flag-en-small

هزینه احداث باسکول جاده‌ای چقدر است؟

احداث باسکول جاده ای

باسکول 50 تنی و 60 تنی

باسکول جاده‌ای وسیله‌ای است جهت توزین کالا‌ها و مواد سنگین که از طریق سوارنمودن کالا‌ها در داخل ماشین‌های سنگین و قرارگیری آنها بر روی صفحه‌ی باسکول، امکان توزین نمودن این کالا‌ها فراهم‌ می‌گردد. تناژ باسکول‌های جاده‌ای متفاوت است که از انواع آن‌ می‌توان به باسکول 50 تنی و باسکول 60 تنی اشاره داشت. باسکول 50 تنی با ابعاد ۳*۸ و باسکول 60 تنی با ابعاد 3*16 عرضه‌ می‌گردند.

باسکول 50 تنی و باسکول 60 تنی جاده ای، بر اساس جنس صفحه پلتفرم و نوع احداث آن نیز دسته‌بندی‌ می‌شوند:

  1. باسکول بتنی پیش ساخته یا بتن آرمه که در کارخانه تولید شده و به صورت آماده به محل مورد نظر ارسال‌ می‌گردد و نصب داخل گود و پلیس راهی دارد.
  2. باسکول فلزی که تماماً از فلز و آلیاژهای مرتبط ساخته شده و نصب آن روی زمین و به صورت برجسته‌ می‌باشد.
  3. باسکول بتن فلز یا نیمه بتن نیمه فلز، مانند باسکول بتن آرمه پیش ساخته که مخلوطی از میلگرد و بتن مسلح است و به صورت هم سطح و غیر هم سطح احداث‌ می‌گردد.
احداث باسکول جاده ای
احداث باسکول جاده ای

نصب و احداث باسکول جاده ای

نصب و احداث باسکول جاده ای به معنای، اجرا، پیاده‌سازی، کالیبره و آموزش کاربر است و همانطور که در بالا ذکر شد، به طرق مختلف انجام‌ می‌گیرد. این کار به آسانی و سادگی نصب باسکول کفه‌ای فروشگاهی و صنعتی نیست. سختی نصب از یک‌سو و هماهنگ کردن سیستم با آب و هوا و خاک موجود در محیط از سوی دیگر، به سختی کار نصب باسکول 50 تنی و باسکول 60 تنی دامن‌ می‌زند .

انواع احداث باسکول 50 تنی و 60 تنی

  • احداث داخل گود، نصب روی زمین و نصب هم سطح که مشابه هستند و در این روش به گودبرداری برای جانمایی باسکول نیاز است.
  • احداث پلیس راهی، نصب برجسته و غیر هم سطح که همگی یک مدل از اجرا و پیاده سازی باسکول 60 تنی و باسکول 50 تنی هستند. این روش نیاز به گودبرداری ندارد ولی باید رمپ ورودی و خروجی برای باسکول تعبیه گردد.

هزینه احداث باسکول جاده ای

در خصوص باسکول‌های جاده‌ای، انتخاب محل نصب بسیار حائز اهمیت است. همچنین نوع احداث و ایجاد شرایط مناسب به منظور نصب‌ می‌تواند در هزینه احداث باسکول موثر باشد.

نکته مهمی که در انتخاب محل نصب باسکول 50 تنی و 60 تنی وجود دارد، سطح قرار گرفتن آنها‌ می‌باشد. سطح مذکور بایستی کاملاً تراز بوده و با دستگاه‌های مناسب تست شود و هیچگونه زاویه انحرافی نسبت به سطح صاف نداشته باشد. طبیعتا تراز کردن سطح مورد نظر‌ می‌تواند در هزینه احداث باسکول تاثیرگذار باشد.

عوامل آب و هوایی یا جوی نیز  باید در نظر گرفته شوند و تاثیر این عوامل بر دستگاه، به حداقل برسد. در مکان‌هایی با بارش شدید برف یا تابش مستقیم و نور خورشید یا وزش بادهای تند، باید محافظ، سرپناه یا بادگیر مناسبی در نظر گرفته شود تا عملکرد باسکول را با مشکل روبه‌رو نسازد.

از نکات مهم دیگر، تأمین محل خروج آب‌های اضافی و مواد زائد با کندن فاضلاب مناسب و زدن چاه ارت است که تمامی این موارد می‌تواند هزینه احداث باسکول را تحت الشعاع قرار دهد.

همچنین در نصب همسطح و داخل گود به دلیل نیاز به گود برداری، هزینه احداث باسکول بالا‌ می‌رود.

در نهایت باید توجه داشت که برای باسکول‌های جاده‌ای معمولاً شیوه نصب و احداث بدین صورت است که کارشناسان از قبل محل مورد نظر را بازدید‌ می‌نمایند و محل جانمایی را تعیین‌ کرده و تنها پس از بررسی و نظرات کارشناسی، هزینه احداث باسکول به طور دقیق مشخص و معین‌ می‌گردد.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک