flag-en-small

مراحل تولید و فروش باسکول جاده ای پند کاسپین

مراحل ساخت باسکول جاده ای

مراحل تولید و فروش باسکول جاده ای در یک مجموعه حرفه ای می‌تواند الگوی جالبی برای سایر تولیدکنندگان باشد. در این مطلب به اختصار با این روند در شرکت فناوری پند کاسپین تولید کننده باسکول پند آشنا می‌شویم. 

اگر یک تولید کننده درک درستی به فرآیندهای تولید داشته باشد و خط تولید را بر اساس استانداردهای علمی و دانشگاهی پیاده سازی کند تا حد قابل توجهی به تولید محصولات با کیفیت نزدیک تر خواهد شد. 

در سالهای اخیر تلاش ما در شرکت فناوری پند کاسپین این است که هر ساله فرآیند تولید باسکول جاده ای را ارتقا دهیم و بر اساس آخرین مقالات و تحقیقات منتشر شده، نتایج را در خط تولید پیاده سازی کنیم.

مرحله اول

در مرحله‌ی اول، مهندسین باسکول پند کاسپین اقدام به طراحی باسکول جاده ای با استفاده از نرم‌افزارهای روز جهان می‌کنند. در این مرحله با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی جهانی و توسط مجرب‌ترین طراحان کار طراحی محصول اولیه صورت می‌پذیرد.

مهمترین نکته این مرحله پرداختن به جزئیات است، چرا که این توجهات کوچک به طراحی است که کیفیت را تعیین می‌کند.

مرحله دوم

در مرحله‌ی بعدی مواد اولیه‌ی مورد نیاز برای تولید باسکول جاده ای از کارخانجات داخلی با نظارت دقیق خریداری می‌شود، حضور همه جانبه‌ی واحد کنترل کیفیت در این مرحله بسیار حیاتی است تا کیفیت مواد اولیه خریداری شده برای تولید باسکول جاده ای از حد مطلوب تعیین شده پایین‌تر نباشد.

در این مرحله تمامی اقلام بر اساس اسناد از پیش تعیین شده با ذکر مشخصات فنی خریداری می‌شود و در زمان ورود به کارخانه، توسط واحد کنترل کیفیت ارزیابی می‌شود. 

مرحله سوم

پس از این مرحله، قطعات مورد نیاز باسکول جاده ای توسط خود شرکت از تامین‌کنندگان خارجی تهیه می‌شود؛ باز هم در امر واردات قطعات، واحد کنترل کیفیت پند کاسپین نقش مهمی ایفا می‌کند تا کیفیت مدنظر شرکت تحقق یابد.

این بخش تمامی تولید کنندگان باسکول جاده ای را ملزم به راه اندازی دپارتمان بازرگانی خارجی می‌کند. به دلیل حساسیت خرید برخی قطعات الکترونیکی مانند لودسل بهتر است تمامی اقدامات توسط افراد ماهر به مکاتبات انگلیسی و آشنا به قوانین تجارت بین الملل انجام شود.

مرحله چهارم

پس از فراهم‌سازی مواد اولیه و قطعات، محصول اولیه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود؛ در این زمان تیم مهندسی عمران همراه با واحد کنترل کیفیت شرکت به صورت همزمان بر تولید محصول نظارت می‌کنند. همچنین آزمایشات بتن و میلگرد، کیورینگ و … نیز با دقت بسیار بالا صورت می‌پذیرد. 

هدف از حضور مهندسان و بازرسان در این مرحله پیاده سازی دقیق دستورالعمل‌های اجرایی ابلاغ شده به واحد تولید است. واحد تولید بایستی تمامی اقدامات خود را بر اساس دستورالعمل از قبل تعیین شده اجرا کند.

مراحل تولید و فروش باسکول جاده ای پند کاسپین 1

مرحله پنجم

بعد از تولید محصول اولیه، تست و آنالیز بر روی باسکول جاده ای تولیدشده انجام می‌شود و نتایج برای رفع اشکالات احتمالی بررسی می‌گردد. در این مرحله تست‌های مورد نیاز و الزامی صورت می‌پذیرد و گواهینامه‌های استاندارد دریافت می‌گردد. 

در این مرحله تمامی جوش‌های صفحه مورد ارزیابی تست های غیر مخرب قرار می‌گیرند و بتن تولید شده هم مقاومت سنجی می‌شود.

مرحله ششم

پس از تایید واحد کنترل کیفیت و گذراندن تمامی تست‌ها، باسکول جاده ای به تولید نهایی و انبوه می‌رسد. در این زمان لودسل های مورد تایید و با کیفیت جهان توسط خود شرکت خریداری شده و شرکت پند کاسپین نسبت به ارائه‌ی گارانتی معتبر برای این قطعات اقدام می‌کند.

تولید انبوه در کارخانه پند در ۳ خط تولید جداگانه با هدف افزایش ظرفیت تولید انجام می‌شود.

مرحله هفتم

پس از این مراحل، باسکول جاده ای همراه با لوازم جانبی مورد نیاز آن توسط واحد فروش به مشتریان گرامی فروخته می‌شود. پس از فروش باسکول جاده ای، فعالیت اصلی تیم نصب مکانیک و الکترونیک پند کاسپین آغاز می‌گردد.

هنگام صحبت با کارشناسان فروش، تمامی تلاش تیم ما هدایت شما به سمت خرید بهترین گزینه است. ما تمامی نیاز شما را بررسی می‌کنیم، از کسب و کار شما مطلع می‌شویم و بر همان اساس بهترین باسکول را پیشنهاد می‌دهیم.

مرحله هشتم

در این مرحله ابتدا نصب مکانیک باسکول جاده ای و سپس نصب الکترونیک آن صورت می‌پذیرد و پس از آن کالیبراسیون باسکول جاده ای انجام می‌شود. در آخرین مرحله نیز فعالیت واحد خدمات مشتریان شرکت با ارائه‌ خدمات مورد نیاز به مشتریان گرامی آغاز می‌شود و شرکت پند کاسپین تا زمانی که باسکول جاده ای توسط مشتریان استفاده می‌گردد متعهد به ارائه‌ی خدمات می‌باشد. 

برای ارتقا کیفی خدمات پشتیبانی به مشتریان گرامی، در سالهای اخیر اقدام به پرورش نیروهای حرفه‌ای کرده‌ایم. هدف اصلی ما این است که شما با خیال راحت باسکول جاده ای خرید کنید و در مورد خدمات پس از فروش آن دغدغه خاطر نداشته باشید.  

چینش مراحل بالا بر اساس بکارگیری فرآیندهای تولید هوشمند و تجربه سالها تولید تعیین شده است. تقریبا هر مرحله پیش نیاز مرحله بعدی است و خطای تولید را به شدت کاهش می‌دهد. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک