flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در زنجان

خرید باسکول جاده ای در زنجان امر بسیار رایجی می‌باشد. استان زنجان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع دستی در ایران است که عمده فعالیت واحدهای صنعتی در این استان به بخش صنایع دستی معطوف می‌گردد. علاوه بر صنایع دستی این استان، فرش، گلیم و جاجیم زنجان از اعتبار و محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشند. فرش بافی در زنجان یکی از صنایع با قدمت است که نقش قابل توجهی در صادرات فرش ایران را ایفا می‌کند. شاید بتوان گفت فرش های صادراتی زنجان از بهترین جلوه های فرهنگی این استان هستند. در سال بیش از ۶۰ هزار تخته فرش در سراسر استان بافته می‌شود که عمده آن‌ها مربوط به اتحادیه بافندگان فرش دستی و شرکت‌های مختلف است. در این جا باید ذکر کرد که خرید باسکول جاده ای یکی از بهترین پیشنهادات برای کارخانجات بافندگی، ریسندگی و نساجی است که این واحدهای صنعتی می‌توانند با استفاده از باسکول جاده ای مواد اولیه ورودی خود را توزین کنند و از ضررهای احتمالی جلوگیری به عمل آورند. همچنین با خرید باسکول جاده ای و نصب آن در محل کارخانه می‌توان به طور دقیق اسناد حسابداری را ثبت و کنترل کرد.

آشنایی بیشتر با استان زنجان

استان زنجان با ۸۸۳ هزار هکتار اراضی قابل کشاورزی حدود ۵ درصد اراضی کشاورزی کل کشور را دارا بوده و مساحت اراضی آبی کشاورزی استان نیز ۱۶۸ هزار هکتار یعنی ۲ درصد اراضی کشور می‌باشد؛ بنابراین زنجان همواره به عنوان قطب کشاورزی در کشور مطرح بوده است. محصولات عمده کشاورزی استان که اکثراً صادر هم می‌شوند عبارتند از انجیر، برنج، انگور، زردآلو، سیب و لوبیا. همچنین در منطقه هیدج این استان خیار، پیاز، گردو، فندق، بادام، زیتون، انار، سیر و کلم که طرفداران زیادی دارند کشت می‌شود. باید خاطرنشان کرد استان زنجان در تولید زیتون مقام اول کشور، تولید انگور مقام هفتم، تولید سیب مقام هفتم و حبوبات مقام دهم را در اختیار دارد. در مبحث کشاورزی و باغداری نیز خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند و خرید باسکول جاده ای بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان در این برهه از زمان می‌باشد.

این استان تقریبا دارای ۱۰۰ واحد مرغداری گوشتی و ۱۰ واحد مرغ تخم‌گذار می‌باشد. بر اساس آمارهای موجود سالانه حدود ۱۲میلیون قطعه جوجه گوشتی و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه تخم‌گذار و همچنین ۳۰۰ هزار قطعه جوجه مادر در این استان جوجه‌ریزی می‌شود. همچنین تعداد قابل توجهی دامداری صنعتی و سنتی در این استان فعال است که به صنعت دامپروری کشور کمک شایانی می‌کنند. خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری نیز یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد خرید باسکول جاده ای کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌کند.

خرید باسکول جاده ای در زنجان 1
خرید-باسکول-جاده-ای-در-زنجان
خرید باسکول زنجان
خرید باسکول جاده ای در زنجان 2

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع زنجان

بر اساس آمار بیش از ۵ هزار کندو عسل بومی و بیش از ۷۰ هزار کندو عسل صنعتی در استان زنجان فعال می‌باشد؛ همچنین این استان در بحث پرورش ماهی هم به روش صنعتی و هم نیمه صنعتی بسیار فعال می‌باشد. نکته‌ی حائز اهمیت در مبحث زنبورداری و پرورش ماهی این است که این صنایع نیاز به خرید مواد اولیه برای تغذیه و بهداشت واحد صنعتی خود دارند و با خرید باسکول جاده ای می‌توانند کنترل دقیقی بر ورودی های خود اعمال کنند.

استان زنجان به دلیل محدودیت قانونی توسعه ظرفیت های تولیدی در تهران و مرکز کشور و برخورداری از شبکه‌های زیرساخت قوی از پتانسیل قابل توجهی در جذب سرمایه‌گذاری بخش صنعت برخوردار است. همچنین این استان از لحاظ تنوع معادن بسیار غنی بوده به طوریکه در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ اندیس و ذخایر معدنی قابل بهره‌برداری، در دست اکتشاف و یا شناسایی شده در زنجان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سرب، روی، براسیت، سیلیس، مس، آهن، گرانیت و … اشاره کرد. هم اکنون استان زنجان بزرگترین معادن روی در خاورمیانه را دارا می‌باشد. اولین نکته‌ی حائز اهمیت در مبحث معدن این است که جابه‌جایی خروجی‌های معادن در حمل و نقل دست‌خوش ریزش می‌شوند و این مورد در ابعاد بزرگ این واحدهای صنعتی را متضرر می‌کند؛ پس بار دیگر اهمیت خرید باسکول جاده ای بیشتر نمود پیدا می‌کند، همچنین در مورد بعدی می‌توان به دشواری محاسبه و کنترل دقیق بر روی خروجی‌های معدن در صورت عدم خرید باسکول جاده ای اشاره کرد که این مشکل نیز با خرید باسکول جاده ای برای معادن رفع می‌شود. در کلام آخر می‌توان با جدیت گفت در معادن به جز خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در راه مطمئن و دقیق دیگری برای سنجش و توزین خروجی‌های معدن وجود ندارد.

تا کنون شرکت فناوری پند کاسپین تعدا قابل توجهی باسکول جاده ای در استان زنجان نصب و راه اندازی کرده است و به پشتوانه‌ی این رزومه‌ی قوی آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در استان زنجان می‌باشد.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک