flag-en-small

خرید باسکول در گیلان

خرید باسکول در گیلان در صنایع مختلف کاربرد دارد. گیلان که در اوستا از آن به نام “وارنا” نام برده می‌شود مرکز باستانی اقوام مختلفی است که معروف‌ترین آنان دو نوع گیل و دیلم هستند. یونانیان این سرزمین را کادوسیان می‌نامند. بعضی از محققین کادوسیان را از بومی‌های ایران قبل از آمدن آریایی‌ها به این سرزمین می‌دانند. استان گیلان، از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت شهر رشت است. این استان، از شمال به دریای خزر متصل بوده و دارای مرز آبی با کشورهای حاشیه دریا می‌باشد و از طریق آستارا نیز دارای مرز خاکی با جمهوری آذربایجان است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود. مساحت گیلان چهارده هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن طبق آخرین سرشماری تقریبا ۳ میلیون نفر است.

صنایع استان گیلان که به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند

ظرفیت بالای تأمین اشتغال بخش صنعت در گیلان بر کسی پوشیده نیست و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز بستر لازم را برای افزایش سهم صنعت این استان فراهم کرده است. استان گیلان در همه بخش‌ها اعم از طبیعی و نیروی انسانی کارآمد به‌ویژه در حوزه صنعتی جزو برترین‌ها محسوب می‌شود؛ وجود نخستین کارخانه تولیدکننده داروی سرطان، نخستین تولیدکننده صفحه کلاج انواع خودروهای داخلی، قطب صنعت سلولزی و واحدهای تولیدی داوریی و نساجی تنها بخشی از ظرفیت‌های این استان است. اقتصاد گیلان، بر پایه کشاورزی، دامداری، صیدماهی و پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم استوار است. وجود چنین واحدهای صنعتی بزرگی در استان گیلان که همگی استفاده کننده باسکول هستند، اهمیت خرید باسکول جاده ای و استفاده از آن در صنعت را نمایان می‌سازد. باسکول جاده ای کالایی صنعتی و با اهمیت بالایی است که عمده و یا شاید تمام کاربرد آن در صنایع مختلف اعم از کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، باغات و کشاورزی، معادن و … می‌باشد. خرید باسکول جاده ای دارای مزایای بی‌شماری است که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت عواید آن شامل حال کسب و کار فرد می‌شود و صاحبان سرمایه تنها با پرداخت قیمت باسکول جاده ای سودآوری واحد خود را تضمین می‌کنند.

قیمت-باسکول-در-گیلان۴
قیمت-باسکول-در-گیلان۲
خرید باسکول در گیلان 1
قیمت-باسکول-در-گیلان۳

تاثیر خرید باسکول جاده ای بر صنایع گیلان

مهم‌ترین محصولات کشاورزی استان شامل برنج و چای است، که در شهرهای مختلف گیلان، از جمله لاهیجان و رودسر کشت می‌شوند. زیتون نیز از دیگر فراورده‌های زراعی است که کشت آن در شهرستان رودبار رایج است. مراکز مهم صید ماهی عبارتند از بندر آستارا، بندر کیاشهر و بندرانزلی. مهم‌ترین مراکز پرورش زنبور عسل عبارتند از اشکور بالا و پایین، عمارلو، دیلمان، آستارا و تالش. دامداری نیز در مناطق کوهپایه‌ای انجام می‌شود. گندم و جو، بادام زمینی، توتون و فندق نیز از دیگر محصولات زراعی گیلان می‌باشند که هنوز نیز به صورت انبوه در نقاط مختلف استان کشت می‌شوند. در مبحث کشاورزی و باغداری خرید باسکول جاده ای یکی از الزامات محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال باغات و کشاورزی ‌ها که در فصل برداشت خود نیاز دارند به طور مداوم محصولات خود را توزین کنند، خرید باسکول ۶۰ تنی بسیار کمک حال باغداران و کشاورزان عزیز در این برهه از زمان می‌باشد. شایان ذکر است با توجه به حجم برداشت زمین زراعی، کشاورزان می‌توانند نسبت به خرید باسکول ۵۰ تنی یا خرید باسکول ۶۰ تنی اقدام نمایند که این تفاوت در ظرفیت منجر به تفاوت قیمت باسکول جاده ای نیز خواهد شد.

گیلان با تنها ۳۷٫۷ درصد جمعیت شهری به دلیل تراکم بسیار بالای جمعیت روستایی و سطح نسبتاً پایین صنعتی‌سازی یکی از شهری نشده‌ترین استان‌های ایران است. گیلان تقریباً هیچ منبع معدنی مهمی ندارد و عمده صنایع اش محصولات کشاورزی را فراوری می‌کنند: کارخانه‌های برنجکوبی در همه جلگه، کارخانه‌های چای در لاهیجان، لنگرود و فومنات، کارخانه‌های روغن پیرامون رودبار، کارخانه‌های فراوری ماهی و خاویار در انزلی، کارخانه‌های ابریشم، تنباکو و لبنیات در رشت پراکنده‌اند. مجتمع عظیمی در میانه دهه ۱۹۷۰ برای بهره‌برداری از منابع طبیعی چوب جنگل‌های انبوه غرب گیلان با نام چوکا در خلیفه آباد اسالم و یک کارخانه کاغذسازی در پونل علاوه بر چند کارخانه کوچکتر چوب بری در جنوب تالش و شرق گیلان وجود دارند. جز این بخش مبتنی بر منابع منطقه‌ای همه صنایع در رشت واقع شده‌اند. شهرصنعتی رشت که با ۲۸۰ واحد صنعتی یکی از پنج شهر صنعتی بزرگ ایران است در ۱۲ کیلومتری جنوب رشت واقع شده‌است.

دامپروری در شهرهای گیلان به‌دلیل داشتن شرایط آب‌و‌هوایی مناسب یک شغل پر‌ رونق است. خرید باسکول جاده ای در مرغداری و دامپروری یک اولویت به شمار می‌آید؛ با توجه به اینکه اکثر دامپروری ها و مرغداری ها به دلیل دوری از آلودگی های محیطی خارج از بافت شهری احداث می‌شوند، معمولا فاصله زیادی تا باسکول عمومی جهت توزین داشته و این روش توزین علاوه بر کاهش نظارت بر این کالای با ارزش که بعضا باعث بروز تخلفاتی در هنگام وزن‌کشی می‌گردد، باعث ریزش وزن مرغ در هنگام جابه‌جایی نیز خواهد شد. در این موارد خرید باسکول جاده ای کمک قابل توجهی به سودآوری این واحد های صنعتی می‌کند.
در انتها باید گفت خرید باسکول جاده ای چه به صورت خرید باسکول ۵۰ تنی باشد یا به صورت خرید باسکول ۶۰ تنی کمک شایانی به افزایش سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت می‌کند. شرکت پند کاسپین که سابقه‌ی طولانی ای در نصب باسکول جاده ای و ارائه خدمات باسکول در استان گیلان و شهرستان‌های این استان دارد به طور کامل بر این امر واقف است که واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک با خرید باسکول جاده ای چه تغییرات قابل توجهی در سودآوری خود حاصل کرده‌اند و اهمیت و اثرگذاری مستقیم باسکول جاده ای را نمی‌توان در این صنایع انکار کرد.

استعلام قیمت باسکول جاده ای در استان گیلان

شما مدیران واحدهای صنعتی در استان گیلان برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای شرکت پند کاسپین اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول ها با سازه‌ی خاص مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌های رسمی شرکت در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان پندکاسپین نیز بهره‌مند شوید.

شرکت فناوری پند کاسپین

باسکول پند

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک