند که نیاز استان و استا‌های مجاور را تامین می‌کنند. دامپروری در شهرهای آذربایجان شرقی به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. در اینجا باید ذکر کرد خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای خواه به صورت باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌شود.

و اما در انتها باید گفت خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

استعلام قیمت باسکول در آذربایجان شرقی

جهت کسب اطلاع از قیمت باسکول، لیست قیمت باسکول با ظرفیت‌های مختلف مانند قیمت باسکول دامپ تراک، قیمت باسکول ۸۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی و یا قیمت باسکول ۵۰ تنی تنها کافیست با دفتر مرکزی باسکول پند تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دریافت خدمات باسکول در تمامی مناطق استان به راحتی با ما تماس گرفته و در کوتاهترین زمان به نتیجه مدنظر برسید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک