flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در کرمانشاه

خرید باسکول جاده ای در کرمانشاه امر رو به گسترشی می‌باشد. در سال های اخیر با سرمایه گذاری های صورت گرفته، استان کرمانشاه شاهد رشد و توسعه در بخش صنعت بوده است به گونه ای که رتبه صنعتی استان از ۲۲ به ۱۸ در کشور بهبود یافته است. موقعیت مناسب جغرافیایی استان، زیر ساخت های مناسب صنعتی، کمتر توسعه یافتگی استان های منطقه غرب کشور و استان های شرق عراق، استقرار واحدهای بزرگ صنعتی را کاملاً توجیه پذیر نموده است به گونه ای که در سال های اخیر واحدهای عمده صنعتی متعددی در استان ایجاد شده اند. از مهمترین واحدهای صنعتی در استان می توان به صنایع پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی بیستون، مجتمع صنایع نازگل، شرکت چینی کرد، سیمان غرب و سامان، شرکت کاشی کرد، شرکت روژین تاک و … اشاره کرد. وجود چنین واحدهای صنعتی بزرگی در استان کرمانشاه که همگی استفاده کننده باسکول هستند، اهمیت خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در صنعت را نمایان می‌سازد. باسکول جاده ای کالایی صنعتی و با اهمیت بالایی است که عمده و یا شاید تمام کاربرد آن در صنایع مختلف اعم از کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، باغات و کشاورزی، معادن و … می‌باشد. خرید باسکول جاده ای دارای مزایای بی‌شماری است که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت عواید آن شامل حال کسب و کار فرد می‌شود و نمی‌توان اثرگذاری مستقیم خرید باسکول جاده ای در سودآوری واحد را نادیده گرفت.

صنایع استان کرمانشاه که به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند

کرمانشاه از قدیمی‌ترین استان‌های غربی ایران است که آب و هوایی معتدل کوهستانی دارد. اگر به کرمانشاه رفته‌ باشید می‌دانید این استان با طبیعتی دیدنی، هوایی دلچسب، غذاهای محلی‌ و صنایع دستی‌‌‌ فوق‌العاده‌اش یکی از جذاب‌ترین استان های ایران است. دامپروری در شهرهای کرمانشاه به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد خرید باسکول جاده ای کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌کند.

همواره شنیده‌ایم که کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی برای توسعه صنعتی دارد، ظرفیت‌هایی که بسیاری از استان‌های دیگر از آن بی‌بهره‌اند که از جمله آنها می‌توان به دسترسی مناسب به بازار عراق از طریق چند مرز رسمی و بازارچه مرزی، قرار گرفتن در مسیر شریان‌های اصلی کشور، نداشتن چالش تامین آب و زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد. در مبحث صادرات به بازار عراق از طریق پایانه ها و گمرک بار دیگر اهمیت خرید باسکول جاده ای را پر رنگ تر می‌کند. عملکرد ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک، مراکز انتقال مواد جامد در مرزها و … ارتباط مستقیمی با سنجش وزن و توزین بار دارند به طوری که سنجش حد مجاز بار، تعیین جرایم، طبقه‌بندی کالا، ارزش‌گذاری، مالیات اعمال‌شده بر کالاهای وارداتی، حمل و نقل کالا و … تماما نیازمند خرید باسکول جاده ای می‌باشد و با خرید باسکول جاده ای و نصب آن در این مراکز می‌توان کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد؛ همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری می‌باشد.

خرید باسکول در کرمانشاه
خرید باسکول در کرمانشاه 1
خرید باسکول در البرز
خرید باسکول در کرمانشاه 2

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع کرمانشاه

از دیگر صنایع فعال در استان کرمانشاه می‌توان به صنعت چرم این استان اشاره کرد. با توجه به اینکه منطقه کرمانشاه از دیرباز محل پرورش احشام و دام های فراوان بوده است بنا به ضرورت دباغی رونق فراوان داشته است و این امر کرمانشاه را به یکی از منابع ‌اصلی تولید و پخش چرم مرغوب در سراسر کشور مبدل کرده است. در قدم اول دامپروری ها بالقوه نیازمند خرید باسکول جاده ای هستند که بالاتر نیز به آن اشاره شد. در قدم بعدی کارخانجات چرم دوزی و دباغی محل ورود و خروج مواد اولیه خام و محصولاتی هستند که ممکن است به صورت عمده خریداری شوند و یا به فروش برسند. در این موارد خرید باسکول جاده ای از بهترین گزینه‌ها برای کنترل اسناد حسابداری و افزایش ضریب اطمینان در مبادلات تجاری است. با خرید باسکول جاده ای می‌توان به طور مستقیم بر ورودی و خروجی واحد صنعتی نظارت کرد و از ضررهای پنهان واحد هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت جلوگیری به عمل آورد.

تا کنون شرکت فناوری پند کاسپین تعدا قابل توجهی باسکول جاده ای در استان کرمانشاه نصب و راه اندازی کرده است و به پشتوانه‌ی این رزومه‌ی قوی آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در استان کرمانشاه می‌باشد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک