flag-en-small

خرید باسکول در البرز

استان البرز در ۲ بخش صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت های فراوانی است که استقرار بیش از ۵۰ مرکز تحقیقاتی و پژوهشی و دانشگاهی به عنوان پشتوانه علمی صنعت و کشاورزی ایران نقش کلیدی در تحول صنعتی و کشاورزی استان البرز دارند. همچنین وجود بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی، نزدیکی به پایتخت، مسیر ارتباطی ۱۳ استان کشور، کشاورزی فعال و اتصال البرز به مسیر ریلی هر کدام به نوبه خود سهم قابل توجهی در توسعه این استان و کشور به همراه دارد.

صنایع استان البرز

وجود حدود ۷۰ هزار هکتار زمین حاصلخیز کشاورزی و باغی با تولید محصولات با کیفیت از مزیت های تولیدی است ضمن آنکه وجود صدها جوان نخبه علمی در بخش های مختلف به عنوان موتور محرک تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات می تواند جهش دهنده تولید و خدمات در این استان باشد. البرز از مزیت وجود ۱۵۰ برند برخوردار است که علاوه بر تامین نیاز کشور، به دیگر کشورها نیز صادراتی دارند، این تولید کنندگان در سال گذشته ۲۰۰ میلیون یورو صادرات به کشورهای مختلف از جمله افغانستان، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه داشتند.
استان البرز به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت‌های مهمی چون داشتن راه‌های ارتباطی مناسب مانند آزادراه‌های تهران-کرج و کرج-قزوین و همچنین قرار گرفتن در جوار پایتخت و تبدیل شدن به پل ارتباطی تهران با ۱۳ استان کشور، از نظر صنعتی دارای موقعیت بسیار مناسبی است و هر سال به تعداد صنعت های فعال در این استان افزوده می‌شود.

۷۰،۰۰۰+

هکتار زمین کشاورزی

۱۵۰

برند در استان

۲۰۰ میلیون

یورو صادرات

۳۵۰۰+

واحد صنعتی تولیدی

باسکول جاده ای استان البرز

استان البرز ملقب به ایران کوچک با داشتن ظرفیت های بی شمار اقتصادی، به عنوان قطب اصلی صنعت در کشور مطرح بوده و هست و تاکنون نیز توانسته نقش خود را در پویایی اقتصاد این مرز و بوم به خوبی ایفا کند. شرکت پندکاسپین تاکنون بیش از ۵۰۰ دستگاه باسکول جاده ای برای واحدهای صنعتی این استان نصب و اجرا کرده است. همچنین خدمات باسکول جاده ای قابل توجهی را در شهرک صنعتی های البرز برعهده داشته است. صناسع استان البرز از لحاظ انتخاب ظرفیت باسکول جاده ای تمایل زیادی به نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا همان باسکول تریلی کش و باسکول ۵۰ تنی یا به اصطلاح باسکول جاده ای کامیون کش دارند. از جمله صنایعی که تمایل زیادی به نصب باسکول جاده ای در استان البرز دارند می‌توان به دامداری‌ها و مرغداری‌ها، باغات و زمین‌های کشاورزی، صنایع ساختمانی، صنایع فلزی و پالایشگاه ها اشاره کرد.

از جمله شهرک صنعتی های بزرگی که اقدام به خرید و نصب باسکول جاده ای از شرکت پند کاسپین کرده‌اند می‌توان به شهرک صنعتی اشتهارد، شهرک صنعتی بهارستان، شهرک صنعتی سپهر، شهرک صنعتی نظرآباد، شهرک صنعتی سیمین دشت، ناحیه صنعتی کوثر، شهرک صنعتی هشتگرد، شهرک صنعتی ماهدشت و … اشاره کرد.

جهت خرید باسکول در البرز با ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک