flag-en-small

باسکول ۸۰ تنی پند

نهایت قدرت

باسکول ۸۰ تنی از جمله باسکول جاده ای های تولید شده توسط شرکت پندکاسپین می‌باشد که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌گردد، این مدل از باسکول نیز همانند سایر مدل های باسکول جاده ای با پلتفرم تمام فلز و یا بتن فلز تولید می‌شود. همچنین باسکول جاده ای ۸۰ تن قابلیت اجرا به صورت هم سطح و یا برجسته را دارا می‌باشد. در هر یک از این موارد با توجه به گزینه‌های انتخابی مشتریان، قیمت باسکول جاده ای متفاوت خواهد بود.

خرید باسکول ۸۰ تنی

از مزایای باسکول های تولیدشده در شرکت فناوری پند کاسپین می‌توان به روند آسان خرید باسکول جاده ای و نصب غیرپیچیده آن اشاره کرد که باسکول های تولید شده بنابر درخواست مشتری به صورت پیش ساخته راهی محل نصب می‌گردند. پیش‌ساخته بودن سازه‌ی باسکول به تسریع امر نصب مکانیک کمک شایانی می‌کند و در وقت، هزینه‌ی مشتریان گرامی و قیمت باسکول جاده ای صرفه‌جویی چشمگیری حاصل می‌شود.

باسکول-۸۰-تنی-پند
باسکول جاده ای ۸۰ تنی

ابعاد باسکول ۸۰ تنی

باسکول جاده ای ۸۰ تنی به طور معمول و در مدل “یورو نیو” شرکت پند کاسپین با ابعاد ۳ در ۱۶ متر طراحی و تولید می‌شود که برای توزین وسایط نقلیه با حداکثر طول ۱۶ متر مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکته‌ی قابل ذکر دیگر این است که در مدل “یورو” و مدل فلزی شرکت پند کاسپین، باسکول جاده ای ۸۰ تنی با ابعاد ۱۸ متر و بیشتر نیز می‌تواند اجرا شود.

اصول کاری مورد استفاده در باسکول ۸۰ تنی

باسکول جاده ای ۸۰ تنی از واحدهای اندازه‌گیری وزن مختلفی که با نام لودسل شناخته می شوند، برخوردار می‌باشد. لودسل‌ها در زیر صفحه باسکول قرار می گیرند و هر کدام وزن مشخصی را ثبت می‌نمایند. حداکثر وزنی که یک باسکول جاده ای می تواند نشان دهد، وابسته به لودسل های آن می باشد که در هنگام خرید باسکول جاده ای باید به آن توجه کرد. هر لودسل وزن مشخصی را می‌تواند تحمل نماید و قرار دادن وزن بیشتر از این مقدار مجاز، باعث وارد شدن صدمه به لودسل های باسکول جاده ای می‌شود. در باسکول ۸۰ تنی صفحات با ابعاد ۳ در ۱۶ متر پیش ساخته همراه با فونداسیون میانی و دیواره ورود و خروج پیش ساخته بر روی ۸ لودسل برای توزین قرار می‌گیرد.

وسیله نقلیه باید به صورت ثابت بر روی صفحه‌ی باسکول قرار گیرند تا بتوان یک وزن مشخص را از باسکول جاده ای و لودسل ها به دست آورد. در این هنگام تریلی و یا هر وسیله نقیله دیگر باید تمام طول خود را بر روی صفحه‌ی باسکول قرار دهد و پس از ثابت شدن نسبت به توزین آن‌ها اقدام شود. در توزین وسایط نقلیه سنگین توسط باسکول جاده ای ۸۰ تنی، باید در نظر داشت که به‌دلیل محدودیت در طول صفحه باسکول، حداکثر طول وسیله نقلیه نباید از طول کلی باسکول جاده ای تجاوز کند و این مورد در هنگام انتخاب و خرید باسکول جاده ای باید مدنظر قرار گیرد.

در انتها باید ذکر کرد شرکت فناوری پند کاسپین تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی بهترین کیفیت نسبت به قیمت باسکول جاده ای به کار گرفته است تا مشتریان گرامی در هنگام خرید باسکول جاده ای بدون هیچ نگرانی و تردیدی اقدام به خرید و استفاده از باسکول خود کنند.

باسکول ۸۰ تنی 1

بزرگترین تولیدکننده باسکول جاده ای در ایران

جهت ارتباط با دفتر مرکزی باسکول پند، مشاوره رایگان، دریافت قیمت باسکول، خرید باسکول و خدمات باسکول با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک