flag-en-small

خرید باسکول در فارس

خرید باسکول در فارس جزو واجبات برای مشاغل مختلف می‌باشد. استان فارس یكی از استان‌های جنوبی كشور می‌باشد. این استان از شمال به استان اصفهان، از شرق به استان یزد، از جنوب به استان هرمزگان و از غرب به استان‌های كهگیلویه و بوشهر محدود می شود. وسعت استان فارس حدود ۱۳۳ هزار كیلومتر مربع است و تقریبا ۱.۸ درصد مساحت كشور را تشكیل می‌دهد.
آب و هوای فارس در شمال سردسیر، در نواحی مركزی زمستان‌های معتدل و بارانی و تابستان‌های گرم و خشك، و در جنوب و جنوب شرقی زمستان‌ها معتدل و بارانی و تابستان‌ها بسیار گرم می‌باشد. زبان اكثریت مردم فارسی است اما عشایر ترك زبان (ایل قشقایی) به تركی و عشایر عرب زبان (ایل عرب) به عربی صحبت می‌كنند. یكی از مناطق مهم عشایری ایران، استان فارس می‌باشد و بزرگترین ایل ایران (ایل قشقایی) با شش طایفه در فارس به كوچ روی ادامه می دهند. علاوه بر ایل قشقایی ایل خمسه و ایل محسنی و همچنین طوایف كوچكتری به زندگی عشایری خود در فارس ادامه می دهند

خرید باسکول در فارس برای چه صنایعی لازم است؟

در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ در اﺳﺘﺎن ﻓﺎرس ﺑﺎ حدود ۴۰۰۰ واﺣد ﻓﻌﺎل صنعتی و ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ای ﺑﺎﻟﻎ ﺑﺮ ۵۰۰ هزار ﻣﻴﻠﻴﺎرد رﻳﺎل و اﺷﺘﻐﺎل ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ۱۹۰ هزار ﻧﻔﺮ در ﻋﺮﺻﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﮔﺎم ﺑﺮﻣﻲدارد، ﻛﻪ در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﻛﻞ ﻛﺸﻮر از ﻟﺤﺎظ ﺗﻌﺪاد، ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ و اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ رﺗﺒﻪ ﻫﺎی ۵، ۱۲ و ۱۰ را دارا ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. آﻣﺎر ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ۱۲.۵ درﺻﺪ از ﻛﻞ واﺣﺪ ﻫﺎی ﻓﻌﺎل ﻛﺸﻮر در اﺳﺘﺎن ﻓﺎرس ﻗﺮار دارﻧﺪ. اﺳﺘﺎن ﻓﺎرس از ﻟﺤﺎظ ﺗﻌﺪاد واﺣﺪﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﻲ رﺗﺒﻪ ۵ را ﺑﻴﻦ اﺳﺘﺎن‌های ﻛﺸﻮر دارد ﻛﻪ ﺑﻌﺪ از استان‌های ﺗﻬﺮان، اﺻﻔﻬﺎن، ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی و آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﺷﺮﻗﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﺗﻌﺪاد کارگاه‌های ﺻﻨﻌﺘﻲ دارای ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﻬﺮهﺑﺮداری را ﺷﺎﻣﻞ می‌گردد. با این اوصاف می‌توان دریافت که صنایع استان فارس نیاز بسیاری بالایی به خرید باسکول جاده ای دارند و به طور مثال خرید باسکول ۵۰ تنی از اهمیت قابل توجهی در سودآوری واحدهای صنعتی این استان برخوردار است.

کشاورزی و دامداری دو منبع مهم اقتصادی استان فارس می‌باشند. مهمترین فراورده‌های کشاورزی استان فارس شامل غلات، پرتقال، گندم و جو، میوه‌جات، خرما، چغندرقند، پنبه، ذرت،انجیر و زعفران است. در مبحث کشاورزی و باغداری خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. همچنین استان فارس رتبه نخست تولید گندم در کشور را به خود اختصاص داده است. در این امر نیز با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند.

تاثیر خرید باسکول در فارس بر صنایع

خودروسازی، پتروشیمی، صنایع مخابرات، غذاهای فرآوری شده، لبنیات (شامل کارخانه های مهمی چون پگاه فارس، لبنیات ارژن، مانی ماست و رامک)، صنایع داروسازی، سیمان (شامل کارخانه های سیمان آباده، سیمان داراب، سیمان فیروزآباد، سیمان لار و سیمان لامرد)، پارچه بافی، شکر و قند، نوشیدنی‌های غیر الکلی، صنایع گوشتی (از جمله صنایع گوشتی سفیر، دمس، ب.آ، پونه)، پالایشگاه نفت و پتروشیمی، لاستیک‌سازی و صنایع الکترونیک از مهم‌ترین صنایع استان فارس به شمار می‌آیند که تاثیرات زیاد بر اقتصاد و میزان اشتغال استان دارند. در تمامی صنایع ذکر شده خرید باسکول جاده ای نقشی استراتژیک برای افزایش سودآوری واحد صنعتی ایفا می‌کند به طوری که تنها با خرید باسکول ۵۰ تنی می‌توان از ضررهای پنهان که شامل کسب و کار ما می‌باشد جلوگیری به عمل آورد.
از پالایشگاه‌های مهم این استان می‌توان به پالایشگاه شیراز و پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر اشاره کرد. شرکت پتروشیمی شیراز نیز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های پتروشیمی محسوب می‌گردد. به دلیل قیمت بالای برخی محصولات و تولیدات پتروشیمی باید توجه داشت که با خرید باسکول جاده ای که می‌تواند از نوع خرید باسکول ۶۰ تنی باشد، کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری باشد.

از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان فارس باید به جهرم،کازرون، آبباریک، آباده، اقلید، شیراز، سپیدان، نورآباد، سروستان، فسا، داراب، استهبان، لار و فیروزآباد اشاره کرد. همچنین شهرک صنعتی شیراز صنایع کوچک و بزرگ بسیاری را در خود جای داده‌است. خرید باسکول جاده ای خواه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در این حوزه می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان فارس و شهرک‌های صنعتی این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

تا کنون شرکت فناوری پند کاسپین تعداد قابل توجهی باسکول جاده ای در استان فارس نصب و راه اندازی کرده است و به پشتوانه‌ی این رزومه‌ی قوی آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در استان فارس می‌باشد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک