flag-en-small
قیمت-باسکول-مشهد

قیمت باسکول مشهد

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطه وجود حرم علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

در کنار حرم امام رضا (ع) مشهد میزبان برخی از بزرگترین صنایع ایران می‌باشد و در بسیاری موارد در کشور و منطقه پیشرو می‌باشد. یکی از نیازهای اولیه این صنایع داشتن باسکول جاده ای می‌باشد. باسکول پند در مشهد افتخار ارائه خدمات به این عزیزان می‌باشد. قیمت باسکول مشهد از عوامل مهم برای خرید باسکول مشهد می‌باشد. جهت خرید باسکول جاده ای در مشهد می‌توانید از طریق دفتر مرکزی باسکول پند و شماره ۰۹۱۲۰۴۵۵۲۶۲ اقدام نمایید.

قیمت باسکول در مشهد

شما می‌‌توانید جهت آگاهی از قیمت باسکول مشهد و خرید باسکول در مشهد با باسکول پند مشهد در تماس باشید. لازم به ذکر است جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و خرید محصول اصل تنها از طریق کانالهای رسمی با باسکول پند در ارتباط باشید. همچنین پیشنهاد می‌گردد مطلب تفضیلی باسکول پند در خصوص باسکول ارزان را در این صفحه (کلیک کنید) مشاهده  نمایید.

خرید باسکول مشهد

برای خرید باسکول مشهد به راحتی می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید. لازم به ذکر است باسکول پند در مشهد دارای نمایندگی مجاز می‌باشد و در کوتاهترین زمان انواع خدمات مانند بازدید، مشاوره، نصب و راه اندازی و سرویس و خدمات باسکول را انجام می‌دهد.

انواع باسکول جاده ای در مشهد

از آنجایی که باسکول پند تولید کننده انواع باسکول می‌باشد تمامی محصولات باسکول پند را می‌توانید در نمایندگی مشهد باسکول پند خریداری کنید. این محصولات شامل و نه محدود به باسکول دامپ تراک، باسکول تریلی کش، باسکول کامیون کش، باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی می‌شود. جهت مشاهده لیست کامل محصولات باسکول پند به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

باسکول جاده‌ ای

باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۵۰ تنی

اندیکاتور

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک