flag-en-small

باسکول ۲۰ تنی

این نوع از باسکول‌ها که به باسکول‌های لیفتراک کش نیز معروف هستند از جمله باسکول‌های جاده‌ای می‌باشند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌گردند، باسکول های ۲۰ تنی نیز همانند سایر باسکول‌های جاده‌ای با پلتفرم‌های تمام فلزی تولید می‌گردند. همچنین باسکول‌های لیفتراک کش قابلیت اجرا به صورت هم‌سطح و یا برجسته را دارا می‌باشند.

خرید باسکول ۲۰ تنی

باسکول های فلز ۲۰ تنی صنعتی – لیفتراک کش مناسب استفاده در خطوط تولید، صنایع فلزی، متالوژی، برشکاری، ضایعات، معادن، سنگبری‌ها و صنایع کاغذ و مقوا می‌باشند.
این نوع از باسکول‌ها از نصب سریع و آسانی برخوردار هستند که می‌توان از آن به‌عنوان ویژگی کلیدی آن‌ها نام برد. همچنین از مقاومت خوبی در برابر بارهای دینامیکی و استاتیکی با بهره‌گیری از آخرین نرم افزارهای طراحی سازه سود می‌برند. به طور کلی باسکول های لیفتراک کش دارای سازه های بسیار مستحکم هستند و از قابلیت جابجایی آسان بهره می‌برند. این باسکول ها قابلیت استفاده در انبارها و سالن‌های تولیدی را دارند و در آن از تیر IPE240 استفاده شده است.

لیفتراک-کش

باسکول لیفتراک کش

در باسکول های ۲۰ تن صنعتی از صفحه تمام فلزی با ابعاد ۲ در ۲.۵ متر و بدون نیاز به فوندانسیون استفاده می‌شود که با بهره‌گیری از ۴ لودسل کار توزین را انجام می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این باسکول ها می‌توان به بدنه‌ی مستحکم آن که مقاوم در برابر شوک های مکانیکی و دینامیکی است، عدم نیاز به فونداسیون که پیشتر هم اشاره شد، سهولت در جابه‌جایی و انجام آسان این امردر کوتاه‌ترین زمان و قابلیت نصب به هر دو صورت هم‌سطح و برجسته اشاره کرد.

باسکول ۲۰ تنی کامیون کش

از دیگر انواع باسکول های ۲۰ تنی می‌توان به باسکول ۲۰ تنی کامیون‌کش اشاره کرد که با دو پلتفرم فلزی و بتن-فلزی عرضه می‌شود که دارای فوندانسیون پیش‌ساخته و در ابعاد ۶ در ۳ متر طراحی و تولید می‌گردد و برای توزین از ۴ لودسل استفاده می‌شود. باسکول ۲۰ تنی شرکت پند کاسپین در صنایع و مواردی چون گمرک، مراکز باربری، معادن سنگ و کارخانه های بزرگ ماشین‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. صفحه اندازه گیری یا همان پلتفرم در باسکول های جاده ای ساختاری شبیه به پل دارند، که پس از قرارگیری بار و یا وسیله نقلیه بر روی آن عملیات توزین را آغاز می‌کنند. در باسکول های جاده ای لودسل ها در زیر پلتفرم و درون فونداسیون باسکول قرار گرفته و تعداد آنها بسته به میزان وزن‌کشی که از باسکول انتظار داریم متغیر است. فونداسیون پیش ساخته ای که در طراحی و تولید باسکول های جاده ای پند کاسپین به کار می‌رود، سبب می‌شود زمان تحویل و نصب باسکول جاده ای این شرکت به کمترین میزان خود برسد. همچنین از دیگر نقاط قوت استفاده از فونداسیون های پیش‌ساخته می‌توان به استحکام بالا به دلیل استفاده از قالب سازی های معکوس در کارخانه، تطابق و هماهنگی کامل فونداسیون با نقشه‌ی باسکول و پرهیز از مشکلات ساخت در محل اشاره کرد.

جهت خرید انواع باسکول با ما تماس بگیرید

سالن-پند-کاسپین

3 پاسخ

    1. سلام، متناسب با نوع و ظرفیت باسکول زمان نصب متغیر می‌باشد. مدیر فروش استان مربوطه اطلاعات تکمیلی رو تقدیم شما می‌فرمایند. لطفاً از طریق کانالهای رسمی شرکت و شماره‌های ۰۹۱۲۰۴۵۵۲۶۲ و ۰۲۱۸۳۸۰۲۰۰۰ با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک