flag-en-small

نمایشگر راننده

نمایشگر دوم باسکول جاده ای

برای مشاهده‌ عدد وزن دیگر نیاز به داخل اتاقک باسکول رفتن نیست؛ تنها کافیست از نمایشگر دوم باسکول یا به اصطلاح نمایشگر راننده در هنگام توزین استفاده کرد.

نمایشگر دوم باسکول 1

نمایشگر دوم باسکول جاده ای

نمایشگر راننده

معمولا یکی از دغدغه های استفاده‌کنندگان باسکول در فرآیند توزین با باسکول جاده ای این است که برای مشاهده‌ی عدد وزن باید به داخل اتاقک باسکول رفته و آن را از روی اندیکاتور یا نمایشگر باسکول مشاهده کنند. برای رفع این مشکل می‌توان از نمایشگر دوم یا به اصطلاح نمایشگر راننده در هنگام توزین استفاده کرد. باید توجه کرد به طور معمول عدد وزن بر روی اندیکاتور اصلی نمایش داده می‌شود. اندیکاتور باسکول جاده ای یا به اصطلاح عام نمایشگر باسکول جاده ای یکی از اجزای جدایی ناپذیر و الزامات باسکول جاده ای می‌باشد که اعلام و نمایش وزن وسایط نقلیه که توزین شده اند برعهده‌ی این قطعه در باسکول جاده ای می‌باشد. نمایشگر باسکول جاده ای در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها با توجه به برند تولیدکننده و هدفی که برای آن تولید شده است از کیفیت و ساختار متفاوتی برخوردار می‌باشد.

اندیکاتور-پند

اندیکاتور

و یا نمایشگر باسکول جزئی ضروری از هر باسکول می‌باشد که معمولاً در اتاقک باسکول نصب می‌گردد و عمل توزین را انجام می‌دهد.

نمایشگر دوم باسکول

نمایشگر دوم

معمولاً در بیرون اتاق باسکول و یا رو به راننده درون اتاق نصب می‌گردد و کمک می‌کند راننده از درون وسیله نقلیه وزن را مشاهده کند.

نمایشگر دوم باسکول جاده ای

ویژگی‌ها

باسکول تریلی کش ۸۰ تنی

چرا باسکول پند؟

کیفیت برتر سهولت کار سرعت عمل دقت

باسکول پند

شرکت فناوری پند کاسپین با ارائه‌ی بهترین محصولات و خدمات، سعی در کمک به سهولت استفاده‌ی کاربران و افزایش بهره‌وری باسکول جاده ای نصب شده دارد و علاوه بر ارائه‌ی خدمات جانبی و نرم افزاری به ارائه‌ی خدمات باسکول، تعمیر باسکول جاده ای، انجام کالیبراسیون باسکول، جا به جایی باسکول جاده ای و … نیز می‌پردازد.

خدمات-باسکول-جاده ای
باسکول تریلی کش
باسکول جاده ای میاندوآب آذربایجان غربی
خرید باسکول در خوزستان ۳

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک