flag-en-small

پروژه باسکول جاده ای؛ تیم اجرا و ارزیابی تولیدکنندگان

باسکول جاده ای

برای کسب‌و‌کارهایی که قصد خرید انواع باسکول جاده ای شامل باسکول کامیون کش و باسکول تریلی کش را دارند، راه اندازی این باسکول ها مشابه پروژه ای است که بایستی پیش از راه اندازی، تمام ابعاد آن به خوبی مورد بررسی قرار داد. اگر شناخت درستی از پروژه داشته باشید و همه مراحل نصب باسکول را به خوبی بشناسید، در بخش اجرایی آن نیز به خوبی عمل خواهید کرد. در این مقاله، ابتدا با افراد درگیر در این پروژه آشنا خواهید شد و پس از آن، نحوه ارزیابی تامین کنندگان باسکول جاده ای را می شناسید.

تیم پروژه باسکول جاده ای شرکت خود را تعیین کنید

تیم پروژه اجرایی باسکول جاده ای در شرکت شما، بایستی شامل افرادی از قبیل اپراتور توزین، مسئول ترافیک کامیون و تریلی و همچنین یک متخصص امور کامپیوتری مسلط به امور مالی باشد. علاوه بر این افراد، یک مدیر باسکول جاده ای که به تمامی این امور مسلط است و برنامه اجرایی را برنامه ریزی می‌ کند نیز، باید مسئولیت مدیریت تیم را بر عهده گیرد. 

تیم باسکول جاده ای

تامین کنندگان باسکول جاده ای را پیدا کنید و از خدمات آنها مطلع شوید

حتما پیش از خرید باسکول جاده ای، تمامی تولید کنندگان این محصول را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. برای خرید باسکول ۵۰ تنی و باسکول ۶۰ تنی، تولید کنندگان آنها، بهترین مشاوران شما خواهند بود و در طول فرآیند خرید و نصب به شما کمک می‌ کنند. این شرکت‌ها در رابطه با مواردی از قبیل محل نصب باسکول، تعداد نیروی کار مورد نیاز، انتخاب باسکول جاده ای با مشخصات فنی مطابق با نیاز شما و چگونگی خرید و راه اندازی باسکول کامیون کش و باسکول تریلی کش به شما مشاوره خواهند داد.

در نهایت، یکی از تامین کنندگانی که خدمات مناسبی ارائه می‌ دهند را انتخاب کنید و مراحل همکاری را در قالب یک قرارداد ثبت کنید. به یاد داشته باشید که حتما در قالب یک قرارداد، مراحل اجرا را ذکر کنید و بر اساس آن، پروژه نصب باسکول جاده ای را پیش ببرید. علاوه بر این، یک نفر از پرسنل شرکت خود را به عنوان مدیر پروژه انتخاب کنید و تمامی امور اجرایی را به وی بسپارید و شما تنها در موضوعات مربوط به تصمیم‌گیری در این پروژه همکاری داشته باشید.

یک پیمانکار برای آماده سازی محل نصب باسکول جاده ای تعیین کنید

یک پیمانکار، معمولا با محوطه سازی مناسب، محیط نصب باسکول جاده ای را بر اساس استانداردهای از قبل ذکر شده آماده سازی می‌ کند. این پیمانکاران با ساخت پایه‌های فونداسیون، رمپ اختصاصی، پارکینگ‌ متناسب با ظرفیت باسکول، اتاقک باسکول و نصب دیگر تجهیزات مورد نیاز، محل نصب را آماده می‌ کنند. اکثر شرکت‌هایی که تولید کننده باسکول های جاده ای هستند، تمامی این خدمات را ارائه می‌ دهند.

پیمانکار باسکول جاده ای

تمامی مراحل نصب باسکول ۵۰ تنی و باسکول ۶۰ تنی را ارزیابی کنید

تمامی عملیات آماده سازی و نصب باسکول های جاده ای بایستی توسط یک مهندس عمران مسلط به اصول نصب و راه اندازی انواع باسکول مورد تایید قرار گیرد. بهتر است نقشه های نصب و راه اندازی از ابتدا تا انتهای نصب، توسط مهندس ناظر ارزیابی و تایید شود؛ از این رو، لازم است تا پیش از شروع پروژه، مهندس ناظر خود را انتخاب کنید.

نحوه ارزیابی تامین کنندگان باسکول جاده ای

پیش از اقدام به خرید باسکول جاده ای، تمامی خواسته‌های خود را با تولید کننده باسکول مطرح کنید. از آنها بخواهید چند سایت مشابه نصب باسکول های تولیدی خود را به شما نشان دهند یا گزارش‌های تصویری آن را در اختیار شما بگذارند. بهترین حالت، این است که در سایتی که باسکول جاده ای برای مدت طولانی نصب شده است به همراه تیم خود حضور پیدا کنید؛ در این حالت، می توانید رابطه با موارد زیر، اطلاعات کافی کسب کنید.

  • تعمیر و نگهداری

شما می توانید درباره انواع مراقبت های پیشگیرانه و همچنین در مورد پیاده سازی استانداردهای تعمیر و نگهداری، سوالات خود را از تولیدکنندگان و مشتریانی که برای آنها باسکول جاده ای نصب شده است، بپرسید.

  • در مورد توقف کار به دلیل مسائل برنامه ریزی نشده، سوال بپرسید 

پس از حضور در محل، از افراد مرتبط سوالاتی مانند اینکه آیا تاکنون نیاز به تعویض لودسل یا اجزای دیگر داشته‌اند؟ آیا تعمیرات به سرعت توسط ارائه دهنده خدمات انجام شده یا زمان دریافت خدمات بسیار طولانی است؟ و مواردی از این قبیل را بپرسید.

نصب باسکول جاده ای
  • کالیبراسیون

بحث کالیبره بودن باسکول های جاده ای بسیار حائز اهمیت است. بنابراین از پرسیدن سوالاتی از قبیل اینکه هرچند وقت یکبار کالیبراسیون انجام شده است؟ مدت زمان هر کالیبراسیون چقدر طول می‌کشد؟ و مواردی از این قبیل غافل نشوید.

در نهایت، قرارداد و سفارش خرید را بررسی کنید. تمام اسناد را پیش از امضا کردن به صورت کامل مطالعه کنید تا مطمئن شوید که در جریان محتوای آن قرار گرفته‌اید. موضوعاتی از قبیل نصب و خدمات پس از فروش را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید تیم تولید کننده باسکول جاده ای به تمامی تعهدات خود پایبند است و زمانبندی نصب باسکول با هماهنگی شما و در زمان مشخص شده صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک