flag-en-small

خرید باسکول در قم

خرید باسکول در قم امر بسیار رایجی می‌باشد. قدمت صنعت در اين استان به سال ۱۶۰ هجری می‎رسد. از اين سال تا سال ۱۲۸۷هجری در شهر قم سکه ضرب می‎شد و در زمان صفويه در معادن، مسگران قم با مس و آهن مبادرت به ساخت گلوله توپ می نموده اند. تعداد کارخانجات قم در سال ۱۳۰۵ هجری شامل ۶ کارخانه بلورسازی و چندين کارخانه شيشه گری و يک کارخانه چينی سازی بود. در سال ۱۳۰۸ توسط يک شرکت روسی اولين کارخانه پنبه پاک کنی در اين شهر آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۱۴ کارخانه نساجی ريسباف قم تاسيس شد که به تدريج کارگران آن به ۵۰۰ نفر افزايش يافتند. از سال ۱۳۲۸ به بعد صنايع دستی و سنتی در استان اوج بيشتری گرفت و کارگاه‎های مختلف گيوه چينی، آينه سازی، نمدمالی، توليد کفش، مبل سازی، توليد بخاری، آهنگری، صابون سازی، فرش دستباف (ابريشم), متقال بافی و سوهان پزی راه اندازی و تا به امروز بر وسعت آن‌‌ها افزوده شد که اکثر این صنایع بدون تردید به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند.

خرید باسکول در قم برای چه صنایعی لازم است؟

یکی ار بزرگترین صنعت های استان قم، صنعت نساجی، پوشاک و چرم می‌باشد. با توجه به اینکه استان قم و شهرستان‌های این استان از دیرباز محل پرورش احشام و دام های فراوان بوده است بنا به ضرورت دباغی رونق فراوان داشته است و این امر قم را به یکی از منابع ‌اصلی تولید و پخش صنعت نساجی، پوشاک و چرم در سراسر کشور مبدل کرده است. در قدم اول دامپروری ها بالقوه نیازمند خرید باسکول جاده ای هستند. در قدم بعدی کارخانجات چرم دوزی و دباغی محل ورود و خروج مواد اولیه خام و محصولاتی هستند که ممکن است به صورت عمده خریداری شوند و یا به فروش برسند. در این موارد خرید باسکول جاده ای از بهترین گزینه‌ها برای کنترل اسناد حسابداری و افزایش ضریب اطمینان در مبادلات تجاری است. با خرید باسکول جاده ای می‌توان به طور مستقیم بر ورودی و خروجی واحد صنعتی نظارت کرد و از ضررهای پنهان واحد هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت جلوگیری به عمل آورد.

از دیگر صنایع پر قدرت و سودآور استان قم، صنایع شیمیایی و سلولزی است. کارخانجات و صنایع شیمیایی به طور مستقیم برای افزایش سودآوری و کاهش هر چه بیشتر خطاهای احتمالی در ثبت ورودی‌ها و خروجی‌های خود که معمولا دارای قیمت بالایی نیز هستند، نیاز به خرید باسکول جاده ای دارند. کارخانجات با توجه به حجم ورودی و خروجی‌های خود می‌توانند از باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا به اصطلاح باسکول تریلی کش استفاده کنند و یا اگر ظرفیت کارخانه چندان بالا نباشد، نسبت به خرید باسکول جاده ای ۵۰ تنی یا همان باسکول کامیون کش اقدام کنند.

تاثیر خرید باسکول در قم بر صنایع

صنایع فلزی و ماشین سازی نیز یکی از بزرگترین حوزه‌های صنعتی در استان قم می‌باشد. اهمیت خرید باسکول جاده ای در صنایع فلزی نیز به خوبی پدیدار می‌شود؛ این واحدهای صنعتی معمولا با ورودی مواد اولیه زیاد و با ارزش بالایی روبرو هستند که تنوع محصولات بالایی نیز در آن‌ها دیده می‌شود؛ پس می‌توان با خرید باسکول جاده ای کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد. مواد ورودی و خروجی این واحدهای صنعتی جز گران‌ترین اقلام موجود در بازار هستند که به منظور نظارت دقیق‌تر پیشنهاد می‌گردد باسکول جاده ای در محل این صنایع نصب گردد تا هر مشکلی به راحتی قابل پیگیری می‌باشد. از دیگر مزایای خرید باسکول جاده ای در این واحدهای صنعتی قابلیت گزارش گیری ساده برای کنترل رکوردهای ثبت شده از فروشنده های خاص و افزایش نظارت بر این امور می‌باشد

یکی از مورد توجه‌ترین صنایع استان قم، صنایع غذایی این استان است که از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. خرید باسکول جاده ای خواه از نوع باسکول کامیون کش باشد یا باسکول تریلی کش کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در این حوزه می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان قم دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

تا کنون شرکت فناوری پند کاسپین تعدا قابل توجهی باسکول جاده ای در استان قم نصب و راه اندازی کرده است و به پشتوانه‌ی این رزومه‌ی قوی آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در استان قم می‌باشد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک