flag-en-small

نصب باسکول ۶۰ تنی در ارومیه

نصب باسکول ۶۰ تنی در ارومیه

باسکول ها ابزارهای بسیار مهم و ارزشمندی برای تمامی صنایع هستند. در این مقاله به فروش و انجام مراحل نصب باسکول ۶۰ تنی در شهرک صنعتی ارومیه با هدف کنترل دقیق فرآیندها و مدیریت منابع، که یکی دیگر از هزاران پروژه هایی است که شرکت پند کاسپین در طی ۲۵ سال فعالیت در زمینه تولید و ارائه خدمات باسکول جاده ای اجرا کرده است اشاره می‌کنیم و جزئیات را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم.

معرفی و شناخت صنایع در ارومیه

شهرستان ارومیه در مرکزیت استان آذربایجان غربی با جمعیتی بالغ بر ۱٬۰۴۰٬۵۶۵ نفر در شمال غرب ایران واقع شده‌است. ارومیه به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه آن در همسایگی کشورها در شمال با جمهوری آذربایجان، از مغرب به ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب با استان کردستان مرز دارد. این موقعیت دارای اعتبار و ارزش اقتصادی بالایی از نظر صادرات و تبادل محصولات مختلف به کشورهای همسایه و یا انتقال آن به داخل کشور می‌باشد. از جمله این محصولات می‌توان به پتروشیمی‌ها، نفت و گاز، کانی‌های غیرفلزی، تولید نیرو (نیروگاه) و صنایع دستی ارزشمندی که در این استان تولید و عرضه می‌شود اشاره کرد.

با توجه به توضیحات بالا در خصوص محصولاتی که در ارومیه تولید می‌شود، نیاز ضروری صنایع شهرستان به تجهیزات توزین مشهود است، به همین دلیل شرکت پند کاسپین با نصب باسکول های جاده ای با میزان دقت ۵ کیلوگرم در پلتفرم های تمام فلز و بتن-فلز توانسته بخش زیادی از نیازهای صنایع بزرگ و کوچک شهرستان ارومیه را برطرف کندما با ارائه محصولات با قابلیت‌های متنوع توانسته‌ایم کمک شایانی به مدیریت موجودی، کنترل ورودی و خروجی، بهبود کیفیت تولید، افزایش راندمان صنایع و … کنیم. به دلیل تقاضای بالای صنایع در این استان، نمایندگی ما در تبریز تمامی امور مربوطه را بررسی و برطرف می‌کند.   

نصب باسکول ۶۰ تنی در ارومیه

گوناگونی صنایع در شهرستان ارومیه باعث شده است نیاز آن ها به باسکول هایی با ظرفیت های ۵۰ تنی و ۶۰ تنی بیشتر باشد. شرکت پند کاسپین با افختار با ارائه باسکول هایی در پلتفرم های تمام فلز و بتن فلز و همچنین ویژگی های مختلف در راستای رفع بیشترین نیاز از صنایع بزرگ و کوچک این شهرستان توانسته همواره از رضایت مدیران و کارشناسان صنایع و کسب و کارها برخودار باشد. در این بخش به نصب باسکول در ارومیه می‌پردازیم تا بتوانیم کمک کوچکی در راستای انتخاب و خرید مناسب ترین باسکول برای مشتریان عزیز این استان بزرگ ارائه دهیم.

مراحل نصب باسکول تریلی کش در ارومیه

نصب باسکول شامل ۳ مرحله اصلی اعم از آماده سازی محل نصب، نصب مکانیک و نصب الکترونیک می‌باشد که به طور مختصر به هر یک در پاراگراف‌های جداگانه می‌پردازیم.  

آماده سازی محل نصب باسکول تریلی کش در ارومیه

در این مرحله پس از بررسی های تیم تخصصی شرکت پند کاسپین از محل نصب باسکول تمامی اقدامات از قبیل شیب زدایی محل نصب، آماده سازی فضای مانور وسیله نقلیه و گود برداری انجام می‌شود. نکته مهمی که در آماده سازی نصب باسکول وجود دارد در نظر گرفتن فضای مانور خودروهای سنگین است به طوری که برای نصب باسکول تریلی کش احتیاج به فضای مانور بیشتری نسبت به باسکول های کامیون کش است. البته در نظر داشته باشید که آماده سازی بر اساس مدل نصب باسکول (همسطح یا برجسته) متفاوت است، به طور کلی آماده سازی محل نصب باسکول همسطح در قیاس با مدل برجسته زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد، و البته فضایی هم که اشغال می‌کند بیشتر است.

نصب ماژول‌های مکانیک باسکول جاده ای ۶۰ تنی در ارومیه

بعد از ارسال سازه های از پیش ساخته شده بتنی و یا فلزی به محل نصب، تکنسین های نصب باسکول از طرف نمایندگی پند کاسپین در محل نصب حاضر می‌شوند. در این مرحله بعد از ارزیابی اولیه متخصصان دو بخش اصلی باسکول، فونداسیون و صفحه باسکول نصب می‌شوند.

در این پروژه یک باسکول ۶۰ تنی بتنی ۸ پایه نصب شد. به این معنا که برای راه اندازی این باسکول ۴ فونداسیون و ۸ لودسل استفاده شد، زیر هر صفحه باسکول ۲ فونداسیون بتنی پیش ساخته و ۴ لودسل با کلاس دقت C4 نصب شده است.

نصب تجهیزات الکترونیک باسکول ۶۰ تنی بتنی در ارومیه

در این مرحله منظور از نصب الکترونیک، نصب لودسل‌ها، کابل کشی آنها و راه اندازی نمایشگر باسکول است. یکی از مراحله مهم نصب باسکول همین نصب دقیق لودسل ها می‌باشد که به دلیل حساسیت بالا، بایستی با ظرافت و دقت اجرا شود، که از این نظر تنها افراد متخصص شرکت می‌توانند آنها را نصب کنند. در این مرحله پس از اتمام نصب لودسل‌ها، کابل کشی‌ها انجام می‌شود که بایستی حتما از پوشش های محکمی در جهت حفظ سلامت و طول عمر بیشتر کابل‌ها استفاده شود. در نهایت تمامی مراحل تست و ارزیابی شده و پروژه به صورت آماده بهره برداری تحویل کارفرما داده می‌شود.

در این پروژه تمامی ۸ لودسل با استفاده از کابل‌های خروجی به جانکشن باکس وصل شده و از آنجا با یک کابل خروجی به نمایشگر باسکول در اتاقک باسکول متصل شده است. در این ساختار، سیگنال خروجی لودسل در قالب ولتاژ خروجی به جانکشن باکس و سپس برای خوانش وزن به نمایشگر منتقل می‌شود.

فراموش نکنید که این توضیحات فرآیند کلی است، در زمان نصب هر پروژه دارای جزسیات خاص خود است که پروژه ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند. و همچنین هر پروژه ممکن است در زمان اجرا با مشکلاتی روبرو شود که متخصصان ما برای تمامی مشکلات احتمالی راهکارهایی را از قبل آماده کرده‌اند تا همه مراحل بدون هیچ خللی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک