flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در کرمان

شرکت «پند کاسپین جنوب» نمایندگی رسمی باسکول پند در کرمان، بم، جیرفت، رفسنجان و سیرجان می‌باشد که در زمینه ی فروش، نصب و راه اندازی انواع ترازو و باسکول جاده ای از جمله باسکول خاورکش، باسکول تریلی کش، باسکول مرغداری، باسکول ۶۰ تن، باسکول ۵۰ تن و سایر محصولات فعالیت می‌کند. جهت خرید باسکول جاده ای در کرمان می‌توانید از طریق دفتر مرکزی باسکول پند و یا مستقیماً از طریق نمایندگی باسکول پند در کرمان اقدام نمایید.

شهر کرمان

کرمان (نام منطقه‌ای در پارسی باستان: کارمانیا/کارمانا) یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمان پهناورترین استان ایران در جنوب شرقی این کشور واقع است. جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸۷۲۴ نفر بوده ‌است. جمعیت شناور ثابت شهر کرمان در روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است. وسعت شهر کرمان حدود ۲۴۰ کیلومتر مربع است و به دلیل وسعت شهری و جمعیت، این شهر جزو کلان‌شهرهای ایران طبقه‌بندی شده ‌است. شهر کرمان با ۱۷۶۰ متر ارتفاع از سطح دریا، چهارمین مرکز استان بلند و مرتفع ایران محسوب می‌شود. همین عامل ارتفاع این شهر باعث اعتدال اقلیم این شهر نسبت به سایر شهرهای با اقلیم نیمه کویری ایران و برخی شهرهای دیگر شده ‌است. (منبع: ویکیپدیا)

قیمت باسکول در کرمان

شما می‌‌توانید جهت آگاهی از قیمت باسکول در کرمان و خرید باسکول در کرمان با نمایندگی باسکول پند در کرمان در تماس باشید. لازم به ذکر است جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و خرید محصول اصل فقط از طریق کانالهای رسمی با باسکول پند در ارتباط باشید. همچنین پیشنهاد می‌گردد مطلب تفضیلی باسکول پند در خصوص باسکول ارزان را در این صفحه مشاهده  نمایید.

خرید باسکول در کرمان

اطلاعات نماینده مجاز باسکول پند در کرمان به شرح ذیل می‌باشد. جهت خرید باسکول در کرمان می‌توانید با شماره زیر در تماس باشید و یا از طریق دفتر مرکزی پیگیری نمایید.

نمایندگی باسکول پند در کرمان

استانهای تحت پوشش:کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان
نام نماینده:آقای مهندس سعید
شماره تماس:۰۹۱۳۱۴۳۳۸۳۲
آدرس وب سایت:http://pandtozinjonoub.com

انواع باسکول جاده ای در کرمان

از آنجایی که باسکول پند تولید کننده انواع باسکول می‌باشد تمامی محصولات پند را می‌توانید در نمایندگی کرمان باسکول پند خریداری کنید.  این محصولات شامل و نه محدود به باسکول دامپ تراک، باسکول تریلی کش، باسکول کامیون کش، باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی می‌شود. جهت مشاهده لیست کامل محصولات باسکول پند به صفحه محصولات مراجعه نمایید. شما می‌توانید تمامی این محصولات را در کرمان خریداری نمایید.

باسکول جاده‌ ای

باسکول ۶۰ تنی

باسکول ۵۰ تنی

اندیکاتور

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک