flag-en-small

نصب باسکول ۶۰ تنی در کاشان

باسکول ۶۰ تنی

کاشان یکی از شهرهای زیبای ایران است که علاوه بر اهمیت تاریخی و تمدنی با قدمت نزدیک به ۷۰۰۰ سال، در صنایع مختلفی نیز فعالیت دارد. این صنایع، به طور معمول حجم بالایی از محصولات و کالاهای مختلف را تولید می کنند که فرآیند توزین آنها به وسیله انواع باسکول های جاده ای از جمله باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی انجام می شود. در این مقاله، گزارشی از نصب باسکول ۶۰ تنی در یکی از شهرک های صنعتی کاشان را ارائه خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

کاشان، شهر تاریخ و صنعت

بسیاری از ما ایرانیان، اولین تصویری که با شنیدن اسم شهر کاشان به ذهنمان خطور می‌کند، حمام فین کاشان است؛ اما واقعیت چیز دیگری است و این شهر، از نظر تاریخی دارای آثار متعدد دیگری نیز هست. کاشان به دلیل موقعیت جغرافیایی که در فلات مرکزی ایران دارد، یکی از شهرستان‌ های مهم کشور عزیزمان محسوب می‌شود. از طرفی، نزدیکی این شهر به اصفهان که به عنوان یکی از کلان شهرهای صنعتی در ایران شناخته می‌شود، تاثیر زیادی بر صنایع فعال در این شهرستان داشته است به طوری که صنایع مختلفی از جمله موارد زیر، در این شهر به شکل گسترده فعالیت دارند:

صنعت نساجی

اولين كارخانه ريسندگي در شهر کاشان، در سال 1313 راه اندازی شد و به دنبال آن، در دهه هاي 1340 و 1350 نیز، كارخانجات مخمل و ابريشم کار خود را در این شهر آغاز نمودند.

پس از احداث این کارخانه ها، فرآیند رشد صنایع در کاشان شتاب گرفت و صدها واحد بزرگ و كوچك صنعتي و توليدي در شهرك ها و مناطق صنعتي این شهر، آغاز به کار کردند به طوری که در حال حاضر، بيش از 900 واحد صنعتی فعال با نزدیک به 30.000 پرسنل در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند. بخش عمده ای از این صنایع، به باسکول های جاده با تناژ مختلف از جمله باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی نیاز دارند. به طور مثال، صنعت نساجی یکی از این صنایع است که از باسکول جاده ای برای توزین مواد اولیه و فروش محصولات خود استفاده می‌کند.  

معادن و استخراج سنگ

پس از صنعت نساجی، صنایع استخراج سنگ‌های فلزی و تزئینی، یکی دیگر از صنایع فعال در شهرستان کاشان هستند که از انواع باسکول های جاده ای مانند باسکول ۶۰ تنی استفاده می کنند. سنگ استخراج شده از این معادن، در این منطقه نقش بسیار کلیدی را در بخش ساختمان سازی و تولید فولاد ایفا می کند. این صنعت، یکی از فعال ترین و پرمتقاضی ترین صنعت در شهر کاشان برای خرید و نصب انواع مختلف باسکول های جاده ای به ویژه باسکول ۶۰ تنی با هدف توزین و اندازه‌گیری میزان استخراج خود از معادن است.

باسکول ۶۰ تنی

مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی در شهرک صنعتی کاشان

پس از ثبت سفارش باسکول مورد نظر توسط مشتری، در ابتدا کارشناسان فروش شرکت پند کاسپین پس از نیازسنجی این واحد صنعتی و با در نظر گرفتن حجم باری که در طول روز در این واحد توزین می شود، باسکول ۶۰ تنی را به عنوان یک باسکول کارآمد به مدیران این مجموعه توصیه کردند که مورد تایید آنها نیز قرار گرفت.

پس از انجام هماهنگی های لازم با نماینده شرکت در شهر اصفهان، بازدیدی از محل نصب باسکول توسط کارشناس شرکت انجام شد و توصیه های لازم برای آماده سازی محل نصب باسکول ۶۰ تنی به مشتری ارائه گردید.

پس از این مرحله، تمامی اجزای پیش ساخته شده باسکول ۶۰ تنی از محل کارخانه پند کاسپین واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، به محل نصب در شهرک صنعتی کاشان انتقال داده شد و با نظارت نصاب شرکت، مراحل نصب مکانیکی و سپس نصب الکتریکی باسکول انجام گردید.

با توجه به حساسیت توزین، از با کیفیت ترین لودسل (لودسل فلینتک) موجود در بازار برای این پروژه استفاده شد. همچنین، با توجه به نیاز مشتری و برآورده کردن انتظارات وی، نمایشگر PU850 به عنوان بهترین انتخاب نیز، در اتاقک باسکول نصب شد.

در نهایت و پس از چند تست، باسکول نصب شده کالیبره شده و آموزش نحوه کار با آن به اپراتورها ارائه گردید. در نصب این باسکول ۶۰ تنی، تمام لوازم جانبی مورد نیاز از قبیل نمایشگر دوم و سیستم پلاک خوان نیز، در محل نصب باسکول راه اندازی شد.

در حال حاضر، ۵ سال از عمر این باسکول نصب شده می‌گذرد و هر سال، کارشناسان پند کاسپین به منظور کالیبراسیون سالانه در محل نصب آن حضور پیدا کرده و تمامی ایرادات جزئی و احتمالی آن را برطرف می‌نمایند.

شما می توانید برای دریافت راهنمایی در زمینه خرید یا نصب انواع باسکول جاده ای، با کارشناسان ما در پند کاسپین تماس بگیرید و مشاوره متناسب با کسب و کار خود را به صورت رایگان دریافت نمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک