flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در اردبیل

خرید باسکول در اردبیل برای صنایع و مشاغل مختلف ضروری می‌باشد. استان اردبیل یکی از استان های ایران است که در شمال غربی این کشور در منطقه آذربایجان ایران واقع شده است. مساحت این استان ۱۸ هزار کیلومتر مربع (حدوداً ۱٫۰۹ درصد از مساحت کل کشور) و جمعیت آن برابر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می‌باشد. مرکز این استان کلان شهر اردبیل است و بر طبق آخرین تقسیمات کشوری، شامل ۱۱ شهرستان، ۲۵ بخش، ۲۱ شهر و ۶۶ دهستان می‌شود. در ۲۲ دی سال ۱۳۷۱ لایحه استان شدن اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و این استان در ۲۳ فروردین سال ۱۳۷۲، از استان آذربایجان شرقی جدا و به استانی مستقل تبدیل شد.

صنایع استان اردبیل که به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند

استان اردبیل بنا به نظرکارشناسان دارای منابع غنی و چشمگیری جهت گسترش کشاورزی و دامپروری است و با بهره‌برداری از تمامی استعدادهای بالقوه موجود می‌توان محصولات کشاورزی و دامی بیشتری در این استان تولید نمود. استان اردبیل در زمینه رشد دامپروری و پرورش طیور از استان‌های موفق بوده و جزء قطب های دامپروری کشور محسوب می گردد که پرورش دام در این استان از قدیم الایام مرسوم بوده است؛ با نگاهی اجمالی به ویژگی‌های طبیعی استان به خوبی متوجه خواهیم شد که زیرساخت‌های لازم در تامین مواد غذایی دامی (فرآورده هایی از قبیل گوشت قرمز، مواد لبنی، گوشت سفید، تخم مرغ، عسل و غیره) به بهترین شکل در اردبیل وجود دارد.

دامپروری در شهرهای اردبیل به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. در اینجا باید ذکر کرد خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای خواه به صورت باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌شود.

قیمت باسکول در اردبیل ۶
قیمت باسکول در اردبیل ۲
خرید باسکول در اردبیل 1
قیمت باسکول در اردبیل ۴

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع اردبیل

استان اردبیل یک درصد از مساحت اراضی کشور را داراست ولی با این حال ۴ درصد از محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند. در حال حاضر ۴.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی نظیر عدس، سیب زمینی، عسل و سایر محصولات زراعی، باغی و دامی در استان تولید می شود. در مبحث کشاورزی و باغداری نیز خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند که این تفاوت در ظرفیت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.
۱۷۸ معدن در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد ۳ معدن فلزی و بقیه، معادن غیرفلزی و سنگ‌ها و کانی‌های صنعتی و مصالح ساختمانی و حتی سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی هستند. البته مهم‌ترین اولویت در این استان اکتشاف معادن جدید در ۴ پهنه است که از این ۴ پهنه دو پهنه، امیدبخش قلمداد شده است. همچنین در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی ۳۰ آنومالی در استان فعال هستند. در این زمینه معدن عقیق سبلان یکی از بهترین‌هاست. به گفته کارشناسان، این معدن بزرگترین معدن عقیق ژاسپر دنیاست که حجم بسیار بالایی دارد. کاربرد این سنگ‌های قیمتی تنها منوط به انگشتر و دست‌آویز نیست. این سنگ‌ها در تمام دنیا کاربردهای وسیع و متعددی دارد. به‌خاطر ویژگی‌های درمانی، این سنگ‌ها کاربردهای بسیار دیگری نیز پیدا کرده‌اند. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در مبحث معدن این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ پس بار دیگر اهمیت خرید باسکول جاده ای بیشتر نمود پیدا می‌کند، همچنین در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای برای معادن رفع می‌شود. در کلام آخر می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌های معدن وجود ندارد که کافی است با استعلام قیمت باسکول جاده ای و خرید مناسب‌ترین گزینه به سودآوری واحد صنعتی کمک شود.

خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی، خرید باسکول ۶۰ تنی و یا خرید باسکول ۸۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان اردبیل و شهرستان‌های این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

استعلام قیمت باسکول جاده ای در استان اردبیل

شما مدیران واحدهای صنعتی در استان اردبیل برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای شرکت پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول ها با سازه‌ی خاص مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز بهره‌مند شوید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک