flag-en-small

خرید باسکول در تهران

عکس از وحید مظاهری

خرید باسکول در تهران با توجه به گستردگی صنایع و معادن در استان تهران بسیار زیاد می‌باشد. جهت استعلام قیمت باسکول در تهران و یا آشنایی با انواع باسکول مناسب برای صنایع تهران (باسکول ۶۰ تنی، باسکول ۵۰ تنی، باسکول ۸۰ تنی، باسکول ۳۰۰ تنی و …) این متن را مطالعه نمایید.

بیش از ۶/ ۱۹ درصد از واحدهای صنعتی کشور در استان تهران مستقر هستند که این رقم با میزان سطح اشتغال استان نیز برابری می‌کند. بدین معنا که ۲۰ درصد سطح اشتغال صنعتی و ۲۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تهران مستقر است.
در حال حاضر درحدود ۳۰۰ معدن فعال مصالح ساختمانی در استان مشغول فعالیت هستند، که عمده معادن مربوط به مصالح ساختمانی از قبیل شن و ماسه، گچ، سنگ آهک و مواد اولیه سیمان است.

صنایع استان تهران

با توجه به بررسی های به عمل آمده، در استان تهران یک معدن زیر زمینی فسفات قرار دارد، که علاوه بر تامین مواد اولیه صنعت کودشیمیایی به عنوان منبع فسفر در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد، و در جنوب تهران حوالی رباط کریم و شهریار نیز معدن منگنز وجود دارد که این معدن هم اکنون در حال بهره برداری نهایی است که این موارد اهمیت این استان را از نظر اقتصادی نشان می دهد.
با توجه به استقرار ۵ کارخانه سیمان در استان ( بزرگترین تامین کننده مواد اولیه کارخانجات سیمان کشور ) عمده استفاده مواد معدنی مستخرجه استان در صنایع سیمان می باشد. کارخانه های سیمان تهران با سه معدن در کوههای بی بی شهربانو، و سیمان شمال با دو معدن در بومهن و همچنین خرید قابل توجه مواد معدنی از سایر معادن شهرستان های دماوند و پاکدشت تامین مواد اولیه واحدهای سیمان آبیک شمال و تهران را به عهده دارند.
تنوع مواد معدنی استان تهران، تنوع مواد معدنی در استان تهران به نحوی است که از ۷۰ ماده معدنی در حال بهره برداری ، تعداد ۲۳ نوع ماده معدن در استان استخراج می شود و اندسیس های سرب، روی، مس، مولیبدن و خاک نسوز در مراحل اکتشافی قرار دارند.

تنها در ماه اخیر، ۶ واحد تبدیلی-تکمیلی در استان‌تهران راه اندازی که ۵ واحد نیمه تمام تکمیل و یک واحد نیز غیرفعال بود که به چرخه تولید بازگشت. با فعال شدن این واحدها که در شهرستان های ری، ملارد، پاکدشت و ورامین قرار داشتند، ظرفیت صنایع کشاورزی استان‌تهران به میزان ۱۲ هزار تن افزایش یافت. این واحدها در زمینه روغن حیوانی، بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی گوشت مرغ و بسته بندی مرغ منجمد مشغول به فعالیت شدند.

باسکول جاده ای تهران

خرید باسکول در تهران برای صنایع

با توجه به آمار و ارقام اعلام شده در متن بالا مشاهده می‌شود که استان تهران از پتانسیل بسیار بالایی در صنعت کشور برخوردار است و هر یک از این واحدهای صنعتی نیاز به باسکول جاده ای دارند. تعداد باسکول جاده ای های نصب شده در استان تهران توسط شرکت پند کاسپین به بیش از ۱۰۰۰ دستگاه می‌رسد و همچنین خدمات بیش از ۲۰۰۰ باسکول جاده ای تهران برعهده‌ی کارشناسان باسکول جاده ای پند کاسپین بوده است. اگر از منظر آمار به انواع باسکول جاده ای تهران نگاه کنیم، باید ذکر کرد که صنایع استان تهران بنابر نوع فعالیت خود به نصب باسکول جاده ای ۶۰ تنی یا به اصطلاح باسکول جاده ای تریلی کش تمایل قابل توجهی داشتند. همچنین تعداد نصب شرکت پند کاسپین در استان تهران از باسکول جاده ای ۵۰ تنی یا همان باسکول جاده ای کامیون کش نیز به میزان قابل توجهی بالا بوده است. از جمله صنایعی که تمایل زیادی به نصب باسکول جاده ای در تهران دارند می‌توان به معادن، دامداری‌ها و مرغداری‌ها، باغات و زمین‌های کشاورزی، صنایع ساختمانی، صنایع فلزی و پالایشگاه ها اشاره کرد.

باسکول ۶۰ تنی

مزایای خرید باسکول در تهران

اما خرید باسکول جاده ای و نصب آن در کارخانه، کارگاه یا واحد صنعتی ما چه فایده‌ای دارد؟ از جمله منفعت های خرید باسکول جاده ای می‌توان به کنترل بیشتر و دقیق‌تر بر روی ورود مواد اولیه و خروج محصولات و تولیدات اشاره کرد. به زبان دیگر می‌توان گفت که نظارت بر این موارد به راحتی و با دقت حداکثری صورت می‌گیرد و هر مشکلی که در اوزان مواد مشاهده شود قابل پیگیری می‌باشد؛ جنبه‌ی مثبت دیگر در نصب باسکول جاده ای در صنایع این است که از ضررهای پنهان جلوگیری می‌شود و ورودی ها و خروجی ها در اسناد حسابداری با بالاترین دقت ثبت می‌گردند. همین امر باعث شده است که واحدهای صنعتی استان تهران نیز اقدام به نصب باسکول جاده ای کنند.
از جمله شهرک صنعتی های بزرگی که اقدام به خرید و نصب باسکول جاده ای از شرکت پند کاسپین کرده‌اند می‌توان به شهرک صنعتی زاگرس، شهرک صنعتی رضوانیه، شهرک صنعتی اتحاد، شهرک صنعتی خاوران، شهرک صنعتی کاظم آباد، شهرک صنعتی فشافویه و … اشاره کرد.

باسکول تریلی کش

قیمت باسکول تهران

جهت استعلام قیمت باسکول تهران تنها کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان پند بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره خرید باسکول بصورت رایگان می‌باشند.

2 پاسخ

  1. سلام
    من برای کارخانه‌ام از شما خرید کردم، فوق‌العاده دقیق و بی نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک