flag-en-small

نصب باسکول ۶۰ تنی در تنگ ارم بوشهر

باسکول ۶۰ تنی

از میان مدل های مختلف باسکول های جاده ای، باسکول ۶۰ تنی یکی از پرتقاضاترین باسکول‌ها در صنایع فعال در ایران است به طوری که  تقریبا تمامی بخش های صنایع به دلیل حجم بالای جابجایی مواد از طریق تریلی‌ها یا سایر وسایل نقلیه، از این باسکول استفاده می‌کنند. در این مقاله، طبق روال گزارش های نصب باسکول در پند کاسپین، گزارشی از نصب باسکول ۶۰ تنی در شهر بوشهر را برای آشنایی مشتریان جدید با مراحل سفارش باسکول تا نصب آن در محیط های صنعتی، ارائه خواهیم کرد.

درباره شهر بوشهر

بوشهر یکی از شهرهای جنوبی کشور و مرکز استان بوشهر است که به واسطه بنادر متعدد خود، حجم حمل و نقل بسیار بالایی دارد؛  اما تنها بنادر نیستند که در این استان‌ فعالیت بالایی در زمینه ورود و خروج کالاهای زیاد دارند و علاوه بر بنادر، صنایع متنوع دیگری در این استان فعالیت دارند که بوشهر را به یکی از شهرهای کلیدی بندری در ایران تبدیل کرده اند.

باسکول ۶۰ تنی

صنایع فعال در استان بوشهر

پیش از هر چیز، می بایست به فعالیت ماهیگیران به عنوان بزرگترین صنعت فعال در این استان اشاره کرد. امکان صید آبزیان در تنوع زیستی بالا، یکی از ویژگی‌های بارز استان بوشهر است. تقریبا تمامی شهرهای ساحلی این استان در این امر فعالیت دارند و افراد ساکن این شهرها از این طریق امرار و معاش کرده و نیاز کشور به غذاهای دریایی را نیز تامین می‌کنند. در این استان، سایت‌های بسیار زیادی وجود دارد که مشتریان بزرگ، صید ماهیگیران را از آنجا خریداری کرده و در قالب فروش به صورت عمده به دیگر استان‌ها ارسال می‌کنند. تمامی این سایت‌ها برای ارسال محموله خود در یخچال های مخصوص حمل از مدل های مختلف باسکول جاده ای از جمله باسکول ۶۰ تنی استفاده می‌کنند.

در صنعت کشاورزی، عمده محصول این استان، شامل خرما و مشتقات آن است. بخش زیادی از شهرستان‌های استان بوشهر مانند دشتی، برازجان و گناوه، به دلیل آب و هوای گرم و شرجی که دارند، محل مناسبی برای باغستان‌های خرما و پرورش این محصول خوشمزه و مقوی هستند.

خرما این محصول علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می‌کند، به دلیل کیفیت بالا و تولید مازاد، یکی از محصولات کشاورزی صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود. بر اساس آمار سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی که در آذر ماه ۱۴۰۰ منتشر کرده است، از ابتدای سال 1400 تا آذرماه، حدود ۱۳۷ هزار تن خرما تولید شده در استان بوشهر به کشورهای دیگر صادر شده است. این حجم از خرید و فروش و حمل و نقل، همگی وابسته به استفاده از باسکول جاده ای ۵۰ تنی یا باسکول ۶۰ تنی است.

باسکول ۶۰ تنی

علاوه بر سایت های صنعتی و کشاورزی داخل این استان، گمرک های مختلف استان بوشهر نیز، یکی دیگر از محل‌هایی هستند که به مدل های مختلف باسکول جاده ای از جمله باسکول ۶۰ تنی برای توزین محموله های صادراتی یا وارداتی نیاز دارند.

در نهایت، مهمترین و اصلی ترین صنعتی که در استان بوشهر از باسکول ۶۰ تنی یا سایر مدل های باسکول های جاده ای استفاده می کند و به عنوان یکی از پایه های اقتصادی این استان به شمار می آید، صنعت نفت و گاز است؛ همانگونه که می‌دانید، پتروشیمی بوشهر یکی از بهترین و پرکارترین سایت های پتروشیمی‌ فعال در کشور است.

نصب باسکول ۶۰ تنی در تنگ ارم

تنگ ارم یکی از شهرهای استان بوشهر است که در آنجا پرورش دام و طیور به شدت مورد توجه ساکنین این منطقه قرار دارد. عمده فعالیت‌های ساکنین این شهر بر کشاورزی و دامداری متمرکز است که البته در این بین، صنعت مرتبط با دام و طیور، درصد بیشتری را به خود اختصاص داده است. باسکول نصب شده شرکت پند کاسپین در این شهر از نوع باسکول ۶۰ تنی است که سفارش مشتری، در یک واحد مرغداری نصب شد.

آماده سازی فونداسیون باسکول ۶۰ تنی

مدل نصب این باسکول به شکل همسطح بود که می بایست گودبرداری و ساخت فونداسیون پیش از نصب باسکول برای آن انجام شود. در ابتدا، کارشناسان ما در محل نصب حضور یافتند و جانمایی و توضیحات اولیه را به خریدار ارائه کردند. در این مرحله، محل نصب باسکول و اتاقک آن مشخص شد و در نهایت، هماهنگی لازم برای گودبرداری صورت گرفت. پس از اتمام گودبرداری، متخصصان پند کاسپین مجدد در محل حضور یافتند و نقشه های ساخت فونداسیون را در اختیار کارفرما قرار دادند. تمامی مراحل، بر اساس نکات ذکر شده در نقشه مربوط به ساخت فونداسیون به دقت اجرا شد و بازه زمانی مشخصی نیز برای خشک شدن بتن فونداسیون در نظر گرفته شد.

باسکول ۶۰ تنی

نصب باسکول ۶۰ تنی

پس از این مرحله، دو صفحه ۳*۸ به محل نصب ارسال گردید و نصاب ها برای نصب آن در محل مرغداری حضور یافتند و در ابتدا، نصب مکانیکی باسکول را تکمیل کردند و پس از آن به سراغ مراحل نصب الکتریکی این باسکول مانند نصب لودسل و… رفتند.

در نهایت، باسکول ۶۰ تنی نصب شده مورد تست قرار گرفت و تمامی خطاها و ایرادهای جزئی اندازه گیری آن برطرف شد و آموزش های لازم به اپراتور باسکول داده شد. پروژه نصب باسکول ۶۰ تنی در شهر تنگ ارم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شد و در حال حاضر نیز، این باسکول بدون دریافت هیچ گونه خدمات پس از فروش از زمان نصب تا به امروز و با دقت بالا در حال فعالیت است. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک