flag-en-small

خرید باسکول جاده ای در شیراز

خرید باسکول جاده ای در شیراز

شیراز یکی از شهرهای صنعتی مهم ایران در کنار شهرهایی مانند اصفهان، اراک و تبریز است و لزوم خرید باسکول جاده ای در شیراز به دلیل نوع و شرایط صنایع مخلف مستقر در این شهر، اجتناب ناپذیر است. باسکول جاده ای یکی از مهم‌ترین ابزار کنترل کمیت در تمامی صنایع است و تقریبا می‌توان گفت هیچ کالای صنعتی وجود ندارد که در فرایند تولید آن یکبار از مدل های مختلف باسکول های جاده ای استفاده نشده باشد. در این مقاله، به ضرورت‌های استفاده از باسکول در شهر شیراز اشاره خواهیم کرد.

صنایع شهر شیراز

شهرک صنعتی بزرگ شیراز که در شرق این کلانشهر واقع شده، بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان فارس محسوب می شود. این شهرک با وسعت تقریبی ۱۴۰۰ هکتار (۹۵۹ هکتار فاز عملیاتی و ۶۱۱ هکتار فاز صنعتی) یکی از بزرگترین و البته مهمترین شهرک‌های صنعتی در کشور نیز به حساب می آید. 

در راستای قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی کشور به مدیران واحدهای صنعتی، اداره این شهرک در شهریورماه سال ۱۳۸۶ به هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز واگذار شد. 

خرید باسکول جاده ای در شیراز

صنایع متنوعی در این شهرک صنعتی در حال فعالیت هستند که از مهم‌ترین آنها می توان به صنایع الکترونیک، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع سلولزی و صنایع فلزی اشاره کرد. حضور این واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار فعالیت متخصصان بومی به خودکفا شدن شهر شیراز در تامین برخی اقلام کمک شایانی کرده است. بر کسی پوشیده نیست که تمامی صنایع ذکر شده، بر اساس ظرفیت تولید و فعالیت‌شان نیازمند خرید باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی هستند و خرید باسکول جاده ای در شیراز، یکی از ضروریات اولیه برای بسیاری از کسب و کارهای مستقر در این شهر است. 

دلایل نیاز به باسکول تریلی کش در شهر شیراز

با توجه به وجود یکی از شهرک‌های صنعتی تاثیرگذار کشور در استان فارس، نیاز به خرید باسکول جاده ای در شیراز با هدف اندازه‌گیری وزن تمامی کالاها در مراحل مختلف تولید، به شدت احساس می‌شود. 

باسکول ۶۰ تنی یا باسکول تریلی کش، یکی از پرکاربردترین ابزار کنترل وزن در صنایع مختلف محسوب می‌شود. از آنجایی که معمولا حجم تولیدی کارخانه های مستقر در شهر شیراز بالا است، بهترین گزینه برای تسهیل فرایند توزین و کمک به سیستم حسابداری و انبارداری استفاده از باسکول تریلی کش است. 

این باسکول، از دو صفحه با ابعاد ۸*۳ تشکیل شده است که در مجموع ۳ متر عرض و ۱۶ متر طول فضا برای نصب سازه باسکول اشغال می کند. (بقیه فضای مورد نیاز بسته به نقشه کارخانه و محل نصب متفاوت است.)

این باسکول، حداکثر ظرفیت ۶۰ تن را پوشش می‌دهد که و امکان توزین محموله های مختلف با دامنه وزن از ۱۰۰ کیلوگرم تا ۶۰ تن توسط این باسکول وجود دارد.

خرید باسکول کامیون کش در شیراز  

برخی از کارخانه ها و مراکز تولیدی در شهرک صنعتی شیراز، حجم تولیدی بالایی ندارند و ظرفیت جابجایی بار آنها به اندازه یک تریلی که معادل ۶۰ تن بار است نمی رسد. در این کسب و کارها، لازم است تا خرید باسکول جاده ای در شیراز از بین مدل هایی با تناژ کمتر مانند باسکول کامیون کش یا همان باسکول ۵۰ تنی انجام شود.

باسکول ۵۰ تنی از یک  صفحه ۸*۳ ساخته می شود و معمولا بین ۴ تا ۶ لودسل در زیر صفحه برای توزین بار تعبیه خواهد شد. این باسکول‌‌‌ ها برای سایت‌های که کوچک هستند و حجم ورود و خروج محموله‌‌های آنها بالا نیست، به شدت گزینه مناسب و مقرون به صرفه تری در مقایسه با باسکول های تریلی کش است. 

خرید باسکول جاده ای در شیراز

از آنجایی که شهر شیراز در مقایسه با تبریز، تهران، مشهد و اصفهان، صنایع نسبتا نسبتا کوچک‌تری دارد، خرید باسکول ۵۰ تنی در این شهر، بیشتر از نوع تریلی کش یا ۶۰ تنی است. 

خرید باسکول جاده ای در شیراز

شهر شیراز علاوه بر جذابیت ‌های گردشگری، طبیعت و آب و هوای خوب، نقش بسیار فعالی نیز در بخش صنعت کشور ایفا می کند. با توجه به تنوع تولید محصولات و حجم تولیدی کارخانه های مختلف این شهر، باسکول ۶۰ تنی و باسکول ۵۰ تنی بیشترین میزان خرید باسکول جاده ای در شیراز را به خود اختصاص می دهند. در صورتی که صاحب کسب و کاری در شهرک صنعتی این شهر هستید و به مدل های مختلف باسکول جاده ای نیاز دارید، می توانید با مراجعه به دفتر نمایندگی شرکت فناوری پند کاسپین در شیراز یا تماس با واحد فروش شرکت در تهران، به صورت رایگان از مشاوره خرید باسکول جاده ای در شیراز بهره مند شوید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک