flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در خوزستان

خرید باسکول در خوزستان امر بسیار مهمی می‌باشد. استان خوزستان استانی در جنوب‌غربی ایران است که بر کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴ هزار کیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۵ میلیون نفر، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. شهر اهواز نیز مرکز استان خوزستان است.
از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقه‌ی فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینه‌ی سکونت انسان در آن به حدود ۳ هزار سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزاره‌ی سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمال به لرستان، از شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی به ایلام، از جنوب‌شرقی به کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود.

آشنایی بیشتر با استان خوزستان

از اصلی‌ترین امكانات و قابلیت‌های توسعه استان خوزستان كه می‌توان به آن اشاره كرد، جاری بودن بخش عظیمی از آب‌های سطحی كشور، وجود رودخانه‌های پرآب و دائمی در آن، برخورداری از سدهای عظیم و متعدد در مناطق مختلف استان و امكان استفاده چندمنظوره از آنها به منظور توسعه بخش‌های كشاورزی، شیلات، انرژی و تأمین آب شرب است. از دیگر امكانات استان وجود منابع قابل توجه خاك و پوشش گیاهی، برخورداری از اقلیم مناسب و امكان كاشت و برداشت سه نوبت محصولات كشاورزی در بخش وسیعی از استان، وجود نخلستان‌های وسیع در سطح استان و قابلیت چشمگیر توسعه فعالیت‌های كشاورزی و صنایع جانبی در این زمینه است، وجود ذخایر با ارزش آبزیان، بنادر صیادی، ناوگان صیادی و مجتمع‌های بزرگ پرورش ماهی و میگو و مجتمع‌های دامپروری، برخورداری از عرصه‌های مستعدكشت علوفه و برخورداری از ۹ واحد بزرگ كشت و صنعت نیشكر با وسعت حدود ۹۰ هزار هكتار و صنایع متعدد و متنوع وابسته به آن، از دیگر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان است كه نقش به سزایی در توسعه و پیشرفت این منطقه دارد. در مبحث کشاورزی و باغداری خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند. همچنین خرید باسکول جاده ای در دامداری ها یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد خرید باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌کند.

از دیگر ظرفیت‌های بالقوه استان خوزستان كه می‌توان به آن اشاره كرد برخورداری از معادن عظیم نفت و گاز و صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی همچنین صنایع بزرگ فلزی و صنایع كانی غیرفلزی (صنایع سیمان)، وجود نیروگاه‌های بزرگ آبی و حرارتی در استان و قابلیت احداث نیروگاه‌های جدید در كنار مراكز مصرف و نیز قابلیت اتصال شبكه برق استان به كشور عراق و كشورهای حاشیه خلیج‌فارس است. باید اشاره کرد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگترین تولیدکننده نفت ایران)، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند. به دلیل قیمت بالای برخی محصولات و تولیدات پتروشیمی باید توجه داشت با خرید باسکول ۶۰ تنی می‌توان کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری می‌باشد؛ جنبه‌ی مثبت دیگر در خرید باسکول جاده ای در صنایع این است که از ضررهای پنهان جلوگیری می‌شود و ورودی ها و خروجی ها در اسناد حسابداری با بالاترین دقت ثبت می‌گردند.

خرید باسکول در اهواز۲
خرید باسکول در اهواز 3
خرید باسکول در اهواز ۲
خرید باسکول در اهواز ۱

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع خوزستان

موقعیت ویژه جغرافیایی استان در تعامل با منطقه و جهان و ارتباط با آب‌های آزاد بین‌المللی (به عنوان ترمینال جنوبی كریدور ارتباطی شمالی – جنوبی كشور در محور غرب)، برخورداری از امكانات بندری بسیار مناسب با ظرفیت بالا به ویژه در بندر امام كه دارای كمترین فاصله با مراكز جمعیتی كشور نسبت به سایر بنادر جنوبی ایران است و همچنین برخورداری از راه‌آهن و فرودگاه‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم، برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام، منطقه آزاد اروند (آبادان- خرمشهر) و در نهایت، بازارچه‌های مرزی كه همه این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها بستر را مناسبی برای رشد و پیشرفت استان در بخش‌های بازرگانی خارجی و حمل‌ونقل بین‌المللی فراهم آورده است. عملکرد ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک، مراکز انتقال مواد جامد در بنادر و … ارتباط مستقیمی با سنجش وزن و توزین بار دارند به طوری که سنجش حد مجاز بار، تعیین جرایم، طبقه‌بندی کالا، ارزش‌گذاری، مالیات اعمال‌شده بر کالاهای وارداتی، حمل و نقل کالا و … تماما با خرید باسکول ۶۰ تنی صورت می‌پذیرد.

خرید باسکول جاده ای خواه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان خوزستان و شهرک‌های صنعتی این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

تا کنون شرکت فناوری پند کاسپین تعدا قابل توجهی باسکول جاده ای در استان خوزستان نصب و راه اندازی کرده است و به پشتوانه‌ی این رزومه‌ی قوی آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در استان خوزستان می‌باشد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک