flag-en-small

مشتریان باسکول پند

خرید باسکول کشاورزی و زراعت

کشاورزی و زراعت

کشور ایران جزو اولین کشورهای دنیا در امور زراعی می باشد. بیش از ۱۵ درصد زمین ها در املاک ایران قابلیت کشت و زراعت دارند. با افزايش روزافزون جمعيت و نیاز بشر به غذا و محصولات بیشتر، صنعت کشاورزی نیازمند توسعه و ارتقا سیستم های مکانیزه می باشد. طبیعی است که در هر صنعتی باید زمینه های مناسب سرمایه گذاری ایجاد شود تا سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری برای توسعه کشاورزی، متقاعد سازند. یک واحد صنعتی قبل از هر چیز به امکانات سخت‌افزاری نیاز دارد؛ این بدان معناست که ابتدا باید زمینی برای آن فراهم شود و پس از آن است كه ساختمان‌ها یا سوله‌های آن طراحی و ساخته می‌شود. کشاورزی و باغداری مانند هر واحد صنعتی نیاز به امکانات ضروری همچون آب، برق و گاز دارد که بسته به این که واحد صنعتي در یک شهرک احداث شود یا این که در خارج از شهر باشد، متفاوت است.
از دیگر ملزومات کشاورزی و زراعت باسکول می‌باشد که برای توزین مواد اولیه‌ای که به داخل باغداری وارد می‌شود و محصولاتی که از آن خارج می‌گردد مورد نیاز است.

در ابتدا از شما دعوت می‌شود به سخنان مهندس مسعود میرافشاریه مدیر فروش منطقه‌ای باسکول پند در خصوص ویژگی‌های باسکول مناسب برای صنایع  کشاورزی نظیر باغداری‌ها و زمین‌های کشاورزی توجه بفرمایید.

در این ویدیو نکات حائز اهمیت در انتخاب باسکول، انواع معیارها برای باسکول استفاده شده در مزارع و باغها و همچنین اهمیت استفاده از باسکول در این حوزه مطرح می‌شود.

توضیحات مهندس میرافشاریه در خصوص باسکول مناسب صنایع کشاورزی

باسکول کشاورزی

به طور کلی باسکول کشاورزی انتخابی در این واحدهای صنعتی بر اساس حجم زراعت، تنوع میوه‌ها و محصولات کشاورزی، میزان فروش و … می‌باشد. با توجه به انواع کشاورزی و باغداری و در نظر گرفتن حجم ورودی‌ها و خروجی‌های این واحد صنعتی می‌توان از هر کدام از باسکول جاده ای تریلی کش، باسکول کامیون کش و باسکول نیسان کش یا به اصطلاح باسکول ۶۰ تنی، باسکول ۵۰ تنی و باسکول ۷ تنی استفاده کرد ولی به طور معمول استفاده از باسکول تریلی کش بعنوان باسکول کشاورزی های بزرگ و استفاده ازباسکول نیسان کش در باغداری ها رواج بیشتری دارد.از دیگر ملزومات کشاورزی و زراعت باسکول می‌باشد که برای توزین مواد اولیه‌ای که به داخل باغداری وارد می‌شود و محصولاتی که از آن خارج می‌گردد مورد نیاز است.

باسکول فلزی بعنوان باسکول باغ بهتر است یا باسکول بتنی؟

هرچند باسکول های فلزی کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شوند اما در باسکول های بتنی هزینه ساخت و قیمت تمام شده به دلیل کاهش میزان فلز مصرفی کمتر است، امکان ساخت در کارخانه و در محل مشتری میسر می‌باشد، در محل‌های با رطوبت زیاد طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، نیاز به رنگ آمیزی و پوشش جهت جلوگیری از خوردگی ندارد و مقاومت بیشتری در مقابل رعد و برق دارد. عموما در ایران شرکت‌های سازنده و بازار اقبال مناسبتری را نسبت به باسکول بتن فلز نشان می دهد.

باسکول کشاورزی و باسکول باغ برجسته باشد یا همسطح؟

با توجه به اینکه باسکول برجسته از قابلیت نظافت راحتتری نسبت به باسکول همسطح برخوردار می‌باشند، به منظور سهولت نظافت مکان باسکول و همچنین کاهش آسیب های جانبی پیشنهاد می‌شود باسکول به صورت برجسته در باغداری ها و زمین های کشاورزی نصب گردد اما باید توجه داشت این موضوع بستگی به فضای واحد صنعتی نیز دارد و اگر با کمبود فضا روبرو باشیم با توجه به تمهیداتی که در صفحه باسکول جهت پاکسازی زیر آن دیده شده است، نصب آن به صورت همسطح نیز بدون اشکال خواهد بود.

چرا باغداری ها باید باسکول جاده ای نصب کنند؟

با توجه به اینکه اکثر باغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و با در نظر گرفتن این موضوع که معمولا باغداری ها به صورت روزانه محصولات خود را توزین و ارسال می‌کنند، به منظور کاهش رفت و آمد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه پیشنهاد می‌شود باسکول در محل کشاورزی و زراعت نصب گردد.

جمع بندی

خرید باسکول کشاورزی و زراعت برای هر کسب و کار موفقی در این حوزه ضروری می‌باشد. شما با خرید باسکول کشاورزی و زراعت در محل خود می‌توانید مستقل از باسکولهای عمومی وسایل نقلیه مربوط به خود را توزین نمایید. همچنین خرید باسکول می‌تواند برای شما درآمدزایی کند! در اکثر مواقع مزارع در همسایگی یکدیگر می‌باشند و سایرین در قبال پرداخت هزینه می‌توانند با باسکول کشاورزی شما اقدام به توزین کنند.

در ادامه لیست برخی از شهرهایی که در آن باسکول پند نصب گردیده است را می‌توانید مشاهده نمایید. جهت دریافت لیست باسکول های نصب شده در محل مورد نظر، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باسکول مورد نیاز خود، دریافت مشاوره رایگان و خرید باسکول با ما تماس بگیرید.

باسکول‌های نصب شده در استان شما:

جهت هماهنگی بازدید از نزدیک باسکول نصب شده در استان خود با دفتر مرکزی باسکول پند از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 02183802000 در ارتباط باشید.

ردیفاستان محل نصبشهر
۱اردبیلپارس آباد 
۲اصفهاناردستان اصفهان
۳اصفهاناصفهان
۴البرزاشتهارد
۵البرزنظر آباد
۶آذربايجان غربيمیاندوآب
۷تهرانتهران
۸تهرانورامین
۹چهارمحال و بختياريشهرکرد
۱۰خراسان جنوبيطبس
۱۱خراسان رضویجوین
۱۲خراسان رضویسبزوار
۱۳خراسان رضویمشهد
۱۴خراسان شماليفاروج
۱۵خراسان شماليبجنورد
۱۶خراسان شماليجاجرم
۱۷خوزستاناهواز
۱۸خوزستانشوشتر
۱۹خوزستانملاثانی
۲۰زنجانخدابنده زنجان
۲۱زنجانهیدج
۲۲سیستان و بلوچستانگلمورتی
۲۳سیستان و بلوچستانایرانشهر
۲۴سیستان و بلوچستانزاهدان
۲۵سیستان و بلوچستانخاش
۲۶سیستان و بلوچستانایرانشهر
۲۷فارسبیضا
۲۸فارسشیراز
۲۹قزوينقزوین
۳۰قزوينتاکستان
۳۱قزوينطارم سفلی
۳۲قزوينآبیک
۳۳قزوينقزوین
۳۴کرمانکهنوج
۳۵کرمانعنبر آباد
۳۶کرمانسیرجان
۳۷کرمانبم
۳۸کرمانکرمان
۳۹کرمانبافت کرمان
۴۰کرمانکهنوج
۴۱کرمانجیرفت
۴۲کرمانکرمان
۴۳کرمانجیرفت
۴۴کرمانکرمان
۴۵کرمانشاهکرمانشاه
۴۶کرمانشاهکرمانشاه
۴۷گیلانلیسار
۴۸گیلانلنگرود
۴۹گیلانخشکبیجار
۵۰گیلانپره سر – تالش
۵۱گیلانماسال
۵۲گیلانشاندرمن
۵۳گیلانآستانه گیلان
۵۴گیلانآستارا
۵۵گیلاناسالم
۵۶گیلانرشت
۵۷لرستانالشتر
۵۸مازندرانتنکابن
۵۹مازندرانجویبار
۶۰مازندرانبهنمیر
۶۱مازندرانبابل
۶۲مازندرانفریدون کنار
۶۳مازندرانآمل
۶۴مازندرانساری
۶۵مازندرانقائمشهر
۶۶مازندرانفریدون کنار
۶۷مازندرانکیاکلا
۶۸مازندرانبابلسر
۶۹مازندرانساری
۷۰مازندرانبابل
۷۱مازندرانقائمشهر
۷۲مرکزيساوه
۷۳هرمزگانمیناب
۷۴هرمزگانبندر عباس
۷۵همدانهمدان
۷۶همدانملایر
۷۷همداننهاوند
۷۸همدانهمدان
۷۹يزدیزد

 

باسکول‌های نصب شده در استان شما:

جهت هماهنگی بازدید از نزدیک باسکول نصب شده در استان خود با دفتر مرکزی باسکول پند از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 02183802000 در ارتباط باشید.

پارس آباد – اردستان اصفهان – اصفهان – اشتهارد – نظر آباد – میاندوآب – تهران – ورامین – شهرکرد – طبس – جوین – سبزوار – مشهد – فاروج – بجنورد – جاجرم – اهواز – شوشتر – ملاثانی – خدابنده زنجان – هیدج – گلمورتی – ایرانشهر – زاهدان – خاش – ایرانشهر – بیضا – شیراز – قزوین – تاکستان – طارم سفلی – آبیک – قزوین – کهنوج – عنبر آباد – سیرجان – بم – کرمان – بافت کرمان – کهنوج – جیرفت – کرمان – جیرفت – کرمان – کرمانشاه – کرمانشاه – لیسار – لنگرود – خشکبیجار – پره سر – تالش – ماسال – شاندرمن – آستانه گیلان – آستارا – اسالم – رشت – الشتر – تنکابن – جویبار – بهنمیر – بابل – فریدون کنار – آمل – ساری – قائمشهر – فریدون کنار – کیاکلا – بابلسر – ساری – بابل – قائمشهر – ساوه – میناب – بندر عباس – همدان – ملایر – نهاوند – همدان – یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک