flag-en-small

قیمت باسکول جاده ای در مشهد

باسکول جاده ای

مشهد یکی از شهرهای برجسته و تاثیرگذار بر عرصه‌های مختلف کشور ایران است. این شهر علاوه بر فضای مذهبی و فرهنگی، مشارکت گسترده‌ای در اقتصاد ایران نیز دارد و کارخانه های بسیار زیادی با تنوع فعالیت در شهرک‌های صنعتی این استان مشغول به فعالیت هستند. 

هرچه یک شهر صنعتی‌تر باشد و نقش مهمی در اقتصاد یک منطقه ایفا کند، نیاز بیشتری به ابزارهای صنعتی مختلف به ویژه انواع باسکول جاده ای دارد. علت این موضوع نیز این است که این ابزار توزین، یکی از راه‌ های اندازه گیری کمّی مواد مصرفی و تولیدی است. معمولا شرکت‌ها بر اساس اطلاعات بدست آمده از سیستم توزین، بسیاری از برنامه ریزی‌های مالی و توسعه ‌ای را تدوین می‌کنند. در نگاه اول، مشتریان این محصول تصور می‌کنند که باسکول جاده ای تنها فرایند توزین را تسهیل می‌بخشد؛ اما در اصل، این ابزار به بسیاری از فرایندهای دیگری که در واحدهای صنعتی در حال رخ دادن است نیز، کمک می‌کنند. 

تمامی تصمیمات بخش مدیریت در هر شرکت یا واحد صنعتی، بر اساس آمار و ارقام صورت می‌گیرد و اگر به دنبال دریافت آمار و ارقام صحیحی باشید که بر اساس آن بتوانید برنامه ای برای تولید فعلی و آینده کسب و کار خود در نظر بگیرید، باسکول جاده ای بهترین انتخاب شما خواهد بود. 

باسکول جاده ای

قیمت باسکول متاثر از چه پارامترهایی است؟ 

جواب این سوال همانگونه که در مقاله قیمت باسکول مشهد بررسی شد، تا حد بسیار زیادی شک و شبهه شما را در مورد برخی اختلاف قیمت‌‌هایی که در بازار وجود دارد، از بین خواهد برد؛ زیرا شرکتی که باسکول جاده ای تولید می‌کند و همچنین تیمی فنی که برنامه ریزی های مربوط به تولید باسکول را انجتم می دهند، دو عامل بسیار تاثیرگذار در قیمت نهایی این محصول هستند. در کنار این دو عامل، نباید از تاثیر کیفیت دو بخش مهم باسکول جاده ای یعنی صفحه باسکول و لودسل نیز غافل شویم.

تاثیر کیفیت صفحه باسکول جاده ای بر قیمت آن 

صفحه باسکول یکی از اجزای تاثیرگذار بر کیفیت و قیمت باسکول های جاده ای است. به صورت کلی، این صفحات در نوع بتنی و فلزی تولید می‌شوند که هر یک از آنها از استانداردهای مجزایی پیروی می‌کنند؛ اما اینکه این صفحات از چه موادی و با چه کیفیتی تولید شوند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

اینک موضوع که یک تولید کننده از چه قطر میلگردی برای تولید صفحات بتنی استفاده می‌کند، خود را در زمانی که صفحه تحمل بار کامیون را ندارد و دچار تغییر شکل می‌شود، نشان می‌دهد. زمانی که تولید کننده‌ای قطر میلگرد مورد استفاده در تولید صفحه باسکول را حتی به اندازه یک میلیمتر کمتر از حد استاندارد تعیین شده، به کار ببرد، قطعا قیمت تولید باسکول را کاهش می‌دهد زیرا این کاهش اندازه یک میلیمتری، در تعداد بالای میلگردهای مورد استفاده برای تولید صفحات، عدد قابل توجهی خواهد شد. از این رو بهتر است بدانید که باسکول جاده ای ارزان، لزوما باسکول خوب و با صرفه اقتصادی نیست و معمولا در آینده باید هزینه‌های زیادی را برای تعمیر و نگهداری آن بپردازید. 

تاثیر کیفیت لودسل بر قیمت باسکول جاده ای 

لودسل همان بخشی از باسکول است که با دریافت فشار مستقیم ناشی از قرار گرفتن کامیون بر صفحه باسکول، عمل توزین را انجام می‌دهد. امروزه لودسل ‌ها در کشور چین و با بازه کیفیت عالی تا ضعیف و همچنین در برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان و اسپانیا تولید می‌شوند. هر باسکول با توجه به ظرفیت توزین خود، به ۴ تا ۸ لودسل نیاز دارد.

اختلاف قیمت بین لودسل بی کیفیت و لودسل مرغوب، عدد بسیار زیادی است. برای درک بهتر این موضوع، به این فکر کنید که به طور مثال، ۸ لودسل بی کیفیت در یک باسکول استفاده شود و برای هر لودسل نیز، تولید کننده ۵ میلیون تومان کمتر از حالت معمول هزینه کرده باشد؛ در این حالت، قاعدتا قیمت اعلامی به مشتری را نیز کاهش می یابد اما تولیدکنندگان چنین باسکول هایی، هیچگاه دلیل این ارزان بودن باسکول را به مشتریان توضیح نخواهند داد. این مورد نیز، یکی دیگر از دلایلی است که بر قیمت باسکول جاده ای در مشهد تاثیر مستقیم می‌گذارد. 

باسکول جاده ای

شرکت فناوری پند کاسپین، سابقه ای ۳۰ ساله در صنعت توزین دارد و در این مدت، توانسته با در نظر گرفتن استانداردهای تولید باسکول های جاده ای، تمامی گواهینامه ها و استانداردهای کیفی جهانی تولید این محصول را دریافت کند. در این سالها، تمامی مواد به کار رفته برای تولید صفحه باسکول چه در حالت بتنی و چه در حالت فلزی، از بهترین مواد موجود در بازار ایران تهیه شده است. شرکت پند کاسپین در طی این مدت، تمامی تولیدات خود را منطبق با استانداردها و کیفیت تعیین شده از سوی سازمان های جهانی به بازار عرضه کرده است و در این راستا، همیشه در تلاش بوده‌ایم تا بهترین باسکول جاده ای را برای صنایع مختلف طراحی و تولید نماییم. شما می توانید از طریق تماس با نماینده شرکت پند کاسپین در شهر مشهد یا تماس با واحد فروش شرکت، از قیمت باسکول جاده مورد نظر خود را به همراه توضیحات فنی این محصول مطلع شوید.

برچسب‌ها
اتاقک باسکول جاده ای انواع لودسل باسکول باسکول باسکول جاده ای تریلی کش باسکول جاده ای ۵۰ تنی باسکول دست دوم باسکول کارکرده تازه‌های صنعت تنوع انسانی جعبه اتصال باسکول جاده ای خرید اندیکاتور باسکول پند خرید باسکول تریلی کش در شیراز خرید باسکول جاده ای در شیراز خرید باسکول جاده ای در قم خرید باسکول دست دوم خرید باسکول کامیون کش در شیراز خرید باسکول ۶۰ تنی خرید نمایشگر باسکول جاده ای خرید نمایشگر باسکول پند راه اندازی اتاقک باسکول رفتار سازمانی ساخت اتاقک باسکول صفحه باسکول صفحه باسکول بتنی صفحه باسکول جاده ای صفحه باسکول فلزی طراحی محل نصب باسکول جاده ای علم مدیریت فونداسیون باسکول جاده ای قیمت باسکول جاده ای لوازم جانبی باسکول جاده ای لودسل لودسل آنالوگ باسکول جاده ای لودسل باسکول جاده ای لودسل توزین در وسیله نقلیه لودسل دیجیتال باسکول جاده ای مقالات تخصصی نصب باسکول جاده ای در قم نصب باسکول ۵۰ تنی نصب باسکول ۸۰ تنی نمایشگاه صنعت معدن زمین شناسی و صنایع وابسته نمایشگاه مشهد نمایشگر باسکول پند چیدمان باسکول جاده ای کیهان کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تنها با چند کلیک