flag-en-small

ویژگی و قیمت باسکول فلزی

قیمت باسکول فلزی

یکی از مهمترین سوالاتی که خریداران باسکول ها و باسکولت ها با آن مواجه می شوند، قیمت باسکول فلزی و بتنی است. در واقع، با توجه به نوسانات ارزی، این موضوع، برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. عوامل زیادی در تعیین قیمت این محصول دخالت دارند و می توانند باعث کاهش یا حتی افزایش قیمت آن شوند که در ادامه، به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

باسکول فلزی چیست؟

فلزات از مواد اولیه‌‌‌ی مهم کارخانجات مختلف در تمامی صنایع‌ هستند و نقش مهمی را در عرصه صنعت ایفا‌ می‌کنند. یکی از صنایعی که فلزات در آن به عنوان یک ماده بسیار مهم و پایه و اساس این صنعت محسوب می شوند، صنعت تولید باسکول و تجهیزات توزین است. فلزات، در کارخانه‌های باسکول سازی برای تولید باسکول‌های تمام فلز و بتن – فلز استفاده می‌شوند. باسکول‌هایی که تمام قطعات، پلتفرم، شاسی و تیر‌های فرعی آن‌ها از جنس فلز یا آلیاژ‌های فلزی باشند، باسکول فلزی یا تمام فلزی نامیده‌ می‌شوند. برای تولید باسکول‌های فلزی، با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده، از آلیاژ‌های گوناگونی استفاده‌ می شود. به عنوان مثال، در کارخانه‌هایی با محیط‌های مرطوب که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، از فلز آلومینیوم یا آلیاژ استیل با گرید مناسب و ضد زنگ استفاده می‌شود. شایان ذکر است که واژه‌ی تمام فلز، تمام استیل یا تمام بتنی، زمانی به کار برده‌ می‌شود که جنس صفحه باسکول و اجزای آن از فلز باشند؛ به عبارت دیگر، جنس مواد به کار رفته در بخش مکانیکی و قسمت الکترونیکی باسکول‌ها مورد نظر نیست. نوع دیگر باسکول، باسکول بتنی است که از نظر طول عمر و قرارگیری در محیط‌های گوناگون، مشابه باسکول فلزی‌ است، با این تفاوت که قیمت باسکول فلزی از نوع بتنی یا بتن – فلز بالاتر است و البته وزن بیشتری‌ نیز نسب به باسکول بتنی دارد.

قیمت باسکول فلزی

ویژگی‌های باسکول فلزی

اجزای اصلی باسکول فلزی شامل تیرآهن، لودسل، نمایشگر وزن و جانکشن باکس‌ است. باسکول فلزی، به دلیل بکارگیری فلزات در ساختار خود، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر شرایط سخت، نصب سریع و آسان، قابلیت جا به جایی، امکان نظافت و تعمیر مطلوب، مقاومت بالا در برابر بار‌های دینامیکی و استاتیکی، هزینه حمل پایین، عملکرد مناسب تر در آب و هوای خشک و دقت بالا است.

تُناژ و اندازه باسکول فلزی

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت باسکول فلزی، ظرفیت و اندازه این محصول است. ظرفیت باسکول‌های فلزی و ابعاد کفه در دستگاه‌های توزین صنعتی، متغیر‌ است و متناسب با نوع کاربری این محصول و پس از نیازسنجی مشتری، مشخص می شود و مراحل تولید و سپس، تحویل آن به مشتری طی خواهد شد. ظرفیت انواع باسکول فلزی معمولاً از 8  تن تا 200 تن و ابعاد آن از 2/2 * 4 متر تا 3*16 متر‌ متغیر است.

قیمت باسکول فلزی

از آنجایی که در باسکول فلزی، جنس کلیه صفحات پلتفرم از ورق‌های فلزی، تیر‌های مختلف و بال پهن است، قیمت آن، از باسکول بتنی بالاتر خواهد بود. به طور کلی، قیمت باسکول فلزی با توجه به نوع و تعداد لودسل‌های به کار رفته در آن، نوع آلیاژ فلز، برند، ابعاد و تناژ باسکول تعیین‌ می شود. قیمت  باسکول‌های کفی صنعتی با قیمت باسکول تمام فلز جاده‌ای‌ متفاوت است و قیمت این محصول، بسیار بیشتر از ترازو باسکولت ها (باسکول های کفی صنعتی) است. با توجه به موارد بالا و تغییرات سفارشی که در هر مورد با توجه به نیاز و انتخاب مشتری داده می شود، قیمت باسکول فلزی تعیین می شود و هیچ گاه نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن در نظر گرفت. در صورت تمایل به خرید انواع باسکول فلزی و دریافت مشاوره درباره خرید و انتخاب این محصول، می توانید یا کارشناسان ما در واحد فروش، تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک