flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در لرستان

خرید باسکول در استان لرستان برای صنایع و مشاغل زیادی مفید می‌باشد. استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۹ هزار کیلومتر مربع مساحت و بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد. لرستان به شش استان محدود مي شود و به صورت گلوگاهي اتصال دهنده استانهاي همجوار شامل همدان، مرکزي، اصفهان، خوزستان، ايلام و کرمانشاه محسوب مي شود. پیش از رسیدن قوم ماد ساکنان لرستان اقوامی مانند کاسی‌ها، الیپی‌ها، لولوبیان و عیلامی ها، بودند. لرستان به عنوان بخشی از سرزمین ایران شاهد مهاجرت قبایل آریایی بوده است. قوم ماد به غرب ایران کنونی از جمله مناطق لرستان کنونی کوچ کرده‌اند. مادها پس از ورود به زاگرس اقوام ساکن آنجا یعنی کاسی‌ها، الیپی‌ها، لولوبیان و عیلامیها و دیگر اقوام آسیایی را در خود حل کردند و زبان فارسی خود را در منطقه رواج کامل دادند. منطقه لرستان پس از حمله اعراب به ایران، با نام‌ های گوناگونی چون جبال، لر کوچک، پیشکوه و لرستان فیلی نیز شناخته می‌شد.

کدام صنایع استان لرستان به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند؟

بخش صنعت و معدن استان لرستان متأثر از وجود منابع زیرزمینی غنی و متعدد، محصولات کشاورزی متنوع، دامداری گسترده، سوخت و انرژی های مناسب و همچنین نیروی کار متخصص زمینه گسترش و رشد چشمگیری دارد. از کل تقریبا ۱۰۰ هزار واحد صنعتی موجود در کشور؛ ۱۴۳۸ واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک در لرستان مستقر هستند؛ این رقم معادل  62/1% کل تعداد واحدهای صنعتی کشور می‌باشد. برخی از واحدهای بزرگ و متوسط استان عبارتند از: پتروشیمی لرستان، سیمان دورود، فرو آلیاژ ایران، فولاد ازنا، نساجی بروجرد، صنایع غذایی گهر، داروسازی باير افلاك، صنایع شیر ایران، پارت لبن، تعاونی تولید الکل اتيليک، آب معدنی بیشه، پلی استر لرستان، داروسازی اکسیر، آهک صنعتی و هیدراته لرستان. وجود چنین واحدهای صنعتی بزرگی در استان لرستان که همگی استفاده کننده باسکول جاده ای هستند، اهمیت خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در صنعت را نمایان می‌سازد. باسکول جاده ای کالایی صنعتی و با اهمیت بالایی است که عمده و یا شاید تمام کاربرد آن در صنایع مختلف اعم از کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، باغات و کشاورزی، معادن و … می‌باشد. خرید باسکول جاده ای دارای مزایای بیشماری است که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت عواید آن شامل حال کسب و کار فرد می‌شود و صاحبان سرمایه تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای سودآوری واحد خود را تضمین می‌کنند.

مراتع استان لرستان عامل رونق دامپروری

لرستان به واسطه بهره مندی از ظرفیت ویژه و منحصربفرد در حوزه دامپروری و دامداری، یكی از قطب های دامپروری كشور محسوب می شود. طبیعت بكر و منابع طبیعی گسترده و غنی موجود در لرستان، بستر مناسبی را برای توسعه فعالیت های مرتبط با دامداری و دامپروری در استان فراهم كرده است. دامپروری در شهرهای لرستان به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. در اینجا باید ذکر کرد خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای خواه به صورت باسکول ۶۰ تنی باشد یا به صورت باسکول ۵۰ تنی کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌شود.

کشاورزی قدرتمند لرستان نیازمند خرید باسکول جاده ای است!

۱۲ محصول تولیدی استان لرستان به دلیل کیفیت مرغوب و ارزش غذایی بالا قابلیت صادرات دارد؛ محصولاتی چون انار، انجیر، سیب قرمز، شیرخام، عسل، زعفران، انواع حبوبات و شیلات با وزن حدود ۴۵۰ هزار تن در سال در لرستان تولید می شود. در مبحث کشاورزی و باغداری نیز خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند که این تفاوت در ظرفیت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.

خرید باسکول جاده ای برای معادن استان لرستان

۲۶۸ پروانه بهره‌برداری معدنی در استان لرستان صادر شده است که بیش از ۶۰ درصد این معادن فعال هستند. بیش از ۲۰ نوع ماده معدنی در این استان کشف شده است که بسیاری از آنها در قانون معادن جز طبقه یک، و بیشتر شامل مصالح ساختمانی نظیر سنگ آهک، گچ، مرمریت، سنگ چینی، سنگ های تزئینی و ساختمانی، همچنین شن و ماسه، سنگ لاشه و مالون هستند. در عین حال اندیس ( نشانه معدنی) های فلزی در شرق و غرب لرستان نیز در حال اکتشاف هستند بنابراین استان از نظر معدنی دارای مزیت نسبی است و معادن آن به طور میانگین سالانه حدود ۹ میلیون تن استخراج واقعی دارند و یک هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی نیز ایجاد کرده اند. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در مبحث معدن این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ پس بار دیگر اهمیت خرید باسکول جاده ای بیشتر نمود پیدا می‌کند، همچنین در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای برای معادن رفع می‌شود. در کلام آخر می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌های معدن وجود ندارد که کافی است با استعلام قیمت باسکول جاده ای و خرید مناسب‌ترین گزینه به سودآوری واحد صنعتی کمک شود.

خرید باسکول در لرستان 1
خرید باسکول در لرستان 2

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع استان لرستان

خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان لرستان و شهرستان‌های این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

استعلام قیمت باسکول جاده ای در استان لرستان

شما مدیران واحدهای صنعتی در استان لرستان برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای شرکت پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول های سفارشی مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز بهره‌مند شوید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک