flag-en-small

مشتریان باسکول پند

خرید باسکول دامداری

دامداری

دامداری در گذشته به شیوه های سنتی انجام میشد اما امروزه گسترش جمعیت، کمبود منابع غذایی دام ها، نیاز به تنوع غذایی، پیشرفت علم و … موجب شده است تا انسان ها برای دامپروی از علم کمک گرفته و روشهای مدرن و صنعتی پرورش دام را جایگزین روشهای سنتی کنند.

یک واحد صنعتی مانند دامداری قبل از هر چیز به امکانات سخت‌افزاری نیاز دارد؛ این بدان معناست که ابتدا باید زمینی برای آن فراهم شود و پس از آن است كه ساختمان‌ها یا سوله‌های آن طراحی و ساخته می‌شود. دامداری مانند هر واحد صنعتی نیاز به امکانات ضروری همچون آب، برق و گاز دارد که بسته به این که واحد صنعتي در یک شهرک صنعتی احداث شود یا این که در خارج از شهر باشد، متفاوت است.

از دیگر ملزومات، باسکول دامداری می‌باشد که برای توزین مواد اولیه‌ای که به داخل دامداری وارد می‌شود و محصولاتی که از آن خارج می‌گردد مورد نیاز است.

ویژگی‌های باسکول دامداری

در ابتدا از شما دعوت می‌شود به سخنان مهندس مسعود میرافشاریه مدیر فروش منطقه‌ای باسکول پند در خصوص ویژگی‌های باسکول دامداری توجه بفرمایید

باسکول دامداری

به طور کلی باسکول دامداری بر اساس سایز دامداری، نیاز ورودی و خروجی خوراک دام، میزان فروش شیر یا گوشت و … می‌باشد. با توجه به انواع دامداری که شامل گوشتی و شیردهی می‌باشد و در نظر گرفتن حجم ورودی‌ها و خروجی‌های این واحد صنعتی می‌توان از هر کدام از باسکول جاده ای تریلی کش و باسکول کامیون کش یا به اصطلاح باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی جهت استفاده باسکول دامداری بهره برد ولی به طور معمول استفاده از باسکول تریلی کش برای باسکول دامداری رواج بیشتری دارد.

باسکول دامپروری: باسکول فلزی بهتر است یا باسکول بتنی؟

در باسکول بتنی هزینه ساخت و قیمت تمام شده به دلیل کاهش میزان فلز مصرفی کمتر است، امکان ساخت در کارخانه و در محل مشتری میسر می‌باشد، در محل‌های با رطوبت زیاد طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، نیاز به رنگ آمیزی و پوشش جهت جلوگیری از خوردگی ندارد و مقاومت بیشتری در مقابل رعد و برق دارد. عموماً در ایران شرکت‌های سازنده و بازار اقبال مناسبتری را نسبت به باسکول‌های بتن فلز (باسکول فلزی) جهت استفاده برای باسکول دامپروری نشان می دهد.

باسکول-دامداری

باسکول دامپروری باید باسکول برجسته باشد یا باسکول همسطح؟

با توجه به اینکه در دامپروری ها عمدتاً با مشکل آلودگی گل و لای یا کاه و علوفه روبرو هستیم و باسکول برجسته از قابلیت نظافت راحتتری نسبت به باسکول های داخل گود برخوردار می‌باشند، به منظور سهولت نظافت مکان باسکول و همچنین کاهش آسیب های جانبی پیشنهاد می‌شود باسکول برجسته برای باسکول دامداری ها نصب گردد اما باید توجه داشت این موضوع بستگی به فضای دامداری نیز دارد و اگر با کمبود فضا روبرو باشیم با توجه به تمهیداتی که در صفحه باسکول جهت پاکسازی زیر آن دیده شده است، نصب آن به صورت باسکول همسطح برای باسکول دامپروری نیز بدون اشکال خواهد بود.

چرا دامداری ها باید باسکول جاده ای نصب کنند؟

با توجه به اینکه اکثر دامداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولاً فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین موجب کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضاً باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد؛ به طور کلی علاوه بر اینکه از ضررهای پنهان وزن‌کشی در خارج از محل کارخانه جلوگیری می‌شود، می‌توان از درز اطلاعات محرمانه‌ی دامپروری نظیر میزان گوشت یا شیر تولیدی، حجم مواد اولیه خریداری شده و … جلوگیری کرد.

جهت دریافت لیست باسکول های نصب شده در محل مورد نظر، خرید باسکول دامداری با ما تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما بصورت رایگان بهترین مشاوره را تقدیم شما بکنند.

باسکول‌های نصب شده در استان شما:

جهت هماهنگی بازدید از نزدیک باسکول نصب شده در استان خود با دفتر مرکزی باسکول پند از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 02183802000 در ارتباط باشید.

اصفهان، داران اصفهان، شهررضا، کرج، ملارد، نظر آباد، مراغه، تهران، رباط کریم، گیلاوند، ورامین، شهرکرد، سبزوار، کاشمر، ایذه، باغملک، شوشتر، سمنان، شاهرود، اقلید فارس، خان زنیان، شیراز، مرودشت، آبیک، قزوین، قم، انارکرمان، سیرجان، کرمان، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، کنگاور، الیگودرز، کیاکلا، دلیجان، ساوه، ابرکوه، مهریزیزد، یزد

ردیفاستان محل نصبشهرنوع صفحه پلتفرم 
۱اصفهاناصفهانبتن فلز پیش ساخته
۲اصفهانداران اصفهانبتن فلز پیش ساخته
۳اصفهانشهررضابتن فلز پیش ساخته
۴البرزکرجبتن فلز پیش ساخته
۵البرزملاردفلز
۶البرزملاردصفحه از قبل موجود
۷البرزنظر آبادبتن فلز پیش ساخته
۸آذربايجان شرقيمراغهبتن فلز پیش ساخته
۹تهرانتهرانبتن فلز پیش ساخته
۱۰تهرانتهرانصفحه از قبل موجود
۱۱تهرانرباط کریمبتن فلز پیش ساخته
۱۲تهرانگیلاوندفلز
۱۳تهرانگیلاوندبتن فلز پیش ساخته
۱۴تهرانورامینبتن فلز پیش ساخته
۱۵تهرانورامینصفحه از قبل موجود
۱۶چهارمحال و بختياريشهرکردبتن فلز پیش ساخته
۱۷خراسان رضویسبزواربتن فلز پیش ساخته
۱۸خراسان رضویکاشمربتن فلز پیش ساخته
۱۹خوزستانایذهفلز
۲۰خوزستانباغملکفلز
۲۱خوزستانشوشترفلز
۲۲سمنانسمنانبتن فلز پیش ساخته
۲۳سمنانسمنانصفحه از قبل موجود
۲۴سمنانشاهرودبتن فلز پیش ساخته
۲۵فارساقلید فارسبتن فلز پیش ساخته
۲۶فارسخان زنیانبتن فلز اجرا در محل
۲۷فارسشیرازبتن فلز پیش ساخته
۲۸فارسمرودشتفلز
۲۹قزوينآبیکبتن فلز پیش ساخته
۳۰قزوينقزوینبتن فلز پیش ساخته
۳۱قزوينقزوینفلز
۳۲قزوينقزوینصفحه از قبل موجود
۳۳قمتهرانصفحه از قبل موجود
۳۴قمقمبتن فلز پیش ساخته
۳۵کرمانانارکرمانبتن فلز پیش ساخته
۳۶کرمانسیرجانبتن فلز پیش ساخته
۳۷کرمانکرمانبتن فلز پیش ساخته
۳۸کرمانکرمانبتن فلز اجرا در محل
۳۹کرمانشاهاسلام آباد غرببتن فلز پیش ساخته
۴۰کرمانشاهکرمانشاهبتن فلز پیش ساخته
۴۱کرمانشاهکنگاوربتن فلز پیش ساخته
۴۲لرستانالیگودرزبتن فلز پیش ساخته
۴۳مازندرانکیاکلابتن فلز پیش ساخته
۴۴مرکزيدلیجانبتن فلز اجرا در محل
۴۵مرکزيساوهبتن فلز پیش ساخته
۴۶يزدابرکوهبتن فلز پیش ساخته
۴۷يزدمهریزیزدبتن فلز اجرا در محل
۴۸يزدیزدفلز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک