flag-en-small

هزینه های خرید، تعمیر و نگهداری باسکول جاده ای

باسکول جاده ای

معمولا بسیاری از ما، پیش از خرید کالایی از قبیل پوشاک، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی و حتی وسایل صنعتی مانند باسکول جاده ای و … تنها به هزینه خرید آن دقت می‌کنیم و به همان اندازه، بودجه در نظر می‌گیریم؛ اما برخی کالاها تنها خرید اولیه آنها مستلزم اختصاص بودجه نیست و بعد از خرید نیز باید به هزینه سرویس و تعمیر و نگهداری این وسیله فکر کنید.

در حالی که قیمت باسکول جاده ای، یک پارامتر مهم در خرید آن است، حفظ دقت و قابل اطمینان بودن آن در طول دوره استفاده نیز، یک امر ضروری خواهد بود. انتخاب یک باسکول قابل اعتماد می تواند هزینه های نگهداری و تعمیر را برای چندین سال کاهش دهد و شما را از ضررهای پنهانی که توسط این محصول ایجاد می شود، محافظت می‌کند. البته این موضوع به این معنا نیست که هزینه های تعمیر و نگهداری را در نظر نگیرید؛ در واقع، هیچ گاه نمی‌توان هزینه‌های سرویس و تعمیر و نگهداری باسکول جاده ای را حذف کرد.

هزینه های خرید یک باسکول جاده ای

در مقالات قبلی در مورد اجزای مختلف باسکول جاده‌ ای و ویژگی های آنها و عملکرد هر یک در سیستم توزین صحبت کردیم، در این مقاله، هزینه‌ای که هر بخش برای شما خواهد داشت را بررسی خواهیم کرد تا شما با هزینه هایی که به بخش‌های مختلف باسکول اختصاص دارد؛ آشنا شوید. در جدول زیر، درصد میانگین هزینه‌ خرید باسکول جاده ای به تفکیک هر بخش ذکر شده است:

بخش مورد نظر در باسکول جاده ایهزینه بر حسب درصد از هزینه کل
صفحه باسکول۳۵ درصد
سیستم لودسل (شامل چند لودسل، جانکشن باکس و کابل اتصال)۲۰ درصد
آماده سازی محل۲۰ درصد
حمل و نقل و لجستیک۱۵ درصد
نمایشگر و نرم افزار۱۰ درصد
باسکول جاده ای

محاسبه هزینه ها توسط خریدار باسکول جاده ای

همانطور که گفته شد، یک خریدار باسکول بایستی هزینه‌های داشتن این محصول را با توجه به قیمت خرید و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن محاسبه کند. سوالی که بعد از محاسبه این بخش به ذهن شما می‌رسد، این است که آیا با وجود این هزینه‌ها، باز هم خرید باسکول جاده ای به صرفه است یا خیر؟

بهتر است از موارد زیر برای محاسبه کسب درآمد باسکول جاده ای استفاده کنید تا نگرش درستی نسبت به درآمد و هزینه‌ها پیدا کنید.

1. ارزش تعداد دفعات توزین در یک روز را محاسبه کرده و این ارزش را برای ماه‌های مختلف و در نظر گرفتن شرایط فصلی و اقتصادی به عدد دقیق نزدیک کنید.

3. هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افرادی که با سیستم توزین کار می‌کنند را محاسبه کرده تا بتوانید آنها را از درآمد نهایی کم کنید.

4. به اینکه چه خدمات اضافه‌تری برای توزین می‌توانید به کامیون دارها بدهید فکر کنید و همه آنها را در تصمیم گیری خود بگنجانید.   

هزینه های تعمیر و نگهداری

شما یک بار برای خرید یک باسکول جاده ای هزینه می‌کنید و بعد از نصب و شروع به کار باسکول، دیگر خبری از هزینه‌ هنگفت یکجا نخواهد بود؛ اما توجه داشته باشید که این پایان ماجرا نیست و این وسیله جزو محصولاتی است که به طور دائم نیازمند دریافت خدمات پس از فروش برای حفظ کارایی دقیق خود خواهد بود.

شما به صورت دوره‌ای و بر اساس میزان کارکرد باسکول و وزنی که توزین می‌کنید، نیازمند دریافت خدمات پس از فروش هستید. در ادامه، مولفه هایی که بایستی برای آنها هزینه کنید؛ به شکل درصد بیان شده اند:

بخش مورد نظر در باسکول جاده ایهزینه بر حسب درصد از هزینه کل
سیستم لودسل (شامل چند لودسل، جانکشن باکس و کابل اتصال)۷۶ درصد
نمایشگر۱۰ درصد
صفحه باسکول۵ درصد
نرم افزار۴ درصد
لوازم جانبی (پلاک خوان، چراغ ترافیک و …)۳ درصد
باسکول جاده ای

همانطور که در تصویر می‌بینید، درصد قابل توجهی از هزینه‌های بعد از خرید باسکول جاده، مربوط به لودسل است. لودسل حساس‌ترین بخش باسکول های جاده ای است که به طور مستقیم بر دقت باسکول تاثیر می گذارد؛ در کنار این قطعه، سایر اجزا باسکول نیز هزینه‌هایی دارند اما درصد آنها در مقایسه با لودسل بسیار پایین است.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک