flag-en-small

باسکول ۱۸ متری صادراتی

باسکول ۱۸ متری پند

باسکول ۱۸ متری یک تجهیز صنعتی دیجیتال برای اندازه‌گیری وزن است که وزن دقیق تولیدات، محصولات، آمار ورودی و خروجی کالا را ارائه می‌دهد. این تجهیز توزین در انواع گوناگون و بر اساس نیازهای خاصی در شرکت بزرگ پند کاسپین تولید و عرضه می شود، که هر کدام ویژگی و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند. در میان این تنوع، می‌توان به باسکول 18 متری اشاره کرد که در برخی از صنایع کاربردی تر و عملکرد بیشتری دارد. در این مقاله سعی داریم به تمام جوانب و نکات اساسی باسکول جاده ای 18 متری بپردازیم و به زبانی ساده آن را به شرح برسانیم.

باسکول ۱۸ متری چیست و چه مشخصاتی دارد؟

باسکول‌ جاده ای وسیله‌ای مانند ‌ترازو است که برای اندازه‌گیری اجسام بزرگی که تناژ بالایی دارند استفاده می‌شود. باسکول‌ها در کسب‌و‌کارها و صنایع مختلفی همچون پتروشیمی، نفت و گاز، معادن و توزین وسایل نقلیه بسیار سنگین کاربرد دارند. یکی از انواع تجهیز توزین، باسکول ۱۸ متری است که قابلیت اندازه گیری وزن با ظرفیت 100 تا 120 تن را دارد و در ابعاد 18*3 متر می‌باشد. این نوع باسکول معمولاً به سفارش مشتری به تولید می‌رسد که برای انجام این فرآیند می‌بایست چندین مرحله مشاوره، تحلیل و بررسی بر روی اهداف آن صنعت انجام شود، تا هزینه اضافه ای برای طرفین به همراه نداشته باشد. شرکت پند کاسپین میزان خطای این باسکول را به 10 کیلوگرم کاهش داده است. همچنین با توجه به بالا بودن اهمیت دقت در برخی صنایع، می‌توان میزان خطای باسکول را با تغییر برند لودسل کاهش داد تا بهره وری و کنترل دقیق تری بر محموله‌ها داشته باشید.

باسکول ۱۸ متری از چه نوع پلتفرمی ساخته می شود؟

باسکول 18 متری مانند دیگر باسکول ها در دو نوع پلتفرم تمام فلز و بتن-فلز تولید و عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این امر باعث می شود بتوان به طور ویژه بخش خاصی از نیازهای صنایع را برطرف و بیشترین راندمان را برای آنان فراهم کرد. در ادامه به طور دقیق بخشی از ویژگی و کاربردهای باسکول های تمام فلز و بتن-فلز 20 متری را جداگانه به شرح می رسانیم.

ویژگی و کابردهای باسکول تمام فلز ۱۸ متری

باسکول های تمام فلز 18 متری دارای یک سری خصوصیات فنی دقیق و ایده آل برای صنایع می‌باشد تا بتواند متناسب با نیازهای صنایع بهره وری لازم را به ارمغان بیاورد. اولین موضوع مورد اهمیت برای مدیران صنایع انجام توزین با دقت بالا در هر نوع شرایطی، استحکام و عملکرد عالی سازه فلزی، مونتاژ و جابجایی آسان و سریع آن بدون نیاز به جرثقیل می‌باشد که این نوع پلتفرم به خوبی تمام این ویژگی ها را دارا می‌باشد و از دیرباز مورد محبوبیت و اهمیت مشتریان بوده است. همچنین پلتفرم فلزی باسکول 18 متری از نوع فولاد ضدزنگ بوده و دسترسی مناسبی به لودسل ها و تنظیم و نظافت آن دارد. باسکول تمام فلز به حفاری کمتری نیاز دارد و این امر به صنایع کمک می کند تا در کمترین فضا بیشترین بهره وری را داشته باشند.

باسکول ۱۸ متری

ویژگی و کابردهای باسکول بتن-فلز ۱۸ متری

باسکول بتنی 18 متری علاوه بر یک سری خصوصیاتی که مشابه باسکول تمام فلز است دارای اهمیت و ویژگی های منحصر به فردی‌ است که برخی صنایع تمایل بیشتری به خرید و نصب این نوع باسکول دارند. باسکول بتنی دوام و عمر طولانی تری دارد، خودروی سنگین بر روی سطح آن در مواقع و مناطق بارندگی به هیچ وجه سر نمی‌خورد و به همین دلیل در مناطقی که شرایط آب و هوای آن مرطوب است، این نوع باسکول مناسب تر است. همچنین می‌توان به این نکات نیز اشاره کرد که باسکول بتنی در برابر حرارت، ترکیبات شیمیایی و جریان الکتریکی و صاعقه بسیار مقاوم است.

باسکول 18 متری 100 و 120 تنی صادراتی

پند کاسپین مفتخر است اعلام نماید با تولید باسکول ۱۸ متری توانسته بخش زیادی از نیازهای صنایع بزرگ کشورمان ایران و دیگر کشورهای همسایه و بین الملل را برطرف نماید. از آن جایی که کشورهای همسایه مانند عراق و تاجیکستان از لحاظ قوانین راهنمایی و رانندگی و تردد وسیله های نقلیه بسیار بزرگ و سنگین با کشور ما متفاوت است بخش زیادی از محصولات شرکت پند کاسپین با اختصاصی سازی به این کشورها صادر می‌شود. بیشترین پلتفرمی که در باسکول های صادراتی 18 متری با ظرفیت توزین 100 و 120 تنی مورد استفاده قرار می‌گیرد نوع تمام فلز آن می‌باشد. زیرا حمل و نقل و فرآیند صادرات آن آسان و هزینه کمتری به همراه دارد. برخی دیگر از ویژگی های باسکول تمام فلز 18 متری صادراتی که مورد محبوبیت صنایع خارجی قرار گرفته است عبارتند از:

•           مونتاژ و جابجایی آسان و سریع

•           کمترین میزان از حفاری مورد نیاز

•           صفحات ماژولار ساخته شده از تیرهای فلزی

•           بدون نیاز به جرثقیل سنگین در هنگام نصب

•           سازه فلزی سبک

•           دسترسی راحت به لودسل‌ها برای سرویس و نگهداری

•           هزینه خدمات و نگهداری پایین

خرید و قیمت باسکول 18 متری

برای اقدام به خرید باسکول توصیه می‌شود اصلی ترین نیازها، دقیق ترین اطلاعات، منطقه جغرافیایی هدف، نوع محموله های صنعت و دیگر موارد را به دقت بررسی و به اطلاع مشاوران ما در دپارتمان فروش باسکول های پند کاسپین برسانید تا بتوانیم بیشترین راهنمایی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین، واضح است انتخاب و خرید باسکول 18 متری با تناژ بیش از نیاز صنعت خود، هزینه های اضافه تری به همراه خواهد داشت که از این رو می‌بایست بیشترین ظرفیتی که توزین می‌شود را در نظر بگیرید تا باسکولی متناسب با نیاز صنعت هدف خود انتخاب نمایید. جهت استعلام به‌روزترین و جدیدترین قیمت باسکول 18 متری تنها کافی است به صفحه پند کاسپین مراجعه و یا با شماره تماس های رسمی شرکت ارتباط نمایید و از تمامی خدمات ما به رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک