flag-en-small

همایش نمایندگان فروش شرکت فناوری پند کاسپین

همایش_نمایندگان_باسکول_پند-min

در جدیدترین همایش نمایندگان چندین توسعه فنی و کیفی محصولات باسکول جاده ای شرکت فناوری پند کاسپین با نمایندگان فروش درمیان گذاشته شد. نمایندگان در جریان اتفاقات اخیر قرار گرفتند و آموزش‌‌های لازم برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان صورت گرفت.

نقش نمایندگان فروش در توسعه کسب و کار

یک کسب‌و‌کار از مسیرهای مختلفی امکان توسعه و رشد دارد. یکی از مسیرهای رشد، استفاده از نمایندگان منطقه‌ای است. شرکت‌هایی با ساختار عریض و طویل ترجیح می‌دهند مناطقی که تحت پوشش محصول یا خدمت خود قرار می‌دهند را از طریق نمایندگان فروش توسعه دهند که خود شرکت مستقیما با مصرف کننده نهایی در تمامی مناطق در تماس نباشد. این شیوه توسعه کسب و کار دارای مزایای فوق العاده‌ای است که هر شرکتی بعد از مدتی فعالیت بایستی مدنظر قرار دهد. در این شیوه‌ی توسعه کسب‌و‌کار افراد بومی هر منطقه به دلیل شناخت بهتری که از منطقه دارند امکان تعامل بالاتری با مشتریان خواهند داشت. تشابهات فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دلیل اصلی موفقیت نمایندگان در قسمت‌های جغرافیایی مختلف است.

تاثیر نمایندگان بر فروش B2B

توسعه از طریق همکاری‌های بین دو کسب‌و‌کار که هر دو می‌توانند دلیلی برای رشد همدیگر باشند امری ساده و پیش‌پا افتاده نیست. اول از همه بایستی هر دو کسب‌و‌کار در تعامل مستقیم و در رفت و آمد مکرر باشند. مسئله فاصله و زمان امکان همکاری گسترده بین شرکت‌هایی که از هم دور هستند را مختل می‌کند. پس بهتر است دفاتری به عنوان نمایندگان شرکت در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف مستقر باشند که امر ارتباطات و موضوعات لجستیک را پشتیبانی کنند. این امر تسهیل‌گر ارتباط بین شرکت‌ها خواهد شد و موجب افزایش بهره‌وری و زمینه سوددهی برای هر دو کسب‌و‌کار خواهد ساخت.

اهمیت برگزاری همایش‌های دوره‌ای با نمایندگان

نمایندگان افراد متخصص و آموزش دیده‌ای هستند که به ساختار تولید و مسائل فنی محصول و ساختار شرکت مادر کاملا آشنا هستند و امکان پشتیبانی محصولات را بدون درگیری شرکت مادر خواهند داشت. ضروری است که این نمایندگان هر فصل درمورد آخرین تغییرات ساختاری شرکت مادر و موضوعات فنی محصول اطلاعات خود را به‌روز‌رسانی کنند. گرد هم آمدن نمایندگان باعث افزایش تعاملات فنی و تخصصی خواهد شد و از طرفی هم موضوعات روز کسب‌و‌کار در مناطق مختلف مورد بحث قرار می‌گیرد. عملکرد موفق برخی نمایندگان می‌تواند دلیلی برای پیشرفت دیگر نمایندگان شود و آنان را ترغیب کند تلاش بیشتری در راستای تامین اهداف سازمان انجام دهند. علاوه بر موارد فوق، بازخورد نمایندگان از اتفاقات اخیری که برایشان رخ داده است موجب می‌شود مدیران مستقر در شرکت و نیروی فنی بر اساس دغدغه نمایندگان تغییراتی در جزئیات فرایندهای تولید و فروش و حتی گاهی تغییراتی کلی‌تر انجام دهند.

آنچه در آخرین همایش نمایندگان شرکت فناوری پند کاسپین گذشت

در این همایش علاوه بر سخنرانی افراد مختلف و بررسی موفقیت‌های سازمان و همچنین تعیین اهداف فصلی، ۳ اتفاق مهم رخ داد که به صورت خلاصه در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم.

معرفی روش جدید تولید صفحه باسکول جاده ای

دپارتمان فنی شرکت فناوری پند کاسپین به تازگی روش جدیدی برای تولید پلتفرم باسکول جاده ای در کارخانه خود راه اندازی کرده است. دلیل اصلی که مهندسان ما این روش را راه اندازی کرده‌اند کاهش خیز صفحه باسکول جاده ای در طولانی مدت است.  این روش به نام روش تولید پس کشیده (post stress) نامگذاری شده است. برای اولین بار در جهان این تکنولوژی در باسکول جاده ای مورد استفاده قرار گرفته است. با این تکنولوژی بدون دغدغه خیز صفحه می‌توانید به مدت طولانی از باسکول جاده ای خریداری شده از شرکت فناوری پند کاسپین استفاده کنید.

 رونمایی از اپلیکیشن اندرویدی توزین

این اپلیکیشن امکان بررسی توزین ورود و خروج در محل کسب‌و‌کار را برای مدیران وقتی که خود در آن مکان حاضر نیستند فراهم می‌سازد. این اپلیکیشن با هدف به‌روزرسانی لحظه به لحظه مدیران بر سیستم توزین  طراحی شده است. محققان شرکت فناوری پند کاسپین در تلاش‌اند تغییرات تکنولوژیک جهان را در سیستم توزین جاده ای به‌کار گیرند تا افراد درگیر در این صنعت از مزایای پیشرفت تکنولوژی بهرمند شوند.

معرفی و آموزش نرم‌افزار توزین برای ویندوز

مرتب کردن اطلاعات توزین و بایگانی آنان و به کارگیری این اطلاعات به صورت هوشمند به افراد و متخصصان مرتبط به کار باسکول جاده ای این امکان را می‌دهد که بتوانند گزارش و نگرش درستی نسبت به اتفاقات در حال رخداد در مجموعه خود پیدا کنند. بر اساس این نرم‌افزار و اطلاعاتی که در این بستر گرداوری می‌شود، تصمیمات  مهمی درمورد چگونگی انجام کارهای جاری و برنامه ریزی اتفاقات آینده صورت می‌گیرد.

جمع بندی

حضور نمایندگان فروش در توسعه یک کسب‌و‌کار امری اجتناب ناپذیر است، در همین راستا شرکت فناوری پند کاسپین هر سال در فواصل زمانی فصلی همایشی با حضور نمایندگان خود از سراسر ایران برگزار می‌کند. هدف از این همایش‌ها افزایش تعاملات، بررسی تحولات اخیر در هر منطقه جغرافیایی، شنیدن مشکلات و موانع و درخواست‌های نمایندگان و به‌روز‌رسانی نمایندگان درمورد آخرین اتفاقات رخ داده شده در شرکت فناوری پند کاسپین است. در این همایش روش جدید تولید صفحات باسکول جاده ای، معرفی اپلیکیشن اندروید و نرم‌افزار طراحی شده برای ویندوز به نمایندگان معرفی شد و آموزش‌های لازم برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان صورت گرفت. 

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک