flag-en-small

خرید باسکول در قزوین

 استان قزوین یکی از ۳۱ استان ایران است و در بخش شمال غربی این کشور واقع شده‌است این استان با دارا بودن تنها ۱ درصد از مساحت کشور قریب به ۵ درصد در اقتصاد و تولیدات ایران نقش دارد.
مساحت این استان حدود ۱۵ هزار کیلومتر مربع است و با استان‌های مازندران، گیلان، البرز، همدان، زنجان و مرکزی همسایه است. جمعیت استان قزوین بر پایه آمار سال ۱۳۹۵ برابر ۱/۳ میلیون نفر است که از این شمار ششصد هزار نفر ساکن شهرستان قزوین هستند. این استان از استان‌های تاریخی ایران بوده و آثار باستانی زیادی را در خود جای داده‌است به ‌طوری‌که ۱۱ درصد از آثار تاریخی ملی ثبت شده کشور در استان قزوین قرار دارد و از این نظر رتبه نخست را در ایران دارد.

آشنایی بیشتر با استان قزوین

استان قزوین دارای مزیت های اقتصادی قابل توجهی می باشد. از جمله این مزیت ها می توان وجود شهرک های صنعتی با امکانات زیربنایی مناسب، بالا بودن امنیت سرمایه گذاری در این استان نسبت به سایر نقاط کشور، نزدیکی به تهران، وجود مراکز آموزش عالی متعدد و معتبر در سطح بین المللی، وجود آثار تاریخی، مذهبی و گردشگری متعدد، برخورداری از زیربنای سازمان یافته شبکه های حمل و نقل و سوخت و انرژی اشاره کرد.
همچنین استان قزوین در شبکه مواصلاتی کشور به عنوان پیوند دهنده پایتخت با غرب و شمال غربی کشور و به خصوص به دلیل قرارگیری بر روی محور ترانزیتی تهران اروپا از موقعیت بسیار ممتازی برخوردار است. سابقه تاریخی صنعت در استان باعث گردیده است این استان به عنوان یکی از قطب های صنعتی مطرح در کشور، همواره سهم قابل قبولی از صنعت کشور را به خود اختصاص دهد. با این اوصاف می‌توان دریافت که صنایع استان قزوین نیاز بسیاری بالایی به خرید باسکول جاده ای دارند و به طور مثال خرید باسکول ۵۰ تنی از اهمیت قابل توجهی در سودآوری واحدهای صنعتی این استان برخوردار است.
علی رغم اینکه استان قزوین سهم ناچیز و اندکی را از جمعیت و مساحت کشور داراست، پتانسیل های مربوط به آب و خاک دشت قزوین موجب رونق فعالیت‌های کشاورزی شده و این استان در زمینه دامپروری و پرورش طیور نیز از موقعیت ممتازی درکشور برخوردار می باشد. در رابطه با باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند. در رابطه با دامداری و مرغداری ها نیز یکی از مواردی که می‌تواند به سودآوری واحد صنعتی کمک قابل توجهی کند خرید باسکول جاده ای است، خواه به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی.

خرید-باسکول--قزوین-دامداری
خرید-باسکول--قزوین-کامیون-کش
خرید-باسکول--قزوین-دامپ-تراک
خرید-باسکول--قزوین-تریلی-کش

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع قزوین

تا پایان سال پیش حدودا ۴ هزار فقره واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری، با حجم سرمایه گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال حدود ۱۶۰ هزار نفر در استان وجود داشته است. از این تعداد حدود ۷۰۰ واحد کارگاه‌های بزرگ صنعتی دارای بیش از ۱۰ نفر کارمند می باشند که بسیاری از آن‌ها در زمره کارخانجات منحصر به فرد در کشور، محسوب می شوند. این استان در تولید شیشه، کاشی و سرامیک، شیشه دارویی و مظروف، صنایع شوینده، قطعات خودرو، تولید چرخ خیاطی و … دارای توانمندی می‌باشد. محصولات صنعتی صادارتی استان پودر شوینده، آهن آلات و فولاد، نایلون و پلاستیک های رولی، انواع شیشه، کاشی و سرامیک و مفتول های مسی می باشد. مهم ترین کشور های هدف صادراتی قزوین کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، سوریه و آذربایجان هستند. مجددا قابل ذکر است در تمامی صنایع ذکر شده خرید باسکول جاده ای نقشی استراتژیک برای افزایش سودآوری واحد صنعتی ایفا می‌کند به طوری که تنها با خرید باسکول ۵۰ تنی می‌توان از ضررهای پنهان که شامل کسب و کار ما می‌باشد جلوگیری به عمل آورد.
در استان قزوین تاکنون ۲۸ نوع ماده معدنی مختلف شناسایی شده است که از این میان، ۲۱ ماده از جمله سیلیس، آلونیت، باریت، خاک صنعتی، دولومیت، نمک، زغال سنگ، بنتونیت، کائولین، فلدسپات، بوکسیت، سرب و روی، منگنز، آهن، مس، گرانیت، تراورتن، شن و ماسه، مرمریت، سنگ آهک، سنگ لاشه و سنگ گچ در حال بهره برداری از معدن می باشند. بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن، تجارت، استان قزوین با ذخیره ۲۰۰ میلیون تن و تولید ۲۲ میلیون تن ماده معدنی، رتبه ۲۹ کشور از لحاظ میزان ذخایر و رتبه ۲۸ کشور از لحاظ میزان تولید را به خود اختصاص داده است. گروه مصالح ساختمانی با ۵۸ درصد بیشترین و گروه فلزی با ۳ درصد، کمترین میزان ذخیره استان را به خود اختصاص داده اند. در ارتباط با واحدهای صنعتی در گروه مصالح ساختمانی باید گفت که معمولا با ورودی مصالح زیاد شامل بتن، میلگرد، سیمان و … روبرو هستند و می‌توان با خرید باسکول ۶۰ تنی یا خرید باسکول ۵۰ تنی کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد. همچنین از دیگر مزایای خرید باسکول در این واحدهای صنعتی قابلیت گزارش گیری ساده برای کنترل رکوردهای ثبت شده از فروشنده های خاص و افزایش نظارت بر این امور می‌باشد.

خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان قزوین و شهرک‌های صنعتی این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

شایان ذکر است کارخانه‌ی فناوری پندکاسپین نیز در شهرک صنعتی کاسپین واقع در استان قزوین قرار دارد و مشتریانی که نسبت به خرید باسکول جاده ای در استان قزوین اقدام می‌کنند، هزینه‌ی حمل و نقل بسیار کمی برای ارسال قطعات مکانیک باسکول جاده ای پرداخت خواهند کرد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک