flag-en-small

پس از خرید باسکول ۶۰ تنی این ۶ نکته را فراموش نکنید!

باسکول 60 تنی

نگهداری و تعمیرات باسکول جاده ای یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که پس از خرید این محصول باید مورد توجه قرار داد. طبق یک اصل کلی، کارکرد درست و صحیح باسکول جاده ای به عنوان مثال باسکول ۶۰ تنی برای مدت طولانی، رابطه ای مستقیم با نگهداری باسکول جاده ای و رعایت نکات ایمنی در هنگام کار کردن با آن دارد و بر همین اساس، نمی‌توان این امر را انکار کرد که بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی، عمر مفید باسکول جاده ای کاهش می‌ یابد. برای جلوگیری از استهلاک سریع و پیش از موعد باسکول ۶۰ تنی و همچنین افزایش طول عمر آن، پیشنهاد می کنیم ک تمام نکات و پیشنهادات ایمنی در این مقاله را به طور کامل انجام دهید.

نظافت اطراف باسکول ۶۰ تنی فراموش نشود

شاید به نظر ساده و ابتدایی به نظر بیاید، اما نظافت اطراف باسکول جاده ای تاثیر مستقیمی بر عملکرد باسکول دارد. در نظر داشته باشید تمامی فضاهای بین صفحه باسکول یا همان پلتفرم با دیواره های دور باسکول ۶۰ تنی و فاصله بین صفحه باسکول و رمپ های ورود و خروج همیشه باید تمیز باشد. سعی کنید این فضاها را تا حد امکان از مواد زائد و ریزش های محموله ها دور نگه دارید چرا که همین زباله ها یا ریزش‌ های باری که به ظاهر کوچک هستند، بر عملکرد صحیح باسکول جاده ای تاثیرگذار هستند.

باسکول 60 تنی

به صورت دوره ای و منظم، اطراف باسکول را تمیز کنید

باز هم باید بر نظافت تاکید کنیم. امر نظافت به تنهایی کافی نیست و بهتر است نظافت به صورت دوره ای و منظم در واحد هایی که با ریزش بار روبرو هستید مانند  واحد های صنعتی عمرانی، تولیدی، ساختمانی و معادن انجام شود. همچنین واحد های دامداری که فضولات دام ریزش دارد به طور منظم و حداکثر هر سه ماه یک بار باید فضای زیر و اطراف باسکول ۶۰ تنی به خوبی نظافت شود. در واحدهایی که ریزش بار حداقلی است پیشنهاد می‌شود حداکثر هر ۶ ماه یک بار اطراف و فضای زیر باسکول با دقت تمیز شود.

باسکول ۶۰ تنی محل نصب انبر جوشکاری نیست

در نظر داشته باشید که انبر جوشکاری به هیچ وجه نباید به قاب فلزی دور پلتفرم (صفحه باسکول جاده ای) متصل شود چرا که این امر موجب اختلال در عملکرد صحیح باسکول می‌شود و حتی ممکن است به بخش های الکترونیکی باسکول جاده ای شامل لودسل، اندیکاتور، جانشن باکس و … آسیب رساند.

باسکول 60 تنی

به باسکول ضربه نزنید

یکی از مواردی که به شدت در عملکرد باسکول تریلی کش ( باسکول ۶۰ تنی)  تاثیرگذار مخربی می گذارد، ضربات ناگهانی و محکم است. توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید ضربات شدید به لودسل های باسکول جاده ای وارد شود؛ همچنین نباید وسایل نقلیه بر روی باسکول جاده ای ترمز ناگهانی داشته باشند یا با سرعت روی آن قرار گیرند. بهتر است در هنگام نظافت باسکول تریلی کش نیز، تا جای ممکن از ضربه زدن به لودسل ها و همچنین آسیب وارد نمودن به کابل های لودسل اجتناب نمایید.

اجرای تمهیدات پیش گیرنده باسکول تریلی کش 

پیشنهاد می‌شود در ورودی و خروجی باسکول ۶۰ تنی یا همان باسکول تریلی کش، سرعت گیرهایی به فاصله ۱ متر نصب شود. این امر از ورود سریع وسایل نقلیه بر روی باسکول جاده ای جلوگیری به عمل می‌آورد؛ همچنین پیشنهاد می‌شود در نقاط ابتدایی و انتهایی باسکول، گارد محافظی اجرا شود تا از دور زدن وسایل نقلیه بر روی باسکول جاده ای پیشگیری شود.

باسکول 60 تنی

چند نکته جزئی اما مهم در نگهداری باسکول ۶۰ تنی تریلی کش!

این موارد شاید چندان مهم به نظر نیایند اما تاثیر به سزایی در عملکرد باسکول جاده ای دارند و می توانند عمر مفید آن را تا حد زیادی افزایش دهند:

  • استفاده از لاستیک درزگیر برای جلوگیری از ریزش گرد و خاک یا گل و لای به فضای اطراف و زیر باسکول ۶۰ تنی
  • نصب تابلویی جهت اعلام مشخصات باسکول شامل حداکثر ظرفیت، حداکثر سرعت و ابعاد باسکول
  • جلوگیری از پارک نمودن وسایل نقلیه حتی ماشین سواری بر روی باسکول تریلی کش
  • جلوگیری از قرار دادن کابل فشار قوی در اطراف باسکول 
برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک