flag-en-small

مشتریان باسکول پند

خرید باسکول ترابری و حمل و نقل

ترابری و حمل و نقل

صنعت ترابری دارای جنبه‌های گوناگونی است. در یک رده‌بندی کلی می‌توان آن را به سه بخش زیرساخت، وسایل نقلیه، و بهره‌برداری تقسیم نمود. زیرساخت شامل شبکه‌های ترابری (جاده‌ها، خطوط راه‌آهن، راه‌های هوایی، راه‌های آبی، خطوط لوله‌ی حمل مواد، و غیره) مورد استفاده و همچنین گره‌ها یا پایانه‌ها (مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن، ایستگاه اتوبوس، و بندرها) است. وسایل نقلیه عموماً در شبکه‌ها حرکت می‌کنند، مانند خودروها، قطارها، و هواپیماها. بهره‌برداری، دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که کنترل سامانه را انجام می‌دهند (مانند چراغ‌های راهنمایی و شیب‌سنج‌ها، خط گردان‌های راه‌آهن، کنترل آمد و شد هوایی، و …)، و همچنین سیاست‌هایی مانند چگونگی اداره امور مالی ترابری (مانند استفاده از عوارض جاده‌ای یا مالیات سوخت در ترابری بزرگراهی). در حالت کلی، طراحی شبکه در حوزه مهندسی عمران و برنامه‌ریزی شهری، طراحی وسایل نقلیه در حوزه مهندسی مکانیک و گرایش‌های تخصصی آن، مانند مهندسی دریا و مهندسی هوا فضا، و بهره‌برداری‌ها نیز معمولاً تخصصی شده‌اند؛ هرچند که ممکن است متعلق به پژوهش بهره‌برداری یا مهندسی سامانه‌ها باشند.

باسکول حمل و نقل

حوزه حمل و نقل طیف وسیعی از صنایع را شامل می‌شود که هر یک از این واحدها با توجه به حجم کاری خود می‌توانند به نصب باسکول جاده ای اقدام کنند. ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک معمولا تمایل به نصب باسکول جاده ای تریلی کش یا باسکول ۶۰ تنی دارند. شرکت‌های سازنده دیزل و واگن، صنایع آهن و فولاد و مراکز انتقال مواد جامد در بنادر اکثرا نیاز به نصب باسکول جاده ای قطارکش یا همان سیستم توزین ریلی دارند.

باسکول ترابری بهتر است باسکول فلزی باشد یا باسکول بتنی؟

در باسکول بتنی هزینه ساخت و قیمت تمام شده به دلیل کاهش میزان فلز مصرفی کمتر است، امکان ساخت در کارخانه و در محل مشتری میسر می‌باشد، در محل‌های با رطوبت زیاد طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، نیاز به رنگ آمیزی و پوشش جهت جلوگیری از خوردگی ندارد و مقاومت بیشتری در مقابل رعد و برق دارد. عموما در ایران شرکت‌های سازنده و بازار اقبال مناسبتری را نسبت به باسکول‌های بتن فلز نشان می دهد. ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک بزرگ عمدتا به نصب باسکول جاده ای فلزی تمایل بیشتری دارند. البته باید خاطرنشان کرد در مناطقی که نوسانات برقی بالا و امکان وقوع رعد و برق زیاد است بهتر است از باسکول جاده ای فلزی استفاده نشود.

باسکول برجسته یا باسکول مسطح برای ترابری استفاده شود؟

هرچند باسکول جاده ای برجسته از قابلیت نظافت راحتتری نسبت به باسکول همسطح برخوردار می‌باشد ولی در واحد های صنعتی مانند ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک و … به دلیل کمبود فضا از باسکول جاده ای همسطح استفاده می‌کنند. باید خاطرنشان کرد با توجه به تمهیداتی که شرکت پند کاسپین در صفحه باسکول جهت پاکسازی زیر آن دیده شده است، نصب آن به صورت همسطح نیز بدون اشکال خواهد بود و به راحتی می‌توان اقدام به پاکسازی آن کرد.

چرا صنایع حمل و نقل باید باسکول جاده ای نصب کنند؟

عملکرد ترمینال‌ها، پایانه ها و مراکز گمرک، مراکز انتقال مواد جامد در بنادر و … ارتباط مستقیمی با سنجش وزن و توزین بار دارند به طوری که سنجش حد مجاز بار، تعیین جرایم، طبقه‌بندی کالا، ارزش‌گذاری، مالیات اعمال‌شده بر کالاهای وارداتی، حمل و نقل کالا و … تماما توسط باسکول جاده ای صورت می‌گیرد و می‌توان کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری می‌باشد.

لیست محل نصب باسکول برخی از مشتریان شرکت پند کاسپین فعال در صنایع حمل و نقل به شرح ذیل تقدیم می‌گردد. جهت دریافت لیست باسکول های نصب شده در محل مورد نظر، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باسکول مورد نیاز خود، دریافت مشاوره رایگان و خرید باسکول با ما تماس بگیرید.

باسکول‌های نصب شده در استان شما:

جهت هماهنگی بازدید از نزدیک باسکول نصب شده در استان خود با دفتر مرکزی باسکول پند از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 02183802000 در ارتباط باشید.

ایلام، میانه، بوشهر، تهران، بجنورد، ایرانشهر، چابهار، قیرفارس، رفسنجان، زرند، کرمان، جیرفت، کرمانشاه، بندر گز، سراوان گیلان، املش، بندر عباس، بافق،

ردیفاستان محل نصبشهرنوع صفحه پلتفرم
۱ایلامایلامبتن فلز پیش ساخته
۲آذربایجان شرقیمیانهبتن فلز پیش ساخته
۳بوشهربوشهربتن فلز اجرا در محل
۴تهرانتهرانبتن فلز پیش ساخته
۵خراسان شمالیبجنوردبتن فلز پیش ساخته
۶سیستان و بلوچستانایرانشهربتن فلز پیش ساخته
۷سیستان و بلوچستانچابهارندارد
۸فارسقیرفارسبتن فلز پیش ساخته
۹کرمانرفسنجانبتن فلز پیش ساخته
۱۰کرمانزرندبتن فلز پیش ساخته
۱۱کرمانکرمانبتن فلز پیش ساخته
۱۲کرمانکرمانبتن فلز اجرا در محل
۱۳کرمانجیرفتبتن فلز اجرا در محل
۱۴کرمانکرمانندارد
۱۵کرمانشاهکرمانشاهندارد
۱۶گلستانبندر گزفلز
۱۷گیلانسراوان گیلانبتن فلز پیش ساخته
۱۸گیلاناملشبتن فلز پیش ساخته
۱۹هرمزگانبندر عباسبتن فلز پیش ساخته
۲۰یزدبافقبتن فلز پیش ساخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک