flag-en-small

مشتریان باسکول پند

خرید باسکول صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

پتروشیمی

قبل از صحبت از باسکول پتروشیمی و یا باسکول پالایشگاه بایستی از صنعت پتروشیمی آگاه شد. بیش از نیم قرن از استفاده فرآورده‌های نفتی به صورتی غیر از سوخت می‌گذرد. به مرور زمان و با پیشرفت علم و تكنولوژی انسان تعداد بیشتری از هیدروكربن ها را به طور ناب از بقیه فرآورده‌های نفتی جدا كرده و به استفاده در تولید بقیه مواد شیمیایی و صنعتی رسانیده است. صنایع وابسته به نفت را كه از مواد نفتی، محصولاتی غیرنفتی تولید می‌كنند را صنایع پتروشیمی می‌نامند.

به طور کلی مواد پتروشیمی آن گروه از محصولات شیمیایی هستند که از طریق تغییر شکل یافتن یا فعل و انفعالات قسمتی از هیدروکربورهای نفت یا گاز طبیعی با سایر مواد در پالایشگاه تهیه می شوند.

باسکول پتروشیمی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

در ابتدا از شما دعوت می‌گردد به سخنان آقای مهندس رئوفی مدیر فروش منطقه‌ای باسکول پند توجه بفرمایید. در این ویدیو بصورت خلاصه ویژگی‌های باسکول نفت، گاز و پتروشیمی بیان می‌گردد. 

باسکول پتروشیمی

به طور کلی باسکول پتروشیمی بر اساس حجم تولید، تنوع تولیدات، میزان ورودی و خروجی و … می‌باشد. در اکثر موارد پالایشگاه ها به دلیل حجم بالای ورود و خروج مواد اولیه و تولیدات تمایل بیشتری به خرید باسکول تریلی کش یا به اصطلاح باسکول ۶۰ تنی دارند .

یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب، مساحت قابل اجرا برای باسکول پتروشیمی می باشد؛ یعنی اگر فضای مناسب وجود داشته و میزان تردد وسایل نقلیه به طور چشمگیری زیاد باشد، این واحدهای صنعتی معمولا هم باسکول ورودی و هم باسکول خروجی نصب می‌کنند.

باسکول پالایشگاه بهتر است باسکول فلزی باشد یا باسکول بتنی؟

هرچند باسکول فلزی کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود اما در باسکول بتنی هزینه ساخت و قیمت تمام شده به دلیل کاهش میزان فلز مصرفی کمتر است، امکان ساخت در کارخانه و در محل مشتری میسر می‌باشد و در محل‌های با رطوبت زیاد طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.
با توجه به اینکه اکثر پالایشگاه‌ها در مناطق جنوبی کشور قرار دارند و این نواحی از آب و هوایی مرطوب و شرجی برخوردار هستند، از باسکول بتنی بعنوان باسکول پالایشگاه برای توزین استفاده می‌شود.

باسکول پالایشگاه باید باسکول برجسته باشد یا باسکول همسطح؟

به غیر از مناطقی خاص در کشور مانند ماهشهر که سطح آب بسیار بالا می‌باشد و بایستی باسکول برجسته نصب گردد، خریداران محترم برای استفاده مناسب‌تر از فضا و مکان محل نصب باسکول بهتر است باسکول همسطح نصب نمایند؛ البته با توجه به تمهیداتی که در صفحه باسکول جهت پاکسازی زیر آن دیده شده است، نصب آن به صورت باسکول همسطح نیز بدون اشکال خواهد بود.

چرا پتروشیمی ها باید باسکول جاده ای نصب کنند؟

به دلیل قیمت بالای برخی محصولات و تولیدات پتروشیمی باید توجه داشت هنگامی که باسکول پالایشگاه نصب می‌گردد می‌توان کنترل بیشتر و دقیق‌تری بر ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اعمال کرد همچنین نظارت به راحتی صورت می‌گردد و هر مشکلی قابل پیگیری می‌باشد؛ جنبه‌ی مثبت دیگر در نصب باسکول جاده ای در صنایع این است که از ضررهای پنهان جلوگیری می‌شود و ورودی ها و خروجی ها در اسناد حسابداری با بالاترین دقت ثبت می‌گردند.

لیست محل نصب باسکول برخی از مشتریان شرکت پند کاسپین فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به شرح ذیل تقدیم می‌گردد. جهت دریافت لیست باسکول های نصب شده در محل مورد نظر، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باسکول مورد نیاز خود، دریافت مشاوره رایگان و خرید باسکول با ما تماس بگیرید.

باسکول‌های نصب شده در استان شما:

جهت هماهنگی بازدید از نزدیک باسکول نصب شده در استان خود با دفتر مرکزی باسکول پند از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 02183802000 در ارتباط باشید.

اصفهان، اشتهارد، عسلویه، بوشهر، کنگان، تایباد، بهبهان، ماهشهر، اهواز، بندر امام، دامغان، گرمسار، میرجاوه، بوئین زهرا، قزوین، قم، کرمان، قصر شیرین، رشت

ردیفاستان محل نصبشهرنوع صفحه پلتفرم
۱اصفهاناصفهانبتن فلز پیش ساخته
۲البرزاشتهاردبتن فلز پیش ساخته
۳بوشهرعسلویهبتن فلز پیش ساخته
۴بوشهربوشهربتن فلز پیش ساخته
۵بوشهرکنگانبتن فلز پیش ساخته
۶خراسان رضویتایبادبتن فلز پیش ساخته
۷خوزستانبهبهانبتن فلز پیش ساخته
۸خوزستانماهشهربتن فلز پیش ساخته
۹خوزستاناهوازبتن فلز پیش ساخته
۱۰خوزستانبندر امامبتن فلز پیش ساخته
۱۱سمناندامغانبتن فلز پیش ساخته
۱۲سمنانگرمساربتن فلز پیش ساخته
۱۳سیستان و بلوچستانمیرجاوهبتن فلز پیش ساخته
۱۴قزوينبوئین زهرابتن فلز پیش ساخته
۱۵قزوينقزوینصفحه از قبل موجود
۱۶قزوينقزوینبتن فلز پیش ساخته
۱۷قمقمبتن فلز پیش ساخته
۱۸کرمانکرمانصفحه از قبل موجود
۱۹کرمانشاهقصر شیرینبتن فلز پیش ساخته
۲۰گیلانرشتبتن فلز پیش ساخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک