flag-en-small

نکاتی که باید در هنگام خرید باسکول جاده ای رعایت کنید

خرید باسکول جاده ای

خرید باسکول جاده ای

آیا می دانستید که اولین نمونه های باسکول، از سال 1740 ساخته شده اند؟ نزدیک به سیصد سال است که کسب و کارهای مختلف، برای توزین کالاها و محموله های خود، از انواع باسکول استفاده می کنند. این محصول مفید، تا به امروز در صنایعی مانند استخراج معادن، مراکز بازیافت، توزین وسایل نقلیه سبک و سنگین، کارخانه های تولید کننده مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و… به صورت روزانه کاربرد دارد. برای خرید باسکول جاده ای، نکات متعددی باید در نظر گرفته شود تا محصول خریداری شده، از کارایی و همچنین عمر مفیدی بهره مند باشد. در این مقاله، به بررسی مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید باسکول جاده ای و همچنین انواع باسکول صنعتی در نظر داشته باشید، خواهیم پرداخت.

نوع باسکول جاده ای

اولین چیزی که در هنگام خرید باسکول جاده ای باید به آن توجه کنید، نوع باسکول مورد نیاز شما و هدفی است که از بکارگیری آن دارید، شما ممکن است به دنبال یک باسکول با قابلیت نصب بر روی زمین، یک باسکول قابل نصب در داخل گودال یا احتمالا یک باسکول قابل حمل باشید. علاوه بر انتخاب نوع باسکول بر اساس نحوه نصب، باید مدل باسکول را نیز انتخاب کنید. به طور مثال، شما می توانید یک باسکول جاده ای بتنی را انتخاب کنید یا اینکه یک باسکول جاده ای فلزی یا هر مدل از باسکول های دیگر، برای نیازهای شما مناسب تر باشد.

خرید باسکول جاده ای

اندازه وسیله نقلیه

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در هنگام خرید باسکول جاده ای در نظر داشته باشید، توجه به اندازه و وزن وسیله نقلیه ای است که می خواهید بر روی باسکول جاده ای استفاده کنید. اگر از باسکول، برای وزن کردن کامیون های بزرگ پر از سنگ معدن استفاده می کنید، در این صورت به یک باسکول بسیار بزرگتر از زمانی که از آن برای توزین وسایل نقلیه کوچکتر استفاده می کنید، نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، در صورت نیاز به توزین تریلی، باسکول ۶۰ تنی ( باسکول تریلی کش) و در صورت نیاز به توزین کامیون ده چرخ یا جفت، نیاز به باسکول کامیون کش (باسکول ۵۰ تنی) خواهید داشت. علاوه بر این مورد، بهتر است در هنگام خرید باسکول جاده ای، در مورد برنامه های آینده خود نیز فکر کنید. به طور مثال، ممکن است در حال حاضر، به یک باسکول کامیون کش نیاز داشته باشید اما در آینده نزدیک و گسترش کسب و کارتان، یک باسکول تریلی کش نیز، به محصولات مورد نیاز شما اضافه شود و از این رو، بهتر است که در زمان خرید باسکول فعلی، برنامه های آینده خود را نیز، در خاطر داشته باشید.

مکان

مکان نصب باسکول، یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام خرید هر مدل از این محصول، به آن توجه داشته باشید. شما برای انتخاب این مکان، باید متغیرهای مختلفی مانند شیب زمین محل نصب، فضای مورد نیاز برای نصب صحیح باسکول، فضای کافی برا چرخش وسیله نقلیه و قرارگیری آن بر روی باسکول، احتمال وقوع عوامل طبیعی مانند سیلاب و همچنین مقاومت سازه و لودسل باسکول در مکان های گرم و شرجی را به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار دهید و پس از آن، اقدام به نصب باسکول در مکان مورد نظر نمایید.

خرید باسکول جاده ای

گارانتی

باسکول یک سرمایه گذاری قابل توجه است و خریداری و نصب آن، هزینه بالایی دارد. از این رو، این موضوع که شما بخواهید که از خرید خود و گارانتی محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید، کاملا طبیعی است. یک شرکت مورد اعتماد که در زمینه تولید انواع باسکول جاده ای فعالیت داشته باشد، گارانتی محکم و قابل اطمینانی را پس از خرید باسکول جاده ای در اختیار شما قرار می دهد. این گارانتی، باسکول شما را در برابر هرگونه نقصی تضمین خواهد کرد و به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که محصول خریداری شده، علاوه بر کیفیت قابل قبول، از خدمات پشتیبانی مناسبی نیز، برخوردار است.

اگر شرکت تولید کننده باسکول، برای محصول خود گارانتی ارائه نکند یا گارانتی ارائه شده، قابل اطمینان نباشد، بهتر است که به گزینه های دیگری برای خرید باسکول جاده ای فکر کنید؛ در غیر اینصورت، احتمال به زحمت افتادن شما و هزینه های پیاپی برای تعمیرات مکرر باسکول، بسیار زیاد خواهد بود که علاوه بر ایجاد ضررهای مالی، از لحاظ تلف شدن زمان مفید برای کسب درآمد نیز، به کسب و کار شما آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، بهتر است که پیش از خرید از هر شرکت یا تولید کننده باسکول، در اولین قدم به سراغ رزومه آن شرکت، ساختار خدمات پس از فروش آن و همچنین درصد رضایت مشتریانش باشید.

خرید باسکول جاده ای

نگهداری و پشتیبانی

باسکول یک محصول پیچیده و پر از قطعات مختلف است و برای سالم نگهداشتن آن و حفظ طول عمر مفید این محصول، لازم است تا تعمیرات و سرویس کاری های دوره ای آن، توسط یک متخصص انجام شود. این خدمات، ممکن است در هنگام خرید باسکول جاده ای، توسط شرکت فروشنده در اختیار شما قرار گیرد یا اینکه، آموزش های لازم برای سرویس کاری های دوره ای، توسط پرسنل متخصص شرکت، به شما آموزش داده شود. در هر دو حال، باید این خدمات توسط شرکت فروشنده به شما داده شود؛ به عبارت دیگر، ارائه این خدمات، نشان دهنده میزان ارزشی است که این شرکت، برای خدمات جانبی محصول خود و همچنین نیاز مشتریانش قائل است. بنابراین، سعی کنید که خرید باسکول جاده ای یا هر نوع دیگری از باسکول را، از شرکت های معتبری انجام دهید تا در صورت بروز مشکل یا پیش آمدن هر سوالی در زمینه کار با این محصول، بتوانید پاسخ های خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

کالیبراسیون

یک باسکول، زمانی کارایی لازم را به شما ارائه می دهد که به اندازه کافی کالیبره باشد. بدون کالیبراسیون مناسب، نمی توانید مطمئن باشید که باسکول شما دقیق است و توزین را به درستی انجام می دهد.

کالیبراسیون صحیح و اصولی باسکول، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که وزن نمایش داده شده توسط باسکول، دقیقا با وزن حقیقی محموله مطابقت دارد. فرایند کالیبراسیون، باید توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود تا اطمینان حاصل شود که کالیبراسیون تا حد امکان دقیق خواهد بود. برای جلوگیری از بروز مشکل در کالیبره کردن باسکول، بهتر است که این خدمات، از همان شرکتی که خرید باسکول جاده ای را از آن انجام داده اید تامین شود زیرا می توانید اطمینان داشته باشید که این شرکت به علت آشنایی کامل با باسکول شما، کالیبراسیون آن را با دقت انجام خواهد داد؛ البته در این مورد نیز به یاد داشته باشید که کالیبراسیون باید توسط پرسنل آموزش دیده انجام شود تا از دقت و کارایی لازم برخوردار باشد.

خرید باسکول جاده ای

بودجه

آخرین موردی که باید در هنگام خرید باسکول جاده ای به آن توجه داشته باشید، بودجه شما و هزینه ای است که برای خرید باسکول در نظر دارید. با توجه به میزان بودجه شما، انتخاب های متعددی برای خرید باسکول در مقابل شما خواهد بود؛ در این حالت بهتر است که انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و کیفیت را فدای کمیت نکنید. گاهی اوقات، ارزان بودن یک باسکول، می تواند بسیار وسوسه کننده باشد اما معمولا، نتیجه جالبی برای شما در پی نخواهد داشت و با یک محصول بی کیفیت مواجه خواهید شد. این باسکول ها، معمولا از دقت کمتر و طول عمر پایین تری برخوردارند، علاوه بر این موضوع، این محصولات، فاقد گارانتی قابل اطمینان هستند و صرف هزینه برای خرید آنها، می تواند هزینه های بیشتری را در آینده برای تعمیرات مکرر آنها ایجاد کند.

خرید باسکول جاده ای

اگر تصمیم به خرید باسکول دارید، بهتر است که این خرید را از شرکت های معتبر انجام دهید. در گروه تولیدی پند کاسپین، طیف گسترده ای از انواع باسکول شامل باسکول های بتنی، فلزی، قابل حمل و سایر نمونه های باسکول صنعتی، تولید می شود. شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود و همچنین میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، از بهترین نمونه های باسکول تولیدی ما، مانند انواع باسکول ۵۰ تنی، باسکول ۶۰ تنی، باسکول دامپ تراک و… خرید خود را انجام دهید. علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، گروه تولید پند کاسپین، خدمات پشتیبانی این محصولات شامل کالیبراسیون و نگهداری باسکول و همچنین تعمیرات جزئی و نرم افزاری این محصول را نیز، به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید برای دریافت مشاوره در خرید باسکول جاده ای و همچنین اطلاع از آخرین قیمت انواع باسکول ها، با کارشناسان ما در پند کاسپین، تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

یک پاسخ

  1. سلام ممنون از اطلاعات کامل شما،
    جساراتا من یک مقاله در مجله اقتصاد آفرین میخواندم، نوشته بود هر از گاهی میبایست باسکول را کالیبراسیون کرد، خواستم بدانم چطور میتوان اینکار را انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک