flag-en-small

نسل جدید لودسل‌های توزین دینامیک

توزین دینامیک

شرکت HBM یکی از آخرین نسل های لودسل را برای توزین دینامیک ارائه می دهد؛
نسل جدید لودسل‌ها که براساس تکنولوژی استرین‌گیج طراحی شده است؛ این امکان را برای تولیدکنندگان باسکول و ماشین‌های بسته بندی فراهم می‌سازد که خطوط تولید خود را به گونه‌ای طراحی و توسعه دهند که سرعت، دقت توزین دینامیک و کیفیت خط تولید را افزایش یابد. با تمرکز بیشتر بر صرفه‌جویی اقتصادی، دقت بالاتر و سرعت پردازش هرچه بیشتر، این نسل از لودسل‌ها باعث ایجاد تحرک در بازار برای توزین دینامیک خواهد شد.

لودسل استرین گیج

لودسل‌های مبتنی بر تکنولوژی استرین‌گیج (SG) اکنون در آخرین نسل خود به سر می‌برند و از لحاظ دقت و سرعت پردازش، پیشرفت چشمگیری داشته اند. قابلیت‌های این لودسل، به کاهش دغدغه مشتریان و تولید کنندگان در حوزه توزین دینامیک کمک شایانی کرده است. این لودسل‌ها قیمتی در حدود ۶۰٪ ارزانتر از سنسورهای مبتنی بر “اندازه گیری الکترومغناطیسی” که اغلب تاکنون مورد استفاده قرار می‌گرفتند، دارند. لودسل‌های مدرن که از تکنولوژی SG استفاده می‌کنند؛ امکان طراحی و توسعه خطوط تولید را در بازارهای مختلف به صاحبان صنایع می‌دهد که این امر در صنایع غذایی به شدت چشمگیر است.

 

توزین دینامیک

لودسل CellFIT7A از شرکت HBM یکی از نمونه های تولیده شده این نسل است. این لودسل توسط برخی از مشتریان به صورت آزمایشی تست و در ژانویه ۲۰۱۵ وارد بازار شد. لودسل CellFIT7A با کلاس دقتی C4 (انحراف استاندارد ۰.۱ گرم در حداکثر ظرفیت ۱۰ کیلوگرم)، در ترکیب با نرم افزار های جدید، قادر است حداقل ۱۲۰ عملیات توزین را در ۱ دقیقه، پردازش و اندازه‌گیری کند؛ همچنین این لودسل، ۱۰۰٪ سازگار با نسخه های قبلی (مکانیکی و نرم افزاری) است، به این معنی که می‌توانید عملکرد دستگاه ها و سیستم های قدیمی موجود در صنعت خود را بسیار آسان و با هزینه پایین به روز کنید.

باسکول و لودسل

این تنها یک نمونه از افزایش بهره‌وری لودسل‌های نسل SG برای عملیات توزین دینامیک در باسکول است. هنریک باخ جنسن، مدیر فروش HBM در بازارهای شمال اروپا در این باره می گوید: “به‌طور خاص، تولیدكنندگان ماشین آلات صنایع غذایی اغلب شرایط بسیار ویژه‌ای دارند؛ بنابراین HBM طیف وسیعی از محصولات خود را برای آنان و سایر مشتریان ارائه می‌دهد؛ این محصولات، كاملا بازنگری شده و سازگار با بازارها و مصارف آنان هستند.”
به طور مثال، لودسل “PY27” شرکت HBM برای بررسی و کنترل فرآیندهای پر شدن و دسته‌بندی در محیط‌هایی که شرایط بهداشتی نامناسبی دارند؛ بهترین عملکرد را دارد. به لطف طراحی خاص لودسلPW27، تمیز کردن آن آسان است و این امر، باعث کاهش استهلاک و خرابی دستگاه می‌شود

هنریک باخ جنسن در این باره نیز گفت: “موفقیت یک باسکول همیشه به تعامل درست بین طراحی و اجزای آن بستگی دارد. HBM با داشتن لودسل‌های دیجیتالی، زمینه‌ی مناسبی را برای توسعه جدیدترین نسل از باسکول‌ها فراهم می‌سازد و این در حالی است که مشتریان می‌توانند هزینه‌های خود را تحت کنترل درآورند.

امروزه در بسیاری از کاخانه های صنایع غذایی در ایران، استفاده از سیستم توزین دینامیک در نوار نقاله مرسوم است. این ابزار اندازه گیری، به شدت کاربردی است و بدون آن تقریبا می توان گفت که بخش بزرگی از خطوط تولید کشور با مشکل مواجه خواهند شد.

توزین دینامیک

شما به عنوان صاحبان کسب و کارهای مرتبط با صنعت توزین، آیا از یک سیستم توزین دینامیک استفاده می کنید؟ باعث افتخار ماست که شما مشکلات یا موانع خود در این حوزه را در بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید تا متخصصان ما، راهکارهای مفیدی را برای رفع مشکلات شما در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

منبع: hbm

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک