flag-en-small

آشنایی با باسکول ۱۶ متری

آشنایی با باسکول ۱۶ متری

باسکول یک تجهیز صنعتی دیجیتال برای اندازه‌گیری وزن است که وزن دقیق اشیاء و محموله‌ها را گزارش می‌کند. این تجهیز در انواع مختلف و بر اساس نیازهای متنوع در فرآیند تولید و صنعت تولید می‌شود که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

به بیان دیگر می‌توان گفت باسکول‌ وسیله‌ای مانند ‌ترازو است که به منظور اندازه‌گیری اجسام بسیار بزرگ که تناژ بالایی دارند استفاده می‌شود. باسکول‌ها در واقع ‌ترازو‌هایی در ابعاد بزرگتری هشتند که در کسب‌و‌کار ها و صنایع گوناگون، از ‌تره بار گرفته تا توزین وسایل نقلیه بسیار سنگین کاربرد دارند. از انواع باسکول‌‌ها می‌توان به باسکول‌های جاده‌ای، کفی، باسکولت، فروشگاهی، صنعتی و غیره اشاره کرد. باسکول‌های جاده‌ای دارای ظرفیت بسیار بالایی می‌باشند و تناژ توزنی آنها معمولاً از ۸ تا ۱۲۰ تن بوده که به صورت فلز-بتن و فلز طراحی و تولید می‌گردند.

 در میان تنوع بالای باسکول‌ها، باسکول جاده ای ۸ متری و باسکول جاده ای ۱۶ متری یا همان باسکول جاده ای تریلی کش بیشتر از بقیه در صنعت کشور ما مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله سعی داریم شما مدیران و کارشناسان عزیز را با باسکول ۱۶ متری آشنا کنیم تا در هنگام خرید، همه جوانب نیاز خود را بررسی کنید.

آشنایی با باسکول ۱۶ متری

نتیجه سال ها تلاش مهندسان خبره ما در بخش‌های مختلف از طراحی تا تولید منجر به تولید باسکول‌های ۱۶ متری دقیق، مقاوم و استاندارد (مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ملی) شده است.

ما در تولید باسکول از فلزات آهنی استاندارد و بتن‌هایی با عیار مناسب استفاده کرده‌ایم. باسکول های تریلی کش در ابعاد ۱۶ در ۳ متر می‌باشد و قابلیت توزین  بار تا ۶۰ تن را دارد. این باسکول به صورت ۸ پایه یا ۶ پایه که بیانگر تعداد لودسل‌های به کار برده شده در آن است نصب و راه اندازی می‌شود، به طور معمول هر لودسل قابلیت اندازه گیری ۳۰ تا ۴۰ تن وزن را دارد. مهم ترین امر در لودسل بکار رفته در باسکول دقت و طول عمر آن است. ما در پندکاسپین با رعایت استانداردهای تولید سازه باسکول، به کار گیری لودسل‌های دیجیتال و آنالوگ از برندهای معتبر دنیا و نصب همراه با رعایت استانداردها، دقت اندازه گیری باسکول ۱۶ متری را به ۵ کیلوگیرم رسانده‌ایم.

باسکول فلزی ۱۶ متری چیست؟

ساختار اصلی باسکول های ۱۶ متری ۶۰ تنی تیرآهن ها و ورق فلزی است که با میزان دقت بالایی از جوشکاری و پیچ و مهره به یکدیگر متصل و در کنارهم با هماهنگی بالا توزین تریلی را انجام می‌دهند. این باسکول های فلزی تریلی کش همچنین از فوندانسیون پیش ساخته، مبلی ورود و خروج، لودسل ها، نمایشگر دیجیتال توزین و جانکشن باکس تشکیل می‌شوند. یکی از دلایل مورد توجه بودن باسکول های فلزی در بین صنعت های مختلف ویژگی های منحصر به فردی است که به آن اشاره می کنیم:

•           مقاومت و استحکام بسیار بالا

•           دقت اندازه گیری بالا

•           نصب سریع و آسان

•           قابلیت جابجایی

•           امکان نظافت و تعمیر راحت

•           مقاومت بالا در برابر بارهای دینامیکی و استاتیکی

•           هزینه حمل پایین

•           عملکرد مناسب تر در برابر آب و هوای خشک

باسکول بتنی پیش ساخته ۱۶ متری

باسکول جاده ای بتنی ۱۶ متری پیش ساخته در کارخانه شرکت فناوری پند کاسپین ساخته شده و سپس برای نصب، به محل مورد نظر انتقال داده می‌شود. یکی از مهمترین مزیت های این باسکول ها نسبت به انواع باسکول های دیگر حفظ دقت و عملکرد آنها در آب و هوای مختلف است. به دلیل سازه بکار رفته در باسکول ۱۶ متری پیش ساخته، آماده سازی و نصب این باسکول در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود و همچنین به دلیل به کارگیری قالب معکوس فونداسیون در ساخت این سازه، استحکام آن بسیار بالا است. دلیل افزایش استحکام تمرکز دانه‌های درشت تر به طرفی است که لودسل نصب می‌شود.

قیمت باسکول جاده ای تریلی کش

باسکول‌های ۱۶ متری، به عنوان ابزار دیجیتال اندازه‌گیری وزن محموله ها در حمل و نقل از اهمیت بالایی در صنایع برخوردار است. این باسکول‌ها، با ابعاد بزرگ و ظرفیت توزین ۶۰ تن، امکان اندازه‌گیری دقیق وزن وسایل حمل و نقل با ابعاد بالا را فراهم می‌کنند. با در نظر گرفتن تاثیر بالایی وزن محموله‌ها در صنایع مختلف، استفاده از باسکول‌های ۱۶ متری به بهبود دقت و کارایی فرآیندهای حمل و نقل و برنامه ریزی تولید کمک می‌کند. قیمت باسکول‌های جاده ای ۱۶ متری به عواملی چون دقت اندازه‌گیری، ظرفیت وزنی، تکنولوژی استفاده شده، کشور سازنده لودسل، نوع سازه اصلی باسکول و خصوصیات سازگاری با محیط بستگی دارد. ما در شرکت پند کاسپین با بهره گیری از روش‌های نوین در تولید و تهیه مواد اولیه باکیفیت در تناژ بالا و همچنین استفاده از انبارداری نوین توانسته‌ایم در کنار بهبود کیفیت، قیمت ها را در سطح منطقی و اقتصادی نگه داریم تا از رضایت مشتریان برخوردار شویم. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت باسکول ۱۶ متری با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی و مشاوره آنان به طور رایگان برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک