flag-en-small

نصب باسکول دامپ تراک ۳۰۰ تنی در استان خراسان رضوی شهرستان سنگان

نصب باسکول دامپ تراک ۳۰۰ تنی در استان خراسان شهرستان سنگان

خرید باسکول جاده ای یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سودآوری واحد های صنعتی است و هر واحد صنعتی با خرید باسکول جاده ای، نصب و بهره برداری از آن می‌تواند تغییرات چشمگیری را در سود سالانه‌ی کسب و کار خود مشاهده کند؛ به بیان دیگر می‌توان گفت خرید باسکول جاده ای یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های ممکن برای صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌باشد.

در ادامه تصاویری از نصب باسکول دامپ تراک در شهرستان سنگان را مشاهده می‌کنید که باسکول نصب شده از نوع باسکول دامپ تراک می‌باشد. نوع صفحه‌ی آن بتن فلز است که درواقع به این نوع از باسکول جاده ای در زبان غیرتخصصی باسکول بتنی نیز گفته می‌شود.

حال بهتر است توضیحاتی درباره‌ی نصب باسکول جاده ای در شهرستان سنگان خواف واقع در استان خراسان رضوی ارائه کنیم و در ابتدا لازم است درباره‌ی نصب مکانیک باسکول جاده ای بدانیم.

 

نصب مکانیک باسکول جاده ای

در هنگام نصب مکانیک باسکول جاده ای و درواقع قبل از ارسال قطعات باسکول برای مشتری، کارشناسان شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول جاده ای بازدید کرده و جانمایی باسکول جاده ای صورت می‌گیرد. پس از جانمایی نقشه برای مشتری ارسال و آماده‌سازی محل بر اساس نقشه توسط مشتری انجام شده و اجرای آن توسط پیمانکار شرکت بررسی و تایید گردد. در این مرحله با توجه به نوع قرارداد و پس از تایید واحد مالی قطعات مکانیک باسکول جاده ای از انبار شرکت برای مشتری ارسال می‌گردد و نصب مکانیک باسکول جاده ای توسط تیم نصب شرکت پند کاسپین صورت می‌گیرد.

 

نصب الکترونیک باسکول جاده ای

قبل از اجرای مرحله‌ی نصب الکترونیک باسکول جاده ای، مشتری باید مواردی مانند رمپ ورود و خروج، اتاق باسکول و موارد الزامی برای نصب الکترونیک را آماده نماید. سپس قطعات الکترونیک از انبار باسکول پند برای مشتری ارسال شده و نصب الکترونیک و کالیبراسیون موقت توسط تیم نصب الکترونیک انجام می‌گیرد. بعد از اتمام نصب الکترونیک واحد خدمات با مشتری تماس گرفته و مراحل ثبت نام برای کالیبراسیون و دریافت گواهی استاندارد از اداره استاندارد را انجام می‌دهد. در تاریخ تعیین شده نماینده‌ی شرکت به همراه عوامل اداره استاندارد در محل باسکول حضور یافته و درصورت بروز خطای بیش از ±۵ کیلوگرم به طور همزمان مشکل را رفع می‌کند تا گواهی استاندارد باسکول جاده ای صادر گردد. پس از کالیبراسیون، باسکول خریداری شده آماده‌ی بهره‌برداری می‌باشد.

خرید باسکول جاده ای در استان خراسان رضوی، شهرستان سنگان خواف

سَنگان شهری در بخش سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی ایران است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۲ هزار نفر (در ۳٬۱۱۷ خانوار) بوده است. سنگان دارای بزرگترین معادن سنگ آهن خاورمیانه می‌باشد. آثار باستانی زیادی دارد از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مسجد ابوبکر صدیق (مسجد گنبد)، مسجد جامع قدیم سنگان و مسجد البنی و آسیاب ‌بادی‌های آن اشاره کرد. این شهر بزرگترین ذخایر سنگ آهن با عیار ۶۳ درصد را دارا می‌باشد که در خاورمیانه بی‌نظیر است و می‌توان دلیل اسم‌گذاری این شهر را نیز همین دانست؛ سنگ آهن که در گویش عامیانه محلی با حذف ه‍ ، سنگان تلفظ می‌شود.
مجموعه کانسارهای سنگان با ۳۰ درصد ذخایر سنگ آهن کشور در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی خواف و ۱۸ کیلومتری شمال شرقی سنگان در استان خراسان رضوی و نزدیک مرز افغانستان قرار دارد. از جمله ویژگی های بارز معادن سنگ آهن سنگان خواف امکان فعالیت‌های معدنکاری در ۱۲ ماه سال، وجود ماده معدنی در سطح و کاهش هزینه‌های استخراج و کاهش هزینه‌های معدنکاری و نیز وجود عناصر نادر خاکی است و مشارکت بخش‌های دولتی و سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن ایران (ایمیدرو) و مجموعه اپال پارسیان و تعدادی دیگر از شرکت‌های بزرگ معدنی الگوی موفق سرمایه‌گذاری و نمونه بسیار خوبی برای سایر نقاط کشور است. دسترسی به محل کانسارهای سنگ آهن سنگان از دو مسیر آسفالته امکان پذیر بوده و معادن سنگ آهن سنگان در ۱۸ کیلومتری سنگان از طریق جاده اختصاصی آسفالته با سنگان، خواف و تایباد در ارتباط است و خط آهن سراسری که از تربت‌حیدریه به سوی هرات در افغانستان در حال احداث می‌باشد از جنوب سایت معدن سنگان عبور می‌کند.

باسکول پند، تولید انواع باسکول جاده ای با تکنولوژی روز دنیا

آیا نیازی به خرید باسکول دامپ تراک می‌باشد؟

معادن سنگ‌آهن سنگان از دیرباز شناخته شده و آثار حفر گودال‌ها و غارهای موجود در بخش‌های مختلف معدن حکایت از استخراج سنگ آهن در زمان‌های دور دارد، در کتاب جغرافیای خواف نوشته خسروی به نقل از کتاب نزهت القلوب (حمدالله مستوفی قرن هشتم و نهم هجری) به فعالیت استخراج معدنی با روش‌های سنتی در آن روزگاران اشاره شده است.

با این اوصاف به راحتی می‌توان دریافت که سنگان از پتانسیل بالایی در معادن و صنعت برخوردارد است و لازمه‌ی هر صنعتی در ابتدای کار برای افزایش سودآوری، خرید باسکول جاده ای است؛ خواه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد و یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی که البته انتخاب هر کدام از آن‌ها در قیمت باسکول جاده ای که خریدار می‌پردازد تفاوت ایجاد خواهد کرد. به طور مثال فرض کنید شما مدیر یک واحد صنعتی مانند معدن هستید که باید به طور دقیق مواد ورودی و خروجی خود را توزین کنید، در ابتدا باید گفت عموما سدها و معادن دارای حجم بسیار بالای ورودی و خروجی می‌باشند که اهمیت خرید باسکول جاده ای به طور مثال خرید باسکول دامپ تراک در این موارد نمایان می‌شود و تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای می‌توانید از خیلی از ضررهای پنهان جلوگیری کنید و در واقع چند برابر قیمت باسکول جاده ای سودآوری داشته باشید. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در نصب باسکول معدن و خرید باسکول جاده ای در این صنایع این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای و نصب باسکول دامپ تراک در معدن رفع می‌شود. همچنین می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌ها وجود ندارد.

قیمت باسکول دامپ تراک در سنگان

جهت کسب اطلاع از قیمت باسکول در سنگان، لیست قیمت باسکول با ظرفیت‌های مختلف مانند قیمت باسکول دامپ تراک، قیمت باسکول ۸۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی و یا قیمت باسکول ۵۰ تنی تنها کافیست با دفتر مرکزی باسکول پند تماس حاصل فرمایید. 

نصب باسکول دامپ تراک ۳۰۰ تنی در استان خراسان رضوی شهرستان سنگان 1

بزرگترین تولیدکننده باسکول جاده ای در ایران

جهت ارتباط با دفتر مرکزی باسکول پند، مشاوره رایگان، دریافت قیمت باسکول، خرید باسکول و خدمات باسکول با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک