flag-en-small
محصول صادراتی پند

باسکول محورکش (باسکول پرتابل)

باسکول محورکش (باسکول پرتابل)

چرا باسکول پرتابل؟

اولین و مهمترین دلیل انتخاب باسکول محور کش کاهش هزینه اولیه خرید و سرعت بالای نصب است. همانطور که در طراحی باسکول پرتابل مشخص است، برای تولید این باسکول‌ها نیاز به مواد اولیه زیادی نیست و به راحتی تولید می‌شوند.  

این نوار باریک آلومینیومی که هر محور را به صورت جداگانه توزین می‌کند با صرف کمترین زمان و هزینه نصب می‌شود و نیازی به جرثقیل و دیگر ادوات جابجایی صفحات باسکول ندارد. از طرفی هزینه حمل آنها بسیار پایین است و باسکول با صرف هزینه کمتری به محل نصب ارسال می‌شود.

باسکول پرتابل به محض نصب قابل استفاده است که از این حیث فرآیند تجهیز یک سایت به باسکول پرتابل از خرید تا نصب ممکن است گاهی کمتر از دو روز انجام شود و باسکول آماده بهره‌برداری شود. از دیگر مزیت باسکول پرتابل می‌توان به سهولت جابجایی آنها اشاره کرد، باسکول محور کش قابلیت جابجایی آسانی دارد که برای مشاغل فصلی گزینه بسیار مناسبی است، و حتی می‌توانید در هنگام جابجایی کسب‌و‌کار آن را با خود جابجا کنید و در محل جدید از آن استفاده کنید.

دقت داشته باشید که باسکول پرتابل فرآیند توزین را بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی انجام می‌دهد، نحوه کارکرد آن به این صورت است که ابتدا محور جلو وسیله نقلیه و سپس محورهای بعدی را توزین می‌کند و در آخر هم وزن محورها را با هم جمع می‌زند. دقت آنها شبیه باسکول جاده‌ای ثابت که دارای صفحات باسکول هستند نیست اما دقت توزین آنها از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.  

باسکول محورکش (باسکول پرتابل) پند

خرید باسکول محورکش

برای خرید باسکول محورکش بایستی ابتدا نیاز کسب‌و‌کار خود را به درستی تشخیص دهید. برای تشخیص این نیاز، کارشناسان فروش ما در شرکت فناوری پند کاسپین بهترین گزینه برای مشورت خواهی هستند. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی شرکت با ما تماس بگیرید و در این مورد با کارشناسان ما صحبت کنید.

علاوه بر تشخیص نیاز به باسکول پرتابل، انتخاب لودسل و نمایشگر از دیگر عوامل مهم در خرید باسکول پرتابل هستند. بایستی بر اساس این پارامترهای ذکر شده به تصمیم خرید برسید چرا که این دو ابزار الکتریکی تاثیر بسیار زیادی بر نحوه عملکرد باسکول پرتابل دارد.

انتخاب بین لودسل اروپایی و چینی یا آنالوگ و دیجیتال مستقیما بر قیمت و عملکرد باسکول پرتابل تاثیر دارد. انتخاب اندیکاتور هم بسته به قابلیت هایی که از آن انتظار داریم بر قیمت نهایی محورکش تاثیر گذار است.

اگر باسکول محورکش می‌خواهید، همین الان با ما تماس بگیرید.

برای انتخاب باسکول جاده‌ای مناسب کسب‌و‌کار‌ خود به راهنمایی نیاز دارید؟

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین محصول را برای نیازهای خود پیدا کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

باسکول محورکش (باسکول پرتابل)  1
در سراسر جهان

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک