flag-en-small

معرفی نمایشگر باسکول

نمایشگر باسکول

نمایشگر باسکول یکی از اجزای حساس و کاربردی در صنعت توزین است. این بخش از باسکول، به عنوان یک نمایشگر صنعتی، باید خصوصیات و ویژگی‌های متناسب با شرایط کاری بخش های مختلف صنعت را داشته باشد؛ به طور مثال، طراحی و ساخت این نمایشگر بایستی به گونه ای باشد که در محیط‌های صنعتی بتواند در معرض گرد و خاک، رطوبت و سایر شرایط این محیط ها با دقت بالا کار کند. در این مقاله، درباره نمایشگرهای باسکول و ویژگی های این ابزارها صحبت خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید. 

نمایشگر باسکول چیست؟ 

تفاوتی نمی کند که باسکول مورد نظر شما، دارای چه ظرفیتی باشد؛ تمام باسکول ها فارغ از ظرفیتشان دارای اجزای مختلفی هستند که در هماهنگی با یکدیگر کار می‌کنند؛ به طور مثال، نمایشگر باسکول، نقش خوانش سیگنال دیجیتال ارسال شده از سوی لودسل و تبدیل آن به اعداد را بر عهده دارد. ظرفیت باسکول، هیچ نقشی در شرایط و ویژگی های نمایشگر ایفا نمی کند؛ تنها نکته ضروری برای خرید این نمایشگر ها این است که شما باید در زمان خرید این ابزار، حساسیت بالایی به خرج دهید تا نمایشگر متناسب با با کسب و کارتان را انتخاب کنید.

نمایش اعداد حاصل از توزین محموله، تنها وظیفه نمایشگر نیست و این ابزار به لطف تکنولوژی‌های جدید، می‌تواند نقش مدیریت داده را ایفا کند و در تهیه گزارش‌ها نقش بسزایی ایفا کند. 

نمایشگر باسکول

چهار کاربرد نمایشگر باسکول 

انواع مدل های مختلف نمایشگر در باسکول، معمولا در راستای برآورده کردن چهار نیاز مهم کسب و کارهای مختلف به کار می روند. این چهار کاربرد عبارتند از:

  • کمک به سیستم حسابداری 

یکی از کاربردهای بسیار جالب نمایشگر های باسکول، کمک به سیستم حسابداری است. در این مورد، تمامی داده‌ها به صورت اعداد از پیش تعیین شده توسط کارشناسان حسابداری از نمایشگر خروجی گرفته می‌شود و در اختیار حسابدار ارشد قرار می‌گیرد. علاوه بر این، گاهی تمامی اطلاعات نمایشگر به تنهایی به عنوان سیستم حسابداری تعیین می‌شود و دیگر نیازی نیست وارد سیستم حسابداری شود. 

  • کمک به سیستم انبارداری 

در این حالت، تمامی اطلاعات دریافت شده از نمایشگر به عنوان سیستم کنترل ورود و خروج کارخانه یا یک واحد صنعتی در نظر گرفته می‌شود. در کنار اطلاعات ثبت شده در سیستم باسکول، اگر نیاز به اضافه شدن اطلاعات دیگری به سیستم انبارداری باشد، این اطلاعات به صورت دستی اضافه می‌شود.  

  • صدور رسید و فاکتور 

قابلیت اتصال نمایشگرها به کامپیوتر و پرینتر، امکان صدور رسید و فاکتور توزین را فراهم کرده است. این قابلیت به افزایش قابل توجه سرعت فرآیند توزین کمک می کند.

  • امکان گزارش گیری برای مدیران ارشد 

اصولا حجم خرید و فروش کالا در یک کارخانه توسط باسکول و به صورت جزئی ثبت می‌شود. در نهایت، دریافت گزارش های هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه به مدیران ارشد آن کسب و کار در تصمیم گیری های مهم کمک می‌کند. 

نمایشگر باسکول پند

نمایشگرهای باسکول از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، برخی از آنها بسیار ساده و برخی دیگر نیز از ویژگی‌های بسیار پیشرفته ای برخوردارند. در این میان، نمایشگر باسکول پند یکی از  پرکاربردترین نمایشگرهای صنعت توزین در ایران است. 

هدف ما از تولید و توزیع نمایشگرهای پند، بومی سازی تکنولوژی‌های جدید در صنعت توزین ایران است. شما می‌توانید نمایشگرهای پند را برای باسکول‌های متنوعی خریداری کنید. هر یک از این نمایشگرها قابلیت متفاوتی دارند که دامنه کاربردی گسترده‌ای را پوشش می‌دهند. 

نمایشگر باسکول پند مدل pu850

نمایشگر  PU850 یکی از پیشرفته‌ترین نمایشگرهای حال حاضر در ایران است. تلاش تیم فنی ما بر این بوده است تا از آخرین تکنولوژی های صنعت الکترونیک در ساخت این نمایشگر استفاده کنیم. دقت توزین و قابلیت‌‌های بالای این نمایشگر در هنگام کار با دیگر تجهیزات، وجه تمایز این نمایشگر با سایر محصولات موجود در بازار ایران است. برخی ویژگی‌های این نمایشگر به شرح زیر است:

  • LCD مقاوم به الکتریسیته ساکن با آیکون‌های تصویری 
  • مجهز بودم هر کیبورد به نور پشت زمینه سفید 
  • کاربری دوزبانه انگلیسی/ فارسی 
  • امکان درج تاریخ، ساعت، نام، آدرس، شماره خودرو، نام راننده و … به قبض باسکول  
  • پورت حافظه MICRO SD با سرعت 8 گیگابایت 
  • رابط سریال RS232 جهت اتصال به کامپیوتر و دستگاه‌های جانبی
  • رابط  RS485 جهت اتصال به لودسل دیجیتال 
نمایشگر باسکول

نمایشگر باسکول پند مدل PU 750 PLUS

نمایشگر PU750 PLUS جزو آن دسته از نمایشگرهایی است که هم کارایی یک نمایشگر ساده را دارد و هم به شما قابلیت‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. سرعت پردازش اطلاعات و تهیه گزارشات این نمایشگر بسیار بالا است؛ علاوه بر این مزیت، این نمایشگر از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار است. ویژگی‌های نمایشگر باسکول پند مدل PU 750 PLUS عبارتند از:

  • امکان نمایش وزن بر روی دو نمایشگر  LCD و LED
  • نمایش تاریخ و ساعت و وزن بر روی صفحه نمایشگر LCD
  • صفحه کلید 60 دکمه ای ضد گرد و غبار 
  • امکان تعریف لیست کالاها به همراه کد آنها با قابلیت چاپ و ردیابی 
  • قابلیت ذخیره سازی و چاپ مجدد قبض‌های چاپ نشده 
  • امکان درج تاریخ، ساعت، نام، آدرس، شماره خودرو، نام راننده و …
  • 400 حافظه برای تعریف کالا با قابلیت تعریف وزن 

قیمت نمایشگر باسکول 

طبیعی است که نمایشگرها با قابلیت‌ های متنوع، دارای قیمت های متفاوتی نیز باشند؛ در واقع، هر چه عملکرد و ویژگی‌ های نمایشگر در امکان اتصال به دیگر تجهیزات و قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات تقویت شود، قیمت نمایشگر افزایش پیدا می‌کند.

قیمت نمایشگر باسکول پند

قیمت نمایشگر های باسکول پند به مدل نمایشگرها (pu850، PU750 PLUS و زیگما) بستگی دارد. ما تلاش کردیم تا در برند پند، نمایشگرهای متنوعی به بازار عرضه کنیم که هر یک، قابلیت‌های خاصی را برای استفاده در صنایع مختلف داشته باشد. 

در حال حاضر، نمایشگر زیگما با قیمت مقرون به صرفه و قابلیت‌های اولیه توزین، درخواست خرید بالایی برای مشتریان متقاضی نمایشگرهای با قیمت مناسب دارد. هرچه مدل نمایشگر باسکول پند تغییر کند و ویژگی‌های پیشرفته ای داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد؛ ما تلاش کردیم تا این الگو را در دیگر نمایشگرها نیز پیاده نماییم و بر اساس کارکردهای پیشرفته، آنها را برنامه ریزی کنیم. 

نمایشگر باسکول ارزان

اگر به دنبال خرید نمایشگر باسکول ارزان با کارایی بالا هستید، ما به شما نمایشگر زیگما را توصیه می‌کنیم. این نمایشگر از نظر فنی هر آنچه که یک سایت توزین نیاز دارد را به شما ارائه می‌دهد. قیمت این نمایشگر به نسبت خدماتی که دریافت می‌کنید، فوق العاده مقرون به صرفه است. 

خرید نمایشگر باسکول 

پیش از خرید نمایشگر باسکول بهتر است با کارشناسان ما در پند کاسپین تماس بگیرید، اما در این بخش، نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که در خرید نمایشگر باسکول به شما کمک خواهد کرد. 

نمایشگر باسکول

اولین نکته ای که باید در خرید نمایشگر باسکول به آن توجه کنید این است که بهتر است برندهای باسکول و نمایشگر، یکسان باشند؛ به طور مثال اگر از باسکول پند استفاده می‌کنید، توصیه ما این است که تا حد امکان نمایشگر پند را نیز برای این باسکول انتخاب نمایید. دلیل اصرار ما بر این امر، هماهنگی اجزای باسکول با یکدیگر است. گاهی اوقات مهندسان بر اساس صفحه و لودسل باسکولی که به مشتری تحویل می‌دهند، نوع نمایشگر خاصی را نیز به کارفرما پیشنهاد می دهند و عمل به این پیشنهاد از سوی کارفرما، هماهنگی سیستم توزین را افزایش خواهد داد. هماهنگی بین قطعات باسکول به ویژه بخش لودسل و صفحه با نمایشگر باسکول باعث می‌شود تا تعداد دفعات کالیبراسیون باسکول در سال کاهش یافته و دقت هماهنگی اجزای این محصول نیز افزایش یابد. 

با توجه به این موضوع، بهتر است پیش از هر چیزی، نوع و شرایط کسب و کار خود و انتظاراتی را که از نمایشگر دارید به کارشناسان فروش ما توضیح دهید و از آنها بخواهید برای خرید نمایشگر باسکول مناسب شما را راهنمایی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. 

خرید نمایشگر باسکول پند 

اگر به دنبال خرید نمایشگر باسکول پند هستید، امکان خرید این محصول چه از طریق تماس با دفتر مرکزی تهران یا نمایندگی های پند کاسپین در شهرستان ها و چه با مراجعه به تمامی فروشندگان نمایشگرهای برند پند که مورد تایید شرکت هستند، وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره خرید یا اطمینان از اصالت نمایشگری که قصد خرید آن را دارید، می‌توانید با از طریق تماس با واحد فروش شرکت فناوری پند کاسپین، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.  

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک